het is weer zondagquote:Op zondag 9 november 2008 15:02 schreef Pheno het volgende:
Oh, de mods zijn weer in een nodeloze spambui, ik ben er weg van
quote:Op zondag 9 november 2008 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]onze lieve huispinquin schijnt het heel boeiend te vinden, maar vooral om te ontkennen dat hij spamtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
lekkelquote:Op zondag 9 november 2008 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan maak ik maar even een koppie instant noodles
Heel, heel, heel erg tof. Night of the proms, jeweetsquote:Op zondag 9 november 2008 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij teruglezer!
Hoe was het in het echte België?
Il Novecentoquote:
Met die vrouw?quote:Op zondag 9 november 2008 16:59 schreef BrandX het volgende:
ik niet. Ik ben niet verliefd, ik neuk alleen maar
quote:Op zondag 9 november 2008 16:59 schreef BrandX het volgende:
Is de lol daar niet gauw af eigenlijk?quote:Op zondag 9 november 2008 16:59 schreef BrandX het volgende:
Ohooho. Foei toch!quote:Op zondag 9 november 2008 16:59 schreef BrandX het volgende:
Nee hoor, gewoon regelmatig van partner wisselen.quote:Op zondag 9 november 2008 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is de lol daar niet gauw af eigenlijk?
Oh ja dat kan wel helpen denk ikquote:Op zondag 9 november 2008 17:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon regelmatig van partner wisselen.
Voor mij niet hoor, maar Klonk had nogal wat krampjes leek welquote:
Ach ja, dat hoort bij de leeftijd waarschijnlijkquote:Op zondag 9 november 2008 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor, maar Klonk had nogal wat krampjes leek wel
sommige mannen zijn nou eenmaal niet saaiquote:Op zondag 9 november 2008 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is de lol daar niet gauw af eigenlijk?
quote:Op zondag 9 november 2008 17:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
sommige mannen zijn nou eenmaal niet saai
Oooow. Dan mag hetquote:Op zondag 9 november 2008 17:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
uiteraard wel met wederzijds instemmen
Hopelijk nietquote:Op zondag 9 november 2008 17:22 schreef JortK het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond Peter r de Vries gaan kijken?
Komt die hitman van Joran hem omleggen?quote:Op zondag 9 november 2008 17:22 schreef JortK het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond Peter r de Vries gaan kijken?
Eensch.quote:
Als je geluk hebt wel jaquote:Op zondag 9 november 2008 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt die hitman van Joran hem omleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |