Twee geweldige quotesquote:Op maandag 9 maart 2009 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vond hem erg leuk.
Altijd mooi die referenties naar de Amerikaanse samenleving.
We now return to that-black-guy-must-be-doing-well-because-everything-he-owns-is-white.
Your judgmentally quoting bible verses and you don’t even know how to read. Welcome to America Brian.
.![]()
.
Ik kan mij herinneren met die tank.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgens mij de 4e keer dat Cleveland uit z'n bad flikkert.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh no no no NO NO NOOO NOOOOOOOOOO!!!!!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Terugkerend iets wat exact gaat zoals altijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat was inderdaad echt TE grappig.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef MoltiSanti het volgende:
die toeter bij die chica die was misbruikt door een clown
Heerlijk jaquote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat was op het omslagpunt van de aflevering, dus de helft die daarna kwam vond je niks...homofoob toevalligquote:Op maandag 9 maart 2009 21:08 schreef Mirel het volgende:
Leuk totdat het paard doodging. Beetje matig voor de rest.
Miss voorstander van homo rechten ofzo?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat was op het omslagpunt van de aflevering, dus de helft die daarna kwam vond je niks...homofoob toevallig?
"You doctor yet? Talk to me when you doctor!"quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:25 schreef Mani89 het volgende:
"Were tighter then an Asian family" en dan dat filmpje daarna ging echt stuk
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:09 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Inderdaad, The Simpsons hebben al een keer zo'n aflevering gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |