quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En er is ook steeds meer vraag naar want Nederland wordt voller en voller. In Groningen zijn ze nu bezig met het bouwen aan een ondergronds parkeergarage. Een business wat de komende jaren nog wel zal groeien.![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja we zijn er weer klaar mee! tot volgende week! (ik ben er 2 weken niet, maar dan zal Bette jullie entertainen)
Heeft ze al een account? Of mag ze je wachtwoord weten?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja we zijn er weer klaar mee! tot volgende week! (ik ben er 2 weken niet, maar dan zal Bette jullie entertainen)
Werkt Robert-Jan Glasman nog bij jullie? volgens mij heb ik hem al een tijd niet gehoord/gezien.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft ze al een account? Of mag ze je wachtwoord weten?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:58 schreef ScottTracy het volgende:
Freaknacht dus ik ben weer aanwezig
Pik nog lekker een stukje Mr Brightside mee
Klopt! Fiets er elke dag langs.. Schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Damsterdiep is dat toch
![]()
Eens kijken hoeveel we nog kunnen groeien. Andere partijen zien ook potentieel, dus concurrentie en dus uitdaging genoeg.
Volgende keer even op tijd melden, okay?quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:00 schreef ScottTracy het volgende:
Damn ik zit nu nog ff de playlist van de afgelopen 3 uur te bekijken, jammer dat ik dat heb moeten missen zeg
Geloof dat er wat bouwproblemen waren etc. (maar is niet van 'ons'). Blijft soms ook lastigquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! Fiets er elke dag langs.. Schiet niet echt op.
Trustenquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:00 schreef Brennel het volgende:
* Brennel heeft vast de ratten gevoerd, d'r satijnen pyjama aangetrokken en d'r overvolle blaas geleegd.
Zo alleen nog m'n bekkie poetsen en ik kan m'n bed in
Jups, scheuren in huizen waardoor het e.e.a. weer opnieuw moest worden bekeken/berekend. Ze zijn nu weer begonnen na een paar maanden stil te hebben gelegen. Ben benieuwd hoe het er straks zal uitzien.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geloof dat er wat bouwproblemen waren etc. Blijft soms ook lastig.
Anders doen ze MYA voortaan een paar uur later.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende keer even op tijd melden, okay?
Tijdslot van Giel Beelen zou opzich ook wel aardig zijn, maar is denk ik voor wat meer mensen te laat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Anders doen ze MYA voortaan een paar uur later.
Denk ik ook ja. Voor mij zou het ideaal zijn, vind Giel de laatste tijd niet meer zoveel aanquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijdslot van Giel Beelen zou opzich ook wel aardig zijn, maar is denk ik voor wat meer mensen te laat.
Ik heb Giel eerlijk gezegd ook wel een beetje gehoord, maar goed we moeten het er mee doen. Denk dat ik het nog wel even vol hou maar niet heel lang. Ben ook vandaag al om 5:40 opgestaan dus begin al een klein beetje gaar te worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. Voor mij zou het ideaal zijn, vind Giel de laatste tijd niet meer zoveel aanMaar blijf toch standaard wakker op de vrijdagnacht.
Hij heeft trouwens wel een plaat gemaakt die ik wel tof vind (clip in het buitenland geschoten). Geen idee hoe dat ding heet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:18 schreef ScottTracy het volgende:
Mm, ik vind Boris altijd wel lekkere muziek
Hehe ik zit al een uur te inetten, maar was eerste even "snel" andere forums aan het lezenquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vind 't altijd zo lullig dat ik ga als jij 't topic binnenwandelt
![]()
.
Nu toch pitten gaat.
Within My Hands? Die is op Times Square in New York geschotenquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens wel een plaat gemaakt die ik wel tof vind (clip in het buitenland geschoten). Geen idee hoe dat ding heet.
Yo dat is 'mquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Within My Hands? Die is op Times Square in New York geschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |