abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63056976
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:49 schreef Insallah het volgende:

[..]

Ik ben in real life een schizofreen, dus ook op het internet, natuurlijk. Nee, ik vind het leuk, en soms vergeet ik mijn wachtwoord.
Schizofreen? Of mps misschien?
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:53:58 #52
234232 Insallah
Sensual Seduction
pi_63057000
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:52 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Schizofreen? Of mps misschien?
Combinatie dan. Ik hoor ook stemmen.
pi_63057108
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:53 schreef Insallah het volgende:

[..]

Combinatie dan. Ik hoor ook stemmen.
Dat lijkt me best spannend. Wat zeggen ze dan?
  zondag 9 november 2008 @ 14:46:04 #54
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_63074030
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:35 schreef Leanne het volgende:
Ik vind zelf dat mensen die duur en geil taalgebruik hebben zoals TS dat weer formuleert met een irritante y die er niet hoort, zichzelf verheven voelen boven ' normale mensen' en zich dmv hun taalgebruik slim willen doen overkomen. Goedkoop en arrogant truukje, als je het mij vraagt.
En dat is nu precies de misvatting die mensen standaard begaan. Akkoord, het zal zo zijn dat er mensen zijn die hun taalgebruik inzetten om zich als verheven te profileren. Maar dat is zeker niet altijd het geval. Voor sommigen is het simpelweg dè natuurlijke manier van schrijven. Deze mensen moeten dezelfde moeite doen om in Jip en Janneke taal te schrijven dan dan dat anderen moeite moeten doen om duur en geyl te schrijven. Feit is dat er altijd heel agressief op wordt gereageerd, ongeacht de reden van het taalgebruik. En ja, ik denk dat de TS een punt heeft wanneer ze dat in verband brengt met het idee dat dergelijke wezens zich geïntimideerd voelen.
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:35 schreef Leanne het volgende:
Ik ben zelf universitair opgeleid, en ik zal NOOIT iemand scheef aankijken vanwege zijn of haar volkstaal, spellingfouten, whatsoever. Het is niet belangrijk. Belangrijker is dat mensen mij begrijpen en ik hen, in welke taal of op welke manier dan ook.
Iemand scheef aankijken vanwege diens taalgebruik is wat anders dan zelf duur en geyl taalgebruik toepassen. Het is niet zo dat in het geval van het tweede het eerste per definitie aan de orde is, hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')