abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 november 2008 @ 01:15:56 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_63120092
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 01:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat Hammerstein hier volkomen gelijk heeft
Die heeft duidelijk in het verleden ruzie gehad met de Vries. Jammer dat ze er niet naar vroegen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63120102
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 01:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat Hammerstein hier volkomen gelijk heeft
Heeft ie ook. Zou hem graag in debat zien met Peter R. Want die verdient het ook wel eens om wat tegengas te krijgen. En die kan ie niet zo makkelijk stil krijgen als het met Freek wel lukte helaas.
pi_63127868
Pauw over zijn eerste keer
pi_63143564
Vanavond: Historicus Cees Fasseur over het huwelijk van Juliana en Bernhard en de Greet Hofmans affaire. Zijn nieuwe boek belooft "volledige opening van zaken te geven". Fasseur heeft als enige historicus toegang tot de archieven van de Oranjes. Elsbeth Etty en Pieter Broertjes hebben Fasseurs boek al gelezen.

Ondanks dat ik het tamelijk eenzijdig vind dat alleen historicus/royalist Fasseur toestemming en dus toegang kreeg tot de archieven (na veel politiek gedoe) lijkt dit een interessante uitzending. Waarbij ik de vraag wil horen+antwoord wát er allemaal niet is beschreven en waarom. Gesprekken van Bernard met de 3 wijze mannen in de Hofmansaffaire staan er niet in, evenals het dagboek van Juliana. En nog een zooi documenten waarvan een deel is verbrand, why....
pi_63143705
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:24 schreef Suko het volgende:
Vanavond: Historicus Cees Fasseur over het huwelijk van Juliana en Bernhard en de Greet Hofmans affaire. Zijn nieuwe boek belooft "volledige opening van zaken te geven". Fasseur heeft als enige historicus toegang tot de archieven van de Oranjes. Elsbeth Etty en Pieter Broertjes hebben Fasseurs boek al gelezen.

Ondanks dat ik het tamelijk eenzijdig vind dat alleen historicus/royalist Fasseur toestemming en dus toegang kreeg tot de archieven (na veel politiek gedoe) lijkt dit een interessante uitzending. Waarbij ik de vraag wil horen+antwoord wát er allemaal niet is beschreven en waarom. Gesprekken van Bernard met de 3 wijze mannen in de Hofmansaffaire staan er niet in, evenals het dagboek van Juliana. En nog een zooi documenten waarvan een deel is verbrand, why....
Dat zullen wij nooit te weten komen, en dus ook vanavond niet .

Ik sla een avondje over .
pi_63143772
Bea houdt haar vinger wel in de oranje pap, wees daar maar niet bang voor.
Pauw & Witteman wilde Ton Biezemaat niet uitnodigen , dat durfden ze niet aan. Ja ja,
Ton Biesmaat zou wel eens de vinger op de echte wonden kunnen leggen.
Hij heeft nl. het boek "Bernhard Gate" geschreven, wat men probeert onder de pet te houden.

www.kovandijkvertelt.nl
Het denken is aan de grote der aarde toevertrouwd.
pi_63144376
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:31 schreef http het volgende:
Bea houdt haar vinger wel in de oranje pap, wees daar maar niet bang voor.
Pauw & Witteman wilde Ton Biezemaat niet uitnodigen , dat durfden ze niet aan. Ja ja,
Ton Biesmaat zou wel eens de vinger op de echte wonden kunnen leggen.
Hij heeft nl. het boek "Bernhard Gate" geschreven, wat men probeert onder de pet te houden.

www.kovandijkvertelt.nl
Volgens Aalders in NOVA komt er nu veel meer los. Net in Nova zei Gerard Aalders, onderzoeker bij het NIOD dat Bernard ook in London een liefje had tijdens WO11, Francis Day, naast de vele anderen die hij had. Artikel in de Daily Mail over deze dame. En verder was Bernhard betrokken bij een mogelijke coup (daar heeft het NIOD een brief van) in Indonesië, samen met een Sultan en de Amerikanen...Ook vertelde Aalders dat er veel niet in het boek van Fasseur staat en een aantal zaken uit eerdere onderzoeken betitelde hij als brandhout, zoals die brief van Bernhard die aanbood Nederland onder het SS-bewind te willen besturen. Maar afijn, hij mocht niet in de archieven, alleen vriend van Trix en orangist Fasseur dus wel.
pi_63144475
Deze aflevering sla ik over.
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:08:44 #189
3185 Adelante
To let it go now
pi_63144918
wie is die carrie tefsen en wat doet ze aan tafel?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63144926
ja goed punt, waarom komen prive brieven in een historish archief.
misschien niet zo wijs om ze te bewaren als je toevallig van het Koninklijk Huis bent:)
pi_63145474
Bea, wil de gehele geschiedenis van haar vader opgehelderd hebben eer Alexander de troon bestijgt.
Alle lijken moeten de kast uit, nou nou. Dan zal de vader van Maxima ook nog wel een beurtje krijgen.
pi_63145627
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:26 schreef http het volgende:
Bea, wil de gehele geschiedenis van haar vader opgehelderd hebben eer Alexander de troon bestijgt.
Alle lijken moeten de kast uit, nou nou. Dan zal de vader van Maxima ook nog wel een beurtje krijgen.
Nou, alle lijken....natuurlijk moesten er een aantal zaken beschreven worden maar veel blijft binnenskamers. De hele zooi ligt in een gebouw achter het werkpaleis Noordeinde. Ik kijk morgen verder maar het is uitermate interessant ondanks dat je weet wat er verder nog veel meer onder het tapijt ligt...Irene moet ook veel weten volgens mij.
quote:
Dan zal de vader van Maxima ook nog wel een beurtje krijgen
Best wel, maar ook jaaaaaaaren later...
pi_63145748
heerlijk hoe weinig P&W ingrijpen
pi_63146023
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:08 schreef Adelante het volgende:
wie is die carrie tefsen en wat doet ze aan tafel?
Die zit vooral te zeiken over dat Bernhard een slechte man was en vreemdging.
pi_63146028
Die bernhard was een geile gemene ouwe bok, en jonge blonde sletjes wilden wel genaaid worden door bernard met zijn staatsferrari
  Trouwste user 2022 woensdag 12 november 2008 @ 00:50:28 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_63147682
Wat een akelig wijf die rooie

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63147773
Elsbeth Etty
  Trouwste user 2022 woensdag 12 november 2008 @ 00:57:09 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_63147850
quote:
Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef http het volgende:
Elsbeth Etty
*Rilt*

Trouwste user 2022 woensdag 12 november 2008 @ 00:58:16 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_63147873
Ik haat dit soort wijven

pi_63148019
Het is wel rustig weer als je de HH kijkt.
............................
pi_63149993
quote:
Op woensdag 12 november 2008 00:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een akelig wijf die rooie

Nee hoor, prima wijf die de nodige nuance naar voren bracht
Vond het, onverwacht, een leuke geanimeerde uitzending
pi_63150334
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

Die juliana moet een vreselijk leven gehad hebben met bernard, hij wilde zo graag macht en koning zijn.
Ik denk dat Nederland niet ver van een staatsgreep af heeft gezeten in de jaren net na de oorlog.
pi_63151085
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 01:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die heeft duidelijk in het verleden ruzie gehad met de Vries. Jammer dat ze er niet naar vroegen.

Ik denk ook niet dat Peter met hem in 1 programma gaat zitten...
Peter heeft nameliljk voor ieder media optreden in zo'n programma van te voren duidelijk vastliggen wat er wel en niet besproken wordt...wie de gasten zijn en hoeveel uitzendtijd hij krijg.
Eenmaal is daar zichtbaar vanaf geweken, bij DWDD. En toen werd Peter on-cam gewoon boos en zij dat DWDD zich aan de afspraken moest houden...hij had recht op zoveel minuten op dat en dat onderwerp...
Make my day!
pi_63152803
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

Yep, eensch. Alhoewel Elsbeth Etty soms ietsje kan doordrijven. Net het restant gezien en eigenlijk wordt alles pas echt duidelijk als de dagboeken van 'Lula" openbaar worden, in 2054! Dat zal mogelijk de koningstijd van WA overstijgen en krijgt toekomstig Koningin Catharina-Amalia er mee te maken. Overigens geloof ik zeker dat als Bernhard z'n leuter niet zo vaak in andersmansvrouws gat had gestopt, dat Juliana niet zo gauw haar heil verder had gezocht bij joffer Hofmans, nadat Bernhard haar onbetrouwbaar achtte.
pi_63176327
Vanavond bij P&W
quote:
Farid Azarkan wil een avondklok voor kinderen, Kees van Kooten schreef een luisterboek over het sprookje Nachtegaal, Tineke Ceelen over geweld in Congo en Jacob Gelt Dekker schreef een autobiografie.
Niet veel P&W voor mij deze week tot nu toe.
............................
pi_63176692
Kees van Kooten, al daar uitvoerig over gehoord op de radio, uh...je moet er van houden zak maar zeggen, over Congo wens ik niets meer te vernemen en een avondklok had allang al ingevoerd moeten worden, mosterd na de maaltijd. Jacob Gelt Dekker gaat ook al over oorlog e.d. Morgen maar weer.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 november 2008 @ 23:23:48 #207
862 Arcee
Look closer
pi_63177445
Kees van Kooten
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_63177973
Ik haak af.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_63178011
mevrouw Ceelen wil iets te graag haar verhaal kwijt.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:44:51 #210
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_63178106
Ben ik blij dat ik tegelijk iets op mn laptop doe
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')