quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:54 schreef fripper het volgende:
Net ook een mooi overzicht in de bus. Nu m'n centjes nog.
Ik ook, maar ik hoop dat het binnenkort snel gaat. Als ze alle formulieren hebben behandeld van mensen die wel op tijd waren moet het daarna niet zoveel tijd meer in beslag nemenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:20 schreef Party_P het volgende:
Dan kan ik nog wel even wachten, ik heb het formulier ergens in November opgestuurd. Maar het komt eraan
Dan is natuurlijk de vraag, is het bedrag wat je ontvangen hebt hoger of lager dan het bedrag wat op het screenshot staat?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:03 schreef dyna18 het volgende:
Wel vreemd trouwens. Ik had een compleet ander bedrag als screenshot opgestuurd dan dat ze uitbetaald hebben.
Het lijkt erop dat ze helemaal niet kijken naar je screenshots, je bankafschriften of wat je ook meestuurd.
(iedereen die dus zijn formulier nog niet heeft opgestuurd.... alsnog doen dus)
Lager.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Dan is natuurlijk de vraag, is het bedrag wat je ontvangen hebt hoger of lager dan het bedrag wat op het screenshot staat?
same herequote:Op vrijdag 19 december 2008 20:00 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb vandaag een brief van Icesave gekregen. Geld en de brief van DNB zullen nog wel komen dan.
idem ditoquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:00 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb vandaag een brief van Icesave gekregen. Geld en de brief van DNB zullen nog wel komen dan.
Het is geen kunst om een paar miljoen aan reclame uit te geven als je 1,7 miljard fraude wilt plegen... En ja, ze wisten vantevoren hoe slecht ze er voor stonden, met het hele land er bij!quote:Op maandag 15 december 2008 17:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik blijf het bizar vinden hoe het is gegaan. Heb net even het eerste deel van deze reeks doorgelezen en ook wat oude artikelen over IceSave gevonden via Google... man wat kan er in 3 maanden tijd een hoop veranderen. Nog niet eens zo heel lang geleden waren de radiospotjes van IceSave nog volop te horen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |