Dus kort samengevat:quote:Leuk arrangement
Kerstacties bij de Kartfabrique
Wil jij echt die ene perfecte ronde kunnen rijden? Tijdens de kerstvakantie krijg je daar de ideale kans voor.
Met Learn & Drive krijg je de kans om met extra uitleg van onze RaceCoach nog sneller te rijden dan je al deed.
Voorafgaand krijg je een uitgebreide clinic van onze RaceCoach. Nadat je de eerste heat hebt gereden zal de RaceCoach je voorzien van feedback zodat je goed voorbereid de tweede heat kan rijden.
Learn & Drive kost ¤ 24,95 (incl. balaclava). Voor uitgebreide instructie en 2 heats van 12 minuten karten. Reserveren is gewenst, je dient 40 minuten voor aanvang van de heat binnen te zijn, zodat de RaceCoach je een goede uitleg kan geven.
Donderdag de 27e en vrijdag de 28e zijn in novemberquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Cageon het volgende:
Naar wat overleg zijn WB en ik op het idee gekomen om in de kerstvakantie wat leuks te organiseren met de FOK!MC.
Aangezien het onderhand winter is, leek het indoor karten wel een goed plan.
En wel hier:
http://www.kartfabrique.nl/
Schijnt leuk te zijn en je kan er goed eten.
Het idee is dus, lekker wat eten en een beetje raggen in zo'n kart. Ook iets waar de meesten van ons wel aardig goed in zijn volgens mij
Laten ze nou net een leuke aanbieding hebben.
[..]
Dus kort samengevat:
Kart-Meeting @ kart fabrique (in utrecht, lekker centraal)
En een hapje eten(zit niet bij de prijs in van 24,95)
op
Donderdag (27-12) of vrijdag (28-12)
Wie gaat er mee en op welke dag(en) kun je mee?Worldbeater (27 + 28) Cageon (27 + 28) ??
die WB is ook een lekkerequote:Op zaterdag 8 november 2008 15:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Donderdag de 27e en vrijdag de 28e zijn in novemberIn December zijn de 27e en 28e Zaterdag en Zondag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aangepastMotorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
die WB is ook een lekkere
aangepast
die WB is ook een lekkereWeet je hoe vroeg ik wakker was vanochtend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aangepast
Mejeh de E1 van Nick heeft weer met 6-1 gewonnen.
Winnaars zijn nooit moe zeggen ze.
Hoogstens verstrooid.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die WB is ook een lekkereWeet je hoe vroeg ik wakker was vanochtend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aangepast
Mejeh de E1 van Nick heeft weer met 6-1 gewonnen.
Winnaars zijn nooit moe zeggen ze.
Hoogstens verstrooid.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee ik maak een grapjequote:Op zaterdag 8 november 2008 15:59 schreef BazzieK het volgende:
Maarre je wil dus echt met kerst dat doen?Zal even kijken of ik dan kan.
Op welke dag dan?quote:
Oef, met kerst.... ben bang dat dat moeilijk gaat worden... 25ste kan ik iig nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Cageon het volgende:
Naar wat overleg zijn WB en ik op het idee gekomen om in de kerstvakantie wat leuks te organiseren met de FOK!MC.
Aangezien het onderhand winter is, leek het indoor karten wel een goed plan.
En wel hier:
http://www.kartfabrique.nl/
Schijnt leuk te zijn en je kan er goed eten.
Het idee is dus, lekker wat eten en een beetje raggen in zo'n kart. Ook iets waar de meesten van ons wel aardig goed in zijn volgens mij
Laten ze nou net een leuke aanbieding hebben.
[..]
Dus kort samengevat:
Kart-Meeting @ kart fabrique (in utrecht, lekker centraal)
En een hapje eten(zit niet bij de prijs in van 24,95)
op
Donderdag (25-12) of vrijdag (26-12)
Wie gaat er mee en op welke dag(en) kun je mee?
Er moet gereserveerd worden! Dus laat zsm weten of/wanneer je kunt!Worldbeater (25 + 26) Cageon (25 + 26) ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |