Als je wil beweren dat het allemaal wel mee zou vallen als de auto nog een beetje te pruimen was kun je beter gewoon uit dit topic wegblijvenquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:44 schreef -SG- het volgende:
En die auto is ook niet iets om over naar huis te schrijven.
Ik beweer helemaal niksquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je wil beweren dat het allemaal wel mee zou vallen als de auto nog een beetje te pruimen was kun je beter gewoon uit dit topic wegblijven![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom heeft ze geen wimpers.
nee bah, dat lijf... ik weet niet, het klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:02 schreef JJH het volgende:
Waar heeft ze in godesnaam dat hoofd opgelopen? De tering zeg
(Lijf is verder trouwens best te pruimen.)
Oe ja bahquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:38 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
nee bah, dat lijf... ik weet niet, het klopt gewoon niet.
En ze heeft een hele dikke venusheuvel
EURUHH DAAR MOET JE NIET MEE LACHEN DA'S EEN ZIEKTEquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:07 schreef J0ttem het volgende:
Waarom kijkt ze op alle foto's het zelfde
@ ^Post boven me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JIJ BENT EEN ZIEKTE!quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:13 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
EURUHH DAAR MOET JE NIET MEE LACHEN DA'S EEN ZIEKTE
Takes one to know one.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jezus, wat een lelijke teringkop.
Ja maar helaas zijn er 0 paints verschenen. Ik denk dat ze allemaal ziek zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:55 schreef Remake het volgende:
Potentiele reeks mits photoshoppers zich aanmelden....
Dat is te zien jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:41 schreef Noin het volgende:
Volgens mij is ze allang tegen een boom op geklapt of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2008 19:30:28 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |