Precies, dit is gewoon wat we van te voren hebben afgesproken. Het enige wat verschilt is dat we met IJsland hebben afgesproken dat zij de eerste ¤ 20.000 vergoeden, maar aangezien ze dat niet direct kunnen betalen hebben ze een lening met Nederland afgesproken. Vergelijk het met een verzekering, als je huis afbrand dan hoort je verzekering dat uit te betalen, als de verzekeringsmaatschappij dat niet kan (omdat er bijvoorbeeldheel veel huizen zijn afgebrand), dan moet de verzekering geld bij anderen lenen om hun afspraak na te koemn. In zo'n geval horen we ook niet mensen roepen dat het de mensen hun eigen schuld is, omdat ze bijvoorbeeld bij een goedkopere buitenlandse verzekeraar zaten en dat ze daarom geen recht hebben op hun geld.quote:Op maandag 15 december 2008 16:05 schreef SeLang het volgende:
Grapje natuurlijk, want natuurlijk is dit geen 'bailout'.
IceSave spaarders maken gewoon aanspraak op een garantie die al bestond. De meesten zouden waarschijnlijk nooit geld naar IceSave hebben gebracht zonder die garantie. De kritiek die sommige mensen hebben op IceSave spaarders of op de vergoeding die zij nu krijgen is daarom volledig onterecht.
Wanneer heb je het formulier opgestuurd en ik welke orde van grootte stond je streepjescode? 100000, 200000 ...quote:
61quote:Op maandag 15 december 2008 17:40 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Wanneer heb je het formulier opgestuurd en ik welke orde van grootte stond je streepjescode? 100000, 200000 ...
il had 60xxxx, aangetekend, nog niets binnenquote:Op maandag 15 december 2008 19:42 schreef Andyvie het volgende:
Bij mij is het geld vandaag binnengekomen.
Ik heb mijn formulier gelijk op 20 oktober teruggestuurd zonder aangetekende post of zo.
De streepjescode had nummer 58xxxx
Als het idd op barcode gaat, dan zal het bij jou niet heel lang meer duren.quote:Op maandag 15 december 2008 19:53 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
il had 60xxxx, aangetekend, nog niets binnen
Van de uitdraai die je moest maken via de website van DNB. Eerste blad, links onderin.quote:Op maandag 15 december 2008 19:43 schreef Redux het volgende:
Welk streepjescode is dat eigenlijk?
ja, 572xxxquote:
Ah, ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:54 schreef mecano het volgende:
De streepjescode op mijn formulier is 57xxx. En ik heb mijn geld net vandaag binnen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:11 schreef James52 het volgende:
Streepjescode 60xxxx nog geen geld
ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:13 schreef Rizz0 het volgende:
Zijn er mensen die 20k+ op hun rekening hadden en het al terug hebben?
mijn geld nog niet. Heb vandaag wel een totaal overzicht gekregen per post.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:54 schreef fripper het volgende:
Net ook een mooi overzicht in de bus. Nu m'n centjes nog.
Ik ook, maar ik hoop dat het binnenkort snel gaat. Als ze alle formulieren hebben behandeld van mensen die wel op tijd waren moet het daarna niet zoveel tijd meer in beslag nemenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:20 schreef Party_P het volgende:
Dan kan ik nog wel even wachten, ik heb het formulier ergens in November opgestuurd. Maar het komt eraan
Dan is natuurlijk de vraag, is het bedrag wat je ontvangen hebt hoger of lager dan het bedrag wat op het screenshot staat?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:03 schreef dyna18 het volgende:
Wel vreemd trouwens. Ik had een compleet ander bedrag als screenshot opgestuurd dan dat ze uitbetaald hebben.
Het lijkt erop dat ze helemaal niet kijken naar je screenshots, je bankafschriften of wat je ook meestuurd.
(iedereen die dus zijn formulier nog niet heeft opgestuurd.... alsnog doen dus)
Lager.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Dan is natuurlijk de vraag, is het bedrag wat je ontvangen hebt hoger of lager dan het bedrag wat op het screenshot staat?
same herequote:Op vrijdag 19 december 2008 20:00 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb vandaag een brief van Icesave gekregen. Geld en de brief van DNB zullen nog wel komen dan.
idem ditoquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:00 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb vandaag een brief van Icesave gekregen. Geld en de brief van DNB zullen nog wel komen dan.
Het is geen kunst om een paar miljoen aan reclame uit te geven als je 1,7 miljard fraude wilt plegen... En ja, ze wisten vantevoren hoe slecht ze er voor stonden, met het hele land er bij!quote:Op maandag 15 december 2008 17:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik blijf het bizar vinden hoe het is gegaan. Heb net even het eerste deel van deze reeks doorgelezen en ook wat oude artikelen over IceSave gevonden via Google... man wat kan er in 3 maanden tijd een hoop veranderen. Nog niet eens zo heel lang geleden waren de radiospotjes van IceSave nog volop te horen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |