En hij komt niet van de lijn af.. effe voor de wedstrijd weg vegenquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Vind je het vreemd, zijn lichaamsbreedte is al genoeg om de helft van het goal te dekken.
Gewoon een cheeseburger op de middenstip neerleggenquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
En hij komt niet van de lijn af.. effe voor de wedstrijd weg vegen
Wat is daar?quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:52 schreef patrickt37 het volgende:
Wie van de fokkers gaat er in december naar de Zeelandhallen in Goes?
We hebben Marcoquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Echt, waar komt die arrogantie nou toch weer vandaan. Hebben we al een wedstrijd met goed voetbal gewonnen dit jaar? Verloren wij niet gewoon van Willem II? Bijna hadden we MSK fucking Zilina nog met een punt laten wegkomen uit Amsterdam. We winnen van niemand makkelijk.
Ehm, even denken......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op zondag 9 november 2008 00:12 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ehm, even denken......Haha, ik ook niet hoor, echter ik vroeg me af of alleen de supporters regio Brabant en Zeeland deze uitnodiging hebben gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is altijd AZ nog.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:43 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Ajax kampioen word door de zwakte van de tegenstander.
We worden dit jaar op eigen kracht kampioen, hoe goed de tegenstanders ook zijn, WIJ zijn beter.
Ik wil na de winterstop een ongenaakbaar Ajax zien.
Ja, en?quote:
ik hoop de Jong. Vind hem niet veel beter dan Kennedy maar het verschil is dat die jongen nog wel een toekomst heeft. Ik hoop dat Marco met dezelfde 11 begint als tegen Zilina.quote:Op zondag 9 november 2008 01:14 schreef Radegast het volgende:
Wat denken jullie, De Jong of Bakircioglu in de basis morgen?
Ik hoop de 11 winnende.quote:Op zondag 9 november 2008 01:26 schreef BB-boy het volgende:
Dan nog liever Rommedahl of Martina.
Kennedy zal spelen maar persoonlijk had ik liever Siem gezien.quote:Op zondag 9 november 2008 01:14 schreef Radegast het volgende:
Wat denken jullie, De Jong of Bakircioglu in de basis morgen?
Ik kan prima lezen, dank je. Al wat ik bedoelde is dat zelfs als psv afhaakt voor de titel we in AZ nog een geduchte concurrent hebben. Ik ben dus wel onder de indruk van ze.quote:Op zondag 9 november 2008 01:12 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ja, en?
Lezen is een kunst. Ajax moet kampioen worden op eigen kracht. Tot nu toe behoort AZ nog steeds niet tot mijn favorieten, zeker gezien het makkelijk programma wat ze gehad hebben.
Gezien het verleden zal dat erg moeilijk gaan worden ja.quote:Op zondag 9 november 2008 03:24 schreef Houniet het volgende:
Eerst maar winnen van Sparta.
Volgens mij gaan ze 2x per uur? Dat was vandaag in ieder geval zo, wel vanaf Amsterdam Centraal zonder tussenstop dus dan moet je vanaf daar met de metro naar de ArenA.....quote:Op zondag 9 november 2008 01:34 schreef Silenus het volgende:
Voor de treinreizigers uit het zuiden, er rijden morgen geen treinen tussen A'dam en Utrecht dus ga niet te laat van huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |