Bwehe.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nouja, deze kerel deed het zichzelf aan. Hóe weet ik in godsnaam niet want je moet daar wel gewoon veel te hard rijden en gewoon echt niet opletten wil je daar de sloot inkomen!
Groeten aan Yvonne die vast nog ergens rond zwerft in jouw achtertuinquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ick ga trouwens slapen. Ben niet bijster helder meer.
Scherp + 1quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zou jij een leuk vriendje zijn zeg.
Óooh. Dát zal het zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
"Ick" is also a slang English term for something distasteful.1
Ick ben de egte egt. Ook wel de eckte eckte.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Groeten aan Yvonne die vast nog ergens rond zwerft in jouw achtertuin

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ick ben de egte egt. Ook wel de eckte eckte.![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Tot vanmiddag.Pas maar op, ik heb gehoord dat ze bijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Kaste 1 represent!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:36 schreef Biogarde het volgende:
TeeVeePenis.
Zulks.quote:
Ben je uit de kast gekomen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:50 schreef Acinonyx het volgende:
Hoe hebben Boem-dikkie en Boswachter ooit mod kunnen worden
Bos is gekozen door de KLB-users bij een verkiezing (KLODOLS) en Boem was m'n maatje op B&H en werd mod door een solli-procedure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Ja ok, maar dat zijn uitzonderingen eh..quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:52 schreef Emimich het volgende:
Biogarde is gewoon een uitstekende mod hoor, Terminator kan er ook mee door.
Bos heeft helaas een hoop volgelingen die op hem stemden, het is 1 grote sekte, of het is een complotquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bos is gekozen door de KLB-users bij een verkiezing (KLODOLS) en Boem was m'n maatje op B&H en werd mod door een solli-procedure.
Hij is toch echt door jullie gekozenquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bos heeft helaas een hoop volgelingen die op hem stemden, het is 1 grote sekte, of het is een complot
ik stemde op mezelfquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij is toch echt door jullie gekozen
Slaap lekker en kusjequote:Op zaterdag 8 november 2008 01:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik stemde op mezelf
maar kga pitten
Mijn stem had hij en tot nu toe blijkt dat nog steeds een uitstekende keuze te zijn. Alleen jammer dat Chriz2k nog geen mod is?quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:56 schreef Biogarde het volgende:
Hij is toch echt door jullie gekozen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Open solli kan naar forum at fok punt NLquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mijn stem had hij en tot nu toe blijkt dat nog steeds een uitstekende keuze te zijn. Alleen jammer dat Chriz2k nog geen mod is?
Even over die solli-procedure, waar kun je daar jezelf voor aanmelden?
Thanks, ik zal het onthouden voor in de toekomst!quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Open solli kan naar forum at fok punt NL
In het onderwerp solli KLB. Leuk verhaaltje, wat over jezelf vertellen, je beweegredenen om mod te worden en als afsluiter je username (vergeten ze weleens).
quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Solliciteren kan en mag altijdquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Thanks, ik zal het onthouden voor in de toekomst!
Ik moet nog 8 PM's lezenquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:05 schreef LudoSanders het volgende:
Sollicitaties kunnen ook naar mij gePM'ed worden dan ben je er zeker van dat hij gelezen wordt.
Mod worden in KLB zou wel de ultieme natte droom van iedere kneus in KLB zijn. Dit thema zal me dus de komende tijd nog wel bezig houden.quote:
Zou ik überhaupt een kans maken?quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:05 schreef LudoSanders het volgende:
Sollicitaties kunnen ook naar mij gePM'ed worden dan ben je er zeker van dat hij gelezen wordt.
Ik wil mod worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Open solli kan naar forum at fok punt NL
In het onderwerp solli KLB. Leuk verhaaltje, wat over jezelf vertellen, je beweegredenen om mod te worden en als afsluiter je username (vergeten ze weleens).
Waarom niet? Ik was ook een giga baggeraar. Zo zijn er wel meer mods.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zou ik überhaupt een kans maken?Zo niet, dan bespaart me dat al dat kwartiertje dat ik in zo'n PM zou sturen.
Fantasieverhalen, DJ's, jailbait, weekendtopics, lemmings, voorspelbare opmerkingen, de kaste én bewust mensen laten happen op je posts. Vooral dat laatste en uiteraard zal ik er nog een paar vergeten zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:08 schreef Biogarde het volgende:
Wat maakt KLB dan zo populair?!
Waarom zou je dat niet?quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zou ik überhaupt een kans maken?Zo niet, dan bespaart me dat al dat kwartiertje dat ik in zo'n PM zou sturen.
Er zijn er zelfs FA geworden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik was ook een giga baggeraar. Zo zijn er wel meer mods.
En dat iddquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er zijn er zelfs FA geworden.
Ja, dat klopt maar ik kraak iedere dag Juup tot op het bot, wel met inhoudelijke argumentatie, af dus dat is in ieder geval al een 'puntje van aandacht'. Zo'n KLODOLS-verkiezing lijkt me wel weer wat!quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:09 schreef Biogarde het volgende:
Waarom niet? Ik was ook een giga baggeraar. Zo zijn er wel meer mods.
Zolang het inhoudelijk blijft is het alleen maar goed. Bedenk wel dat een hoop users iedere kans/situatie aangrijpen iemand tot op het bot af te branden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, dat klopt maar ik kraak iedere dag Juup tot op het bot, wel met inhoudelijke argumentatie, af dus dat is in ieder geval al een 'puntje van aandacht'. Zo'n KLODOLS-verkiezing lijkt me wel weer wat!![]()
PS: Vergeet die ik-ga-slapen-post maar!
Ja, dat klopt, vaak is er kritiek om het geven van kritiek en puur alleen als vermaak om te rellen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:14 schreef Biogarde het volgende:
Zolang het inhoudelijk blijft is het alleen maar goed. Bedenk wel dat een hoop users iedere kans/situatie aangrijpen iemand tot op het bot af te branden.
Nou doet het mij geen drollaria, maar kan me zo voorstellen dat je handen jeuken soms als mod
Nou, nou jordeeeh, gezakt voor je examen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:25 schreef jordeeeh het volgende:
Emimich, je bent kaste 1 maar je gaat nooit uit.
Oftewel, je bent een kansloze kankernerd die in kaste 900 past
Wat doe jij nu al thuis dan?quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:25 schreef jordeeeh het volgende:
Emimich, je bent kaste 1 maar je gaat nooit uit.
Oftewel, je bent een kansloze kankernerd die in kaste 900 past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |