Klopt helemaalquote:Op zondag 9 november 2008 04:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze 2x per uur? Dat was vandaag in ieder geval zo, wel vanaf Amsterdam Centraal zonder tussenstop dus dan moet je vanaf daar met de metro naar de ArenA.....
Joh zou typisch Ajax zijn om vandaag tegen sparta punten te verspelen, mja we zullen zien!quote:Op zondag 9 november 2008 08:50 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben bang voor onderschatting vandaag.
Maatje van me heeft het uitgezocht. We doen er een half uurtje over van utrecht naar Amsterdam Bijlmer zei hijquote:Op zondag 9 november 2008 04:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze 2x per uur? Dat was vandaag in ieder geval zo, wel vanaf Amsterdam Centraal zonder tussenstop dus dan moet je vanaf daar met de metro naar de ArenA.....
Gewone uitkaart moet geen probleem worden denk. En gewoon een seizoenskaart geeft geen toegang tot uitwedstrijden volgens mij.. (of je moet zo'n reglement tekenen bij Ajax zelf)quote:Op zondag 9 november 2008 10:40 schreef --HOOLIE-- het volgende:
FF een vraagje tussendoor....
Wat zou de kans zijn om aan kaarten voor HSV te komen, zonder Europese uitkaart??
Ik heb een gewone uitkaart en vrienden van mij alleen een seizoenskaart...
Iemand een idee....
Vreemd dat de afgeschreven Kennedy dan de voorkeur krijgt boven een jongen uit de eigen opleiding.. Niet echt des Ajax.quote:'Afgeschreven' Kennedy in basis Ajax
AMSTERDAM - Bij Ajax begint Kennedy Bakircioglu vanmiddag tegen Sparta Rotterdam zo goed als zeker in de basis. Opmerkelijk, want de Zweed werd afgelopen zomer afgeschreven en mocht vertrekken bij Ajax. Na goede invalbeurten tegen FC Twente en MSK Zilina zijn de kansen van Bakircioglu echter gekeerd.
Kennedy staat als rechtsbuiten op de plek van Suarez, die in de tweede helft tegen MSK Zilina achter spits Klaas-Jan Huntelaar ging spelen. "Dat is me goed bevallen”, gaf Ajax-trainer Marco van Basten aan. De verwachte rentree in de basis van Bakircioglu gaat naar verwachting ten koste van Siem de Jong.
Ajax: geblesseerd: Aissati, Cvitanich, Donald, Gentenaar, Van der Heijden, Sarpong, Stekelenburg, Sulejmani.
Sparta Rotterdam: geblesseerd: Van Bueren, Van Gessel, Jaggy, Rutjes, Touzani, Wilusz.
telegraaf
Opmerkelijk ja. Hopelijk doet hij het beter dan afgelopen week, toen legde hij alle ballen terugquote:Op zondag 9 november 2008 10:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vreemd dat de afgeschreven Kennedy dan de voorkeur krijgt boven een jongen uit de eigen opleiding.. Niet echt des Ajax.
Siem de Jong heeft ook nog niet zo veel laten zien waarom hij in de basis zou moeten spelen.quote:Op zondag 9 november 2008 10:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vreemd dat de afgeschreven Kennedy dan de voorkeur krijgt boven een jongen uit de eigen opleiding.. Niet echt des Ajax.
Je zou dan denken dat tegen Sparta een uitgelezen mogelijkheid is om die jongen speelminuten te geven.quote:Op zondag 9 november 2008 10:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Siem de Jong heeft ook nog niet zo veel laten zien waarom hij in de basis zou moeten spelen.
Echt dood zonde want ik weet zeker dat hij het aankan.
Graagquote:
Die Leonardo-avatar mag wel weg hoorquote:Op zondag 9 november 2008 10:55 schreef denthemen het volgende:
Winnennnnn
Gast, het is pas 9 november man.quote:Op zondag 9 november 2008 11:58 schreef M-unit het volgende:
wie nog meer 17 december vak 118?
Een kutwedstrijd zal het wel worden maar onder Marco wordt er gelukkig niet veel weggegeven (muv Heerenveen) dus een doodsaaie billenkijpende 1-0 moet minstens kunnen.quote:Op zondag 9 november 2008 08:50 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben bang voor onderschatting vandaag.
Ja indd, waar kennen we dat van. Ik ben ook nog wat kalm, straks gaat het fout ofzo...quote:Op zondag 9 november 2008 12:12 schreef Blight het volgende:
PSV verliest en Ajax moet tegen een kleintje. Hmmm..
En dan van die zenuwslopende terugspeelballetjes vlak voor tijdquote:Op zondag 9 november 2008 12:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een kutwedstrijd zal het wel worden maar onder Marco wordt er gelukkig niet veel weggegeven (muv Heerenveen) dus een doodsaaie billenkijpende 1-0 moet minstens kunnen.
Ajax heeft dit seizoen eerder bewezen punten te pakken als Psv ze laat liggen. Ik heb er zeker vertrouwen in en zeg 3-0 inclusief een nieuw recordquote:Op zondag 9 november 2008 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja indd, waar kennen we dat van. Ik ben ook nog wat kalm, straks gaat het fout ofzo...
Idd, gewoon afwachten dus maar weerquote:Op zondag 9 november 2008 12:12 schreef Blight het volgende:
PSV verliest en Ajax moet tegen een kleintje. Hmmm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |