Dat klopt... feliquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
eindelijk heb ik ( naar mijn idee) een boel punten
je was snel, maar je moet ook weg héquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
eindelijk heb ik ( naar mijn idee) een boel punten
Omdat dat niet het SW is wat ik zoekquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:07 schreef swarmahoer het volgende:
waarom is bank niet goed t kan overal
quote:
fortis = bank ligt voor de handquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:18 schreef swarmahoer het volgende:
alleen fortis is moeilijk te linken
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
4. fortis (swarmahoer) - Feyenoord verruilt Fortis voor Schatkist op shirtjes
quote:Op zondag 9 november 2008 12:32 schreef Maringo het volgende:
hmm... iemand online al? zoniet dan post ik er eentje nu, maar meld het wel ff als je niet online bent.
ik ben niet onlinequote:Op zondag 9 november 2008 12:32 schreef Maringo het volgende:
hmm... iemand online al? zoniet dan post ik er eentje nu, maar meld het wel ff als je niet online bent.
Voor mij was het de combi van Foto en duurzame energie die me bij zonne-energie deden uitkomen. Voeg daar sataliet aan toe en je hebt een zonnepaneel. inverter wist ik niet (meerquote:Op maandag 10 november 2008 14:08 schreef swarmahoer het volgende:
pr wist jij de inverter (en andere plaatjes dan) meteen toen je ze zag?
kortom wat vond je van de opdracht? en wat vond de rest ervan ? ik vond m wel redelijk goed eigelijk
Groot gelijk, Briggy was ook eerderquote:Op maandag 10 november 2008 14:34 schreef PhysicsRules het volgende:
4. Assurancetourix (rijpie) (Kakafonix, je verdient het punt eigenlijk niet
)
hahaquote:Op maandag 10 november 2008 14:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Groot gelijk, Briggy was ook eerder
quote:Op maandag 10 november 2008 14:34 schreef PhysicsRules het volgende:
4. Assurancetourix (rijpie) (Kakafonix, je verdient het punt eigenlijk niet
)
helaas maakt het voor de sleutelwoord niet uit en keur ik Kakafonix dus ook goedquote:Op maandag 10 november 2008 14:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Groot gelijk, Briggy was ook eerder
Ik denk dat je de sleutel al weetquote:Op maandag 10 november 2008 16:52 schreef tomtomaat het volgende:
sw baarden
Eigenlijk SW: Al die willen te kapen varenquote:Op maandag 10 november 2008 16:53 schreef swarmahoer het volgende:
jan piet joris en corneel hebben baarden
Tja, daar valt wat voor te zeggen, maar helaas pindakaasquote:Op maandag 10 november 2008 17:00 schreef tomtomaat het volgende:
ik vind baarden eigenlijk logischer, maar ja dat was ook mijn antwoord natuurlijk....
quote:
zat er net ook aan te denkenquote:Op maandag 10 november 2008 21:20 schreef Briggy het volgende:
SW: opslag
quote:
quote:
neequote:Op maandag 10 november 2008 22:39 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kan idd ook nog.
Kan de schilder niet Bruijns zijn toevallig?
quote:
Yep, vooral het raden van de plaatjes. Voor het SW heb je meestal wel meer tijd.quote:Op maandag 10 november 2008 22:53 schreef Flaccid het volgende:
Ehh ja. Principe is erg leuk, al heeft het wel met refreshtijd te maken
quote:
nope, vanavond niet meer....sorryquote:Op maandag 10 november 2008 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
nuo tomaatje nog 1 potje? lukt je dat...
Vanochtend wel weer?quote:Op maandag 10 november 2008 23:59 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
nope, vanavond niet meer....sorry
ik weet niet wanneer jij klaar bent om er eentje online te gooienquote:
Is het dan zo erg als een sleutelwoord als eens geweest is?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
volgends mij is degene die ik wilde al eens geweest als sw
ik zal eens proberen. gimme 5 min.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
beste manier om het te leren is door er een te maken
Klopt het duurt iets langer. ik zeg wel als ie komt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
denk dat je wel iets langer er voor nodig hebtkondig iig 10 min van te voren aan als je m post, dan kan iedereen er klaar voor gaan zitten
Ja!quote:
Ja is het wel maar ik zoek iets anders.quote:
1.wit -swarmahoerquote:
punten bijwerkenquote:
+1 punt per plaatje. plaatjes die geraden zijn na het SW tellen nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:33 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Hoe was ie? Hoe werkt puntentelling?
ow wat flauw. Wil iemand voor mij depunten doen want ik moet even etenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:41 schreef Briggy het volgende:
[..]
punten bijwerken
en mijn glad kwam na het raden van het SW dus ik krijg geen punt daarvoor
Ja maar hoe zit dat met goedkeuren?quote:
moet je zelf een beetje beoordelen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit dat met goedkeuren?
btw ik ben niet eten maar lui.
maar dan nog even: kan ik eerste kerstdag foutrekenen en kerstmis goed?
Ok. Ik wilde eigenlijk kerst horen, maar 1e kerstdag vond ik te ver weg, kerstmis was goed genoeg.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:50 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
moet je zelf een beetje beoordelen.
Het ligt er natuurlijk aan wat je bedoelt m.b.t. het SW.
daar staan mijn opgaven bekend omquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:11 schreef Flaccid het volgende:
vind m moeilijk
KUnnen we mooi een nieuw topic met een nieuwe opdracht beginnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:25 schreef qonmann het volgende:
sw nrc ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |