Niemandquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Wie is dat wijf met die dikke jetsers?
fappenquote:
en zombies met witte ogen in je tuin die jou lastigvallen met een lege vissekomquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
And I got more money than a horse has hairs
Jij was vrouwelijk toch? Want dan mag je best een emmer zaad.quote:
Ik moet nog slapen ja!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en zombies met witte ogen in je tuin die jou lastigvallen met een lege vissekom
Ik heb er al een.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij was vrouwelijk toch? Want dan mag je best een emmer zaad.
quote:
Zo weinig maar ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij was vrouwelijk toch? Want dan mag je best een emmer zaad.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:59 schreef Emimich het volgende:
Mensen die 20 plaatjes van bewegende, blote tieten in GC posten!
Nee duhu.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
moeten is relatief, er gebeurt vast niks als je wel gaat slapen, toch?
Wil je me een hartaanval geven?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kijke of je Yvonne nog ziet buiten !
12?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:54 schreef Emimich het volgende:
Gok eens hoeveel notes ik als kwaliteitsuser van de mods gekregen heb?
Het is moeder.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ZEG NOU GEWOON STELLETJE LUIE!
Tsja, als je slaapt kan je niet horen dat er een deur zachtjes opengaatquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ZEG NOU GEWOON STELLETJE LUIE!
JULLIE ZIJN LUI!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WIE IS ER HIER LUI, ALS MOD MOET JIJ JE INLEZEN, ANDERS MAG JE NIET MEEDOEN
Danku, ook zo leuk dat de deur van het gehoorigste kamertje (Badcel, echoes) de hardst krakende deur heeft waar een horror/thrillermaker een kapitaal voor overheeft.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tsja, als je slaapt kan je niet horen dat er een deur zachtjes opengaat
dan lig je zo in je bed, in het donker, en dan hoor je ineens overal van dat gekraakquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Danku, ook zo leuk dat de deur van het gehoorigste kamertje (Badcel, echoes) de hardst krakende deur heeft waar een horror/thrillermaker een kapitaal voor overheeft.
in de tijd dat je dit hebt zitten f5-en en reageren had ik al 1 keer het hele vorige EN deze gelezen!!!quote:
quote:
Die deur kan echt in een film hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dan lig je zo in je bed, in het donker, en dan hoor je ineens overal van dat gekraak
Waarom heb jij een celdeur als badkamer-deur ? wil je een horror-kamertje makenquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die deur kan echt in een film hoor.![]()
![]()
![]()
krast in arm* Morgen badceldeur verwennen met achterlijk veel WD40.
Nee, maar die kraak die dat ding maakt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom heb jij een celdeur als badkamer-deur ? wil je een horror-kamertje maken
Handen boven de dekens.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
veel plezier verder, ik duik me nest in!
Adios geitenbreiers!
dit ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:16 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een klote kraak.
dat is gewoon de demon in de spiegel die laat horen dat ie er ook nog isquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, maar die kraak die dat ding maakt.
je 1e autoongeluk?quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zag zostraks trouwens een auto-ongeluk. Best gek om te zien.Hele auto naar de kanker en die kerel stond verward helemaal onder de modder en weet ik veel wat aan de rand van de weg een beetje wazig te kijken
Wat zou jij een leuk vriendje zijn zeg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dat is gewoon de demon in de spiegel die laat horen dat ie er ook nog is
Nouja, deze kerel deed het zichzelf aan. Hóe weet ik in godsnaam niet want je moet daar wel gewoon veel te hard rijden en gewoon echt niet opletten wil je daar de sloot inkomenquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
je 1e autoongeluk?
Ik heb er al zo veel gezien. Ben altijd zo pissig op mensen die er een veroorzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |