Ja maar dat bloedprikken was ergens anders voor, maar hij kon aan de bloedcellen/plaatjes en bezinking zien dat ik te weinig vocht in m;n lichaam had of zo. Op bloedsuiker was toen niet getest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:55 schreef zatoichi het volgende:
Weird, het zou echt van alles kunnen zijn, maar je hebt wel een keer bloedgeprikt zeg je? Daar is niets uitgekomen? (echt serieus als je bij mij in de buurt zou wonen, zou je langs mogen komen om je bloed te meten met mijn apparaat; wat een rare huisarts...)
Ik zal er zo een sturenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:13 schreef Bamba het volgende:
Ik woon redelijk dichtbij Breda en mb schoonfamilie woont in Breda, dus ben er regelmatig.. Waar woon je? Mag ook per pm hoor
Apotheek zit bij ons in de huisartspraktijk en de assistenten doen niks zonder de huisarts zelf. Die doen dat dus sowieso niet zelf, ik heb zelfs al eens een afspraak moeten maken bij de HA voor een herhaalreceptquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef Suzziieee het volgende:
Zou het gewoon ff bij je apotheek vragen...
Gast! Neem een andere huisarts echt....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja maar dat bloedprikken was ergens anders voor, maar hij kon aan de bloedcellen/plaatjes en bezinking zien dat ik te weinig vocht in m;n lichaam had of zo. Op bloedsuiker was toen niet getest.
[..]
Ik zal er zo een sturen
[..]
Apotheek zit bij ons in de huisartspraktijk en de assistenten doen niks zonder de huisarts zelf. Die doen dat dus sowieso niet zelf, ik heb zelfs al eens een afspraak moeten maken bij de HA voor een herhaalrecept
Voel jij je hypo's niet aan 's nachts dan? Dat lijkt me echt rot namelijk. Ik word er wel altijd wakker van, zit je midden in de nacht een banaan te eten enzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:44 schreef Dastan het volgende:
Gisteren weer een soort epileptische aanval gehad.Zat lang laag in de nacht en bij het opstaan ging het mis.
Nee, ik word er niet wakker van of zo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Voel jij je hypo's niet aan 's nachts dan? Dat lijkt me echt rot namelijk. Ik word er wel altijd wakker van, zit je midden in de nacht een banaan te eten enzo
Hm das niet tof dan. Idee om altijd dextro naast je bed te leggen in het geval dat je ook dus altijd gelijk wat kan eten 's ochtends mocht je laag zitten?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ik word er niet wakker van of zo.
Ja, dat heb ik normaal gesproken wel, maar had er al een tijdje geen last meer van gehad, dus dan word je daar wat minder vast in. Zal ik voortaan in ieder geval zeker weer doen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hm das niet tof dan. Idee om altijd dextro naast je bed te leggen in het geval dat je ook dus altijd gelijk wat kan eten 's ochtends mocht je laag zitten?
Ja ik heb er ook niet vaak last van, maar tis toch wel handigquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik normaal gesproken wel, maar had er al een tijdje geen last meer van gehad, dus dan word je daar wat minder vast in. Zal ik voortaan in ieder geval zeker weer doen.
Als je twijfelt ga je gewoon naar de huisarts, die kan het beste beoordelen of er iets mis is. En nee je hoeft niet perse overgewicht te hebben of er een ongezonde levensstijl op na te houden om diabetes te krijgen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:03 schreef Nora.. het volgende:
Ik heb een paar vraagjes over diabetes: Komt dit (bijna) alleen voor bij mensen die minder gezond leven of overgewicht hebben?
Zijn er andere mogelijke oorzaken voor de symptomen als extreme dorst en vermoeidheid?
Wanneer is het noodzakelijk een test te laten doen bij de huisarts?
Type II komt voor bij doorgaans dikke of oudere mensen. Type I komt daar niet door. De exacte oorzaak van type I is (nog) niet precies bekend.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:03 schreef Nora.. het volgende:
Ik heb een paar vraagjes over diabetes: Komt dit (bijna) alleen voor bij mensen die minder gezond leven of overgewicht hebben?
Zijn er andere mogelijke oorzaken voor de symptomen als extreme dorst en vermoeidheid?
Wanneer is het noodzakelijk een test te laten doen bij de huisarts?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef Nora.. het volgende:
ja, toch maar een prikje bij de dokter dan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |