Die heeft duidelijk in het verleden ruzie gehad met de Vries. Jammer dat ze er niet naar vroegen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat Hammerstein hier volkomen gelijk heeft
Heeft ie ook. Zou hem graag in debat zien met Peter R. Want die verdient het ook wel eens om wat tegengas te krijgen. En die kan ie niet zo makkelijk stil krijgen als het met Freek wel lukte helaas.quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat Hammerstein hier volkomen gelijk heeft
Dat zullen wij nooit te weten komen, en dus ook vanavond nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:24 schreef Suko het volgende:
Vanavond: Historicus Cees Fasseur over het huwelijk van Juliana en Bernhard en de Greet Hofmans affaire. Zijn nieuwe boek belooft "volledige opening van zaken te geven". Fasseur heeft als enige historicus toegang tot de archieven van de Oranjes. Elsbeth Etty en Pieter Broertjes hebben Fasseurs boek al gelezen.
Ondanks dat ik het tamelijk eenzijdig vind dat alleen historicus/royalist Fasseur toestemming en dus toegang kreeg tot de archieven (na veel politiek gedoe) lijkt dit een interessante uitzending. Waarbij ik de vraag wil horen+antwoord wát er allemaal niet is beschreven en waarom. Gesprekken van Bernard met de 3 wijze mannen in de Hofmansaffaire staan er niet in, evenals het dagboek van Juliana. En nog een zooi documenten waarvan een deel is verbrand, why....
Volgens Aalders in NOVA komt er nu veel meer los. Net in Nova zei Gerard Aalders, onderzoeker bij het NIOD dat Bernard ook in London een liefje had tijdens WO11, Francis Day, naast de vele anderen die hij had. Artikel in de Daily Mail over deze dame. En verder was Bernhard betrokken bij een mogelijke coup (daar heeft het NIOD een brief van) in Indonesië, samen met een Sultan en de Amerikanen...Ook vertelde Aalders dat er veel niet in het boek van Fasseur staat en een aantal zaken uit eerdere onderzoeken betitelde hij als brandhout, zoals die brief van Bernhard die aanbood Nederland onder het SS-bewind te willen besturen. Maar afijn, hij mocht niet in de archieven, alleen vriend van Trix en orangist Fasseur dus wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:31 schreef http het volgende:
Bea houdt haar vinger wel in de oranje pap, wees daar maar niet bang voor.
Pauw & Witteman wilde Ton Biezemaat niet uitnodigen , dat durfden ze niet aan. Ja ja,
Ton Biesmaat zou wel eens de vinger op de echte wonden kunnen leggen.
Hij heeft nl. het boek "Bernhard Gate" geschreven, wat men probeert onder de pet te houden.
www.kovandijkvertelt.nl
Nou, alle lijken....natuurlijk moesten er een aantal zaken beschreven worden maar veel blijft binnenskamers. De hele zooi ligt in een gebouw achter het werkpaleis Noordeinde. Ik kijk morgen verder maar het is uitermate interessant ondanks dat je weet wat er verder nog veel meer onder het tapijt ligt...Irene moet ook veel weten volgens mij.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:26 schreef http het volgende:
Bea, wil de gehele geschiedenis van haar vader opgehelderd hebben eer Alexander de troon bestijgt.
Alle lijken moeten de kast uit, nou nou. Dan zal de vader van Maxima ook nog wel een beurtje krijgen.
Best wel, maar ook jaaaaaaaren later...quote:Dan zal de vader van Maxima ook nog wel een beurtje krijgen
Die zit vooral te zeiken over dat Bernhard een slechte man was en vreemdging.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:08 schreef Adelante het volgende:
wie is die carrie tefsen en wat doet ze aan tafel?
Nee hoor, prima wijf die de nodige nuance naar voren brachtquote:
Die juliana moet een vreselijk leven gehad hebben met bernard, hij wilde zo graag macht en koning zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee hoor, prima wijf die de nodige nuance naar voren bracht![]()
Vond het, onverwacht, een leuke geanimeerde uitzending
Ik denk ook niet dat Peter met hem in 1 programma gaat zitten...quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft duidelijk in het verleden ruzie gehad met de Vries. Jammer dat ze er niet naar vroegen.
Yep, eensch. Alhoewel Elsbeth Etty soms ietsje kan doordrijven. Net het restant gezien en eigenlijk wordt alles pas echt duidelijk als de dagboeken van 'Lula" openbaar worden, in 2054! Dat zal mogelijk de koningstijd van WA overstijgen en krijgt toekomstig Koningin Catharina-Amalia er mee te maken.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee hoor, prima wijf die de nodige nuance naar voren bracht![]()
Vond het, onverwacht, een leuke geanimeerde uitzending
Niet veel P&W voor mij deze week tot nu toe.quote:Farid Azarkan wil een avondklok voor kinderen, Kees van Kooten schreef een luisterboek over het sprookje Nachtegaal, Tineke Ceelen over geweld in Congo en Jacob Gelt Dekker schreef een autobiografie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |