Maar CSS heeft 1.6 in gehaald qua prijzengeldquote:Op zaterdag 8 november 2008 02:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Op TMF
Vind het trouwens wel leuk klinken wanneer ze
[..]
blijft herhalen. Brb even mijn polsen doorsnijden
[..]
Ik bedoel de huidige bedragen in de 1.6 scene, niet wat NiP verdient. Maar mouz, SK, MiBR enzo
Al een auto?quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ty
Ik ben ook wel vrolijk
Alleen t hindert mij dat die kankerkneus zichzelf in kaste 1 plaatst terwijl hij een faalhaas is die nooit in KLB post
wat een schokkend verhaalquote:Op zaterdag 8 november 2008 09:29 schreef dagdag het volgende:
Fokker aangehouden in ze woning
07-11-2008
amsterdam
Van onze correspondent
Gisterenavond is in zijn woning aan de lemstraat een internetverslaafde aangehouden
Het gaat hier om de 23 jarige puk pak.
internetnaam dagdag.
De man werd naakt achter zijn pc aangetroffen bij, de inval die werd gedaan door de politie
'dagdag die zelf bij ze arrestatie, riep 'Ik ben de koning van fok'
word potentiële verhuizing ten laste gelegd .
bij een vonnis van de rechter kan hij maximaal 3 jaar krijgen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:22 schreef postmortum het volgende:
Supportersrellen ontsieren Limburgse derby
Na afloop van de wedstrijd MVV - Fortuna Sittard zijn er vechtpartijen ontstaan tussen de beide supportersgroepen. Zowel binnen als buiten stadion de Geusselt was het erg onrustig. Het kwam tot een confrontatie doordat een poort van het gastenvak open was gebroken. Bij de vechtpartijen raakten 9 supporters lichtgewond.
Binnen stadion De Geusselt werden gewonde supporters opgevangen in de catacomben. Fortuna-fans raakten gewond toen hun supportersbus bekogeld werd met stenen.
Fortuna-fans moesten lange tijd in het stadion blijven, nadat ze werden belaagd door MVV-aanhangers. De wedstrijd eindigde in een 0 - 2 overwinning voor Fortuna.
NU moet ik zeggen het was ook niet vestandig van de huisdj om always look on the bride sight of life te draaien
dankje echt na het fluitsignaal begonnen ze met vanalles naar ons vak te gooien , hun stewards durfen niets te doen de politie kwam niet, onze stewards mochten niks en toen begonnen onze supporters alles te gooien wat ze konen vinden imclusief een koffiekon van de catering , de tafel van de catering , een zak cement en een broodmandjequote:
katertje ?quote:
gezelligquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
dankje echt na het fluitsignaal begonnen ze met vanalles naar ons vak te gooien , hun stewards durfen niets te doen de politie kwam niet, onze stewards mochten niks en toen begonnen onze supporters alles te gooien wat ze konen vinden imclusief een koffiekon van de catering , de tafel van de catering , een zak cement en een broodmandje
gisteren teveel gezopen ?quote:
ja en de steen tegen onze bus was ook gezelligquote:
bij ons schijnt ook wat gebeurt te zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja en de steen tegen onze bus was ook gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |