Ziet er netjes uit toch?quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:08 schreef WhiteLightning het volgende:
F5 F5
geintje
mogguh
net ff cod5 gedaandies net uit
![]()
COD5
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Maar kan je dan ook multiplayeren? Denk het niet, dus ik ga hem echt kopen net als COD4quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:15 schreef WhiteLightning het volgende:
ja maar zie je die nek niet ? http://img525.imageshack.(...)8110810454895wx1.jpg
en met de winkel heb je hem binnen 45 min binnen haha
dat verbaast me niets. echt ongelovelijk dat dat zo populair is ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:20 schreef Droxz.nl het volgende:
p.s De eerste hacks voor COD5 staan al op de nieuwsgroepen
Ik ga zo even kijken of ik deze game naast mijn MP versie kan installerenquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ja dan moet je nog een weekje wachten![]()
mn videodrivers zijn ook rijp voor een update
Mensen willen gewoon niet lang genoeg spelen om level 55 te halen met alle wapens...quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat verbaast me niets. echt ongelovelijk dat dat zo populair is ook
Je bent PIMP, pimp die sjit daar "YO"quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:46 schreef Sgele het volgende:
Die op!
Sinds wanneer is een zakenreis vakantie?
Nee, PIMP zijn is een levensstijl manquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:53 schreef Sgele het volgende:
Das toch ook werk dan?
Hoe is het daar Droxz?
Geduld is een schone zaak mijn zoon..quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, PIMP zijn is een levensstijl man
Eerste pijnstillers al weer in mijn mik, als die een beetje gaan werken (eindelijk.....) ga ik ff naar de stad
Ik zit GVD te wachten op die laptop, status moet veranderen naar "verstuurd"
Hey Gekskequote:Op zaterdag 8 november 2008 14:53 schreef crazy987 het volgende:
goeiedag mensen
kutbrommer doet t nog niet
maar als die straks in elkaar staat hopelijk wel
Net ff naar de stad geweest, wat zijn die laptoptassen fucking duur zegquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak mijn zoon..
Hopen dat die pijnstillers werken! Zo jammer van je weekend anders
ja en 19"laptop tassen zijn nog helemaal niet op de marktquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Net ff naar de stad geweest, wat zijn die laptoptassen fucking duur zeg
Ga jij nog wat doen vandaag?
Het is een 17".quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja en 19"laptop tassen zijn nog helemaal niet op de markt
hij doet het, alleen als je terugschakelt blijft de schakelpoot hangenquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hey Gekske
Hopen dat je 'm goed in elkaar zet dan
ja maar ik heb een 19" laptop.. lol.. heb hem al meer dan een jaar.. en er nog steeds geen tas voor weten te vinden..quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is een 17".
Maar wilde wel een echt stevige tas, neem mijn laptop nogal eens mee onderweg enzo.
Heb nu maar een dure crumpler gekocht![]()
Deze maar dan met groen-orange:
[ afbeelding ]
19" is ook een raar formaatquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:31 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar ik heb een 19" laptop.. lol.. heb hem al meer dan een jaar.. en er nog steeds geen tas voor weten te vinden..
Waarom neem je dat ook zo'n grote laptopquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:49 schreef Crazy-p het volgende:
hmm.. nee die tassen zijn niet wat.. zoek echt wel een rug tas.. ik ga niet met een laptop van meer dan 5 kilo over mn schouder lopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |