Idd, schiet niet op nee....quote:Op maandag 10 november 2008 10:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schiet niet echt op allemaal dus.
Mogguh p00p!
Die SW's zien er wel dope uit jaquote:Op maandag 10 november 2008 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet zeggen 1 special weapon gezien en is wel lachen
Soort magnetische veld die voertuigen de lucht inslingert
hehe ik had precies hetzelfde toen ik mijn laptop bestelde. Duurde en duurde maarquote:Op maandag 10 november 2008 10:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, schiet niet op nee....
Nieuwe laptop is nog steeds niet vertuurd![]()
En wat ziet mijn oog staan:quote:Op maandag 10 november 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
hehe ik had precies hetzelfde toen ik mijn laptop bestelde. Duurde en duurde maar![]()
Hopen dat dit niet zo lang gaat duren als bij mij
Welluk spelquote:Op maandag 10 november 2008 11:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die SW's zien er wel dope uit ja
Alleen vage voertuigen, en rare honden enzo ?!... vaag....
ja, meer nog niet echt gezien. Wel ee nvoertuig dat je je ventjes kunt afschietenquote:Op maandag 10 november 2008 11:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die SW's zien er wel dope uit ja
Alleen vage voertuigen, en rare honden enzo ?!... vaag....
RA3 my friendquote:
Natuurlijk kan dat niet, ntfs?quote:Op maandag 10 november 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, meer nog niet echt gezien. Wel ee nvoertuig dat je je ventjes kunt afschieten
Godver PIEP kan vanuit dos niet op de windows schijf
Dan maar schijf herstel
gebruik je wel dos, met ntfs ondersteuning ?quote:Op maandag 10 november 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, meer nog niet echt gezien. Wel ee nvoertuig dat je je ventjes kunt afschieten
Godver PIEP kan vanuit dos niet op de windows schijf
Dan maar schijf herstel
Mogguh Sgelequote:Op maandag 10 november 2008 10:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schiet niet echt op allemaal dus.
Mogguh p00p!
Ff update uit de topdesk melding:quote:Op maandag 10 november 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat niet, ntfs?
Wat is het probleem dan?.. vroeg het toenstraks ook al....
Ssst het is fucking Maandag jahquote:Op maandag 10 november 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gebruik je wel dos, met ntfs ondersteuning ?
Laten we het hopen!quote:Op maandag 10 november 2008 11:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En wat ziet mijn oog staan:
Bij een groene indicator wordt in 97% van de gevallen een levertijd van 24 uur bij afhalen en 48 uur bij verzending behaald.
Vrijdag besteld, dus als ik bij die 97% zou horen komt ie vandaag
Topic killerquote:Op maandag 10 november 2008 11:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laten we het hopen!![]()
Ik ben ff een meeting in
Ik blijf die pagina F5énquote:Op maandag 10 november 2008 11:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laten we het hopen!![]()
Ik ben ff een meeting in
quote:
Jij komt ook echt in elk topic he!quote:Op maandag 10 november 2008 11:35 schreef Moozzie het volgende:
@sgele
Is dit jouw vriendin
Bazinnentopic [excl. paint]
ook scheel
Hooiquote:
Goedzo!quote:Op maandag 10 november 2008 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
owja BIA HH bijna uitgespeeld.. en heb de tutorial van FC2 al gedaan... dikke game!
gaat niet werkenquote:Op maandag 10 november 2008 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ff update uit de topdesk melding:
10-11-2008 10:28 CrazyM: Foutmelding: c0000135 {Kan onderdeel niet vinden}
Deze toepassing kan niet worden gestart omdat winsrv niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.
Microsoft link: http://support.microsoft.com/kb/885523/nl
Update installatie heeft niet geholpen. Vanaf werkende pc de winsrv.dll kopieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |