quote:Op zondag 9 november 2008 18:27 schreef nr8 het volgende:
respect voor deze moslimbroeders.Westerlingen hebben daar niks te zoeken
We hebben het hier over Bali. Het enigste volkje wat daar niks te zoeken heeft zijn moslims.quote:Op zondag 9 november 2008 18:27 schreef nr8 het volgende:
respect voor deze moslimbroeders.Westerlingen hebben daar niks te zoeken
quote:Op zondag 9 november 2008 18:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me er best wat bij voorstellen dat mensen die een bepaalde puriteinse levensstijl voorstaan er een hekel aan hebben als hun land overspoeld wordt door zuipende neukende feestende toeristen.
Ja, praat het maar goed. Waarom gebeurd dit dan niet op alle plaatsen waar men toeristen te lastig vindt worden?quote:Op zondag 9 november 2008 18:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me er best wat bij voorstellen dat mensen die een bepaalde puriteinse levensstijl voorstaan er een hekel aan hebben als hun land overspoeld wordt door zuipende neukende feestende toeristen.
Dat doe ik toch niet?quote:
Misschien gaan ze in Volendam ook nog wel eens bussen met Duitsers opblazen. Maar ja, die palingboeren houden zelf ook wel van een snuifje, en wie zonder zonde is....quote:Waarom gebeurd dit dan niet op alle plaatsen waar men toeristen te lastig vindt worden?
Dat levensstijl aan de wereld opdringen kon wel eens een vaker terugkerende tekst worden...quote:Op zondag 9 november 2008 21:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Die idioten die proberen hun levensstijl aan de hele wereld op te dringen. Ik ben door uitgaanspubliek al een keer moeten verhuizen, zelfs op een vredig eiland ben je niet meer veilig voor die idioten die de hele nacht doorhalen.
72 maagden is onzin....quote:Op zondag 9 november 2008 14:15 schreef SeLang het volgende:
Stel he?
Je komt in de hemel en je krijgt je 72 maagden...
Zou je die dan ook onderling mogen ruilen met andere zelfmoordterroristen?
Niet iedereen heeft dezelfde smaak enzo.
Het is misschien best het overwegen waard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |