abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63065639
Ja euh..het was haar eigen voorstel hoor
Saartje
pi_63065703
ik denk, ik kijk ook eens op het bankje, krijg ik dit

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 09-11-2008 10:48:52 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 9 november 2008 @ 00:16:38 #203
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63065704
Das ist doch nicht normal....
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 9 november 2008 @ 00:17:12 #204
190853 RockabeIIa
pi_63065727
zijn der ook twitteraars in deze zaal?
pi_63065745
mwah, dat heb ik 3 dagen gedaan maar daar heb ik toch heul geen tijd voor allemaal
  zondag 9 november 2008 @ 00:18:33 #206
190853 RockabeIIa
pi_63065758
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:18 schreef snoopy het volgende:
mwah, dat heb ik 3 dagen gedaan maar daar heb ik toch heul geen tijd voor allemaal
JAMMER!
pi_63065770
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:18 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

JAMMER!
want?
pi_63065784
wasda, twitteren?

Ik heb een boekje besteld bij bol.com en ik wil hem zo graag hebben maar er zijn allemaal verzendproblemen en nu lees ik net allemaal berichtjes van meisjes die hem gister besteld hebben en vanmorgen ontvangen muh!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 november 2008 @ 00:22:25 #209
190853 RockabeIIa
pi_63065806
kunnen we binnenkort twitteren de hele dag op de iphone, noepie <3
  zondag 9 november 2008 @ 00:24:21 #210
190853 RockabeIIa
pi_63065838
trusten!
pi_63065853
geinig boekie huuphuup. Laat ons weten hoe het is als je ooit mocht ontvangen!

Rocka, je kan me mailen, hyven en sms-en, is dat niet genoeg?
pi_63065870
Oh ja, en ik kan je ook nog PM'en of gewoon via het bankje laten weten dat ik nu ga slapen
pi_63066792
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:20 schreef huuphuup het volgende:
wasda, twitteren?

Ik heb een boekje besteld bij bol.com en ik wil hem zo graag hebben maar er zijn allemaal verzendproblemen en nu lees ik net allemaal berichtjes van meisjes die hem gister besteld hebben en vanmorgen ontvangen muh!
Janou. Nu heb ik -em dus ook besteld. En het is daar niet bij gebleven.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63068938
Om half 5 opstaan op zondag is echt wreed Iris had per ongeluk in haar bed geplast, voor het eerst. Daarna was ze wakker, en werd Eva ook wakker

It was I, Lois
pi_63068979
oei dat is vroeg Lois.

nu was het hier ook best wel heel erg vroeg omdat Amber weer eens haar longen uit haar lijf hoest...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63069021
Wij zijn ook vroeg. Kind stond ( ) in bed te jengelen.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 9 november 2008 @ 08:37:08 #217
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63069040
He bah, da's veel te vroeg inderdaad.

Wij gaan zo misschien naar een muziektheatevoorstelling (kinderopera-achtig iets) voor kinderen vanaf 2 jaar. Zo leuk dat Storm dan ook al naar zoiets mag!

En ik heb gisteren -oh, stom, stom, stom- zelf mijn haar geverfd. Donkerbruin, veel te donkerbruin, bijna zwart, lijk wel een verlepte alto nu. Bleek en stom word ik ervan. Echt heel erg.
En nu heb ik er zelf highlights bijgepropt. Dat had ik nooit eerder gedaan en is echt een ramp geworden. Ik heb als een gek door mijn haar staan strijken met dat kwastding en vrees dat ik dadelijk allemaal halve lichtere strepen en rare stukken erin heb zitten en weer andere stukken die nog net zo knalbijnazwart zijn. Wat een ramp weer. En geen enkele kapper open op zondag natuurlijk. Sterker nog: op maandag is het gros ook dicht. Aiaiaiaiaiai!!!!
En ik overdrijf niet, het is echt heel erg erg. Heel.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator zondag 9 november 2008 @ 08:41:50 #218
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63069066
Sugar! oi Prop alles onder een hoed/muts/alpinopet/tulband/hoofddoek en ga maandag naar de kapper?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 9 november 2008 @ 08:50:02 #219
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63069105
Oei, daarom durf ik mijn haar zelf nooit te verven..

Na een onrustige nacht kon ik vanmorgen wel een beetje uitslapen (ik weet eigenlijk niet eens hoe laat Swets er uit ging met Tijn ).. Nienke kwam tegen 8 uur pas
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63069151
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:20 schreef huuphuup het volgende:
wasda, twitteren?

Huup! Muchos bedankt, want hij is ZO leuk. Ik lees Keri's blog al een tijd, maar wist niet dat je haar boekjes gewoon bij Bol kon krijgen. Als je Wreck This Journal in Google gooit krijg je een forum met voorbeeldpagina's en ook YouTube levert leuke dingen op. Filmpjes van opdrachten als 'klim op iets hoogs en gooi je journal naar beneden' of 'bind -em ergens aan en gooi er dartpijltjes op'.
Ik kan nu ook niet meer wachten tot -ie er is. En ik ben van plan om ook maar video- of fotoverslagjes te maken van wat -ie gaat doorstaan. Zo leuk! Dank!
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † zondag 9 november 2008 @ 09:00:41 #221
7074 moussy
kuttekop
pi_63069157
Flink wassen met anti roos shampoo en creme spoeling gebruiken sjoeg, dat trekt de verse verf er behoorlijk uit en juist bij bruin (en rood) er is vast wel een supermarkt open als je het niet hebt staan

Ik was ook vroeg met Cas beneden René is aan het logeren sinds woensdag en Cas vindt het echt verschrikkelijk, ligt al 2 dagen als een dood vogeltje op de bank te vragen wanneer we haar op gaan halen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63069340
Mogguh dames... Vampje gaat even bijlezen.... En darna wat slapen denk ik.... Vannacht ( en eigenlijk elke nacht vanaf het ziekenhuis) wilde de kleinste alleen rustig zijn als papa 'm vast hield en de kamer door wandelde... En een ander monster wasa ziekjes vannacht... Moest overgeven. Gelukkig "maar" 1 keer, maar da's genoeg om alles onder te laten zitten.... Wat voel je je dan klote, als je alleen maar toe kunt kijken! Gelukkig viel ie al snel weer in slaap...Maar 't andere kleine monster was wakker...Papa's met d ekleinste weer naar beneden en het wakkere monster bij mij in bed ( is gelukkig nog te klein om, als ie bij me ligt, bij mn been te kunnen ) genomen....Toch nog een beetje het gevoel gehad íets te kunnen doen....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 9 november 2008 @ 09:37:41 #223
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_63069353
Ik verf mijn haar altijd zelf en heb gelukkig nog nooit dit soort mislukkingen gehad. Ik heb gehoord dat je haar wassen met afwasmiddel ook nog wel eens wil helpen maar ik weet niet of dat een kletspraatje is of dat het echt werkt. Denk dat je dan beter de oplossing van moussy kan proberen.

Wij waren er ook al vroeg uit en ik heb werkelijk geen idee wat we vandaag moeten gaan doen. Heb al het hele weekend barstende koppijn en dat is ook niet echt bevorderlijk voor mijn humeur
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_63069381
Ow ik las tijdens de vorige bijleespogingen iets over een scheiding van LadyS? Dikke kus!
En ik zag prachtige laarzen voorbij komen van Lishe
En in een ander topic het gesprek wat Bar op heeft "moeten" vangen.... heftig meid! En heel verdrietig
Ook las ik iets over een prachtig gesprek tussen Lois en dochter

Ben vast heel veel vergeten waar ik wel op wilde reageren!!

Ik heb ook heel veel lieve beterschapswensen gezien!!
En zelfs een melding in het update topic!

Zo lief.... zeker als je bedenkt dat ik de laatste tijd eigenlijk niet zo heel veel meer in OUD kwam!

Voor jullie allemaal!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 9 november 2008 @ 10:09:10 #225
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_63069520
Idd, LadyS, vergeet ik jou helemaal. Heel veel sterkte En jij ook met je pootje Vamp
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 november 2008 @ 10:13:46 #226
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63069555
Vamp, hoe is het nu met je been? Mag je wel lopen? Zit er gips om?

Wij hebben vanmorgen eens lekker uitgeslapen Straks gaan we gezellig plamuren in de studio Tientallen vierkante meters gipsplaatgaatjes dichtmaken. Nou ja, 't is toch geen weer om erop uit te gaan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_63069605
quote:
Op zondag 9 november 2008 08:58 schreef Webkim het volgende:

[..]

Huup! Muchos bedankt, want hij is ZO leuk. Ik lees Keri's blog al een tijd, maar wist niet dat je haar boekjes gewoon bij Bol kon krijgen. Als je Wreck This Journal in Google gooit krijg je een forum met voorbeeldpagina's en ook YouTube levert leuke dingen op. Filmpjes van opdrachten als 'klim op iets hoogs en gooi je journal naar beneden' of 'bind -em ergens aan en gooi er dartpijltjes op'.
Ik kan nu ook niet meer wachten tot -ie er is. En ik ben van plan om ook maar video- of fotoverslagjes te maken van wat -ie gaat doorstaan. Zo leuk! Dank!
Hihi leuk hè destructief creatief!
Ik heb al bij de action ingeslagen voor metallic-stiften en stempelstiften enzo, en binnenkort naar de hema voor andere kleurtjes.

Ik had inderdaad ook al die flickr-pool gevonden, deze vind ik grappig
Laat het me even weten als jij de jouwe binnen hebt? Als dat eerder is dan de mijne dan bestel ik denk ik nog een keer en annuleer ik die ander, kijken of dat sneller gaat...

@Sugar, is er wel een drogist in de buurt? Anders even een pakje ontkleurder halen? Zonde dat het zo tegen valt. Ik had ook ooit zo'n mislukt experiment, donkerbruin moest het worden, het werd bovenop zwart en halverwege zaten her en der groene (!) en lichtbruine plukken
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63069610
het zonnetje schijnt hier. we zitten al in de auto onderweg naar leiden. we gaan naar k3
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 9 november 2008 @ 10:23:08 #229
190853 RockabeIIa
pi_63069620
quote:
Op zondag 9 november 2008 09:37 schreef m@x het volgende:
Ik verf mijn haar altijd zelf en heb gelukkig nog nooit dit soort mislukkingen gehad. Ik heb gehoord dat je haar wassen met afwasmiddel ook nog wel eens wil helpen maar ik weet niet of dat een kletspraatje is of dat het echt werkt. Denk dat je dan beter de oplossing van moussy kan proberen.

Wij waren er ook al vroeg uit en ik heb werkelijk geen idee wat we vandaag moeten gaan doen. Heb al het hele weekend barstende koppijn en dat is ook niet echt bevorderlijk voor mijn humeur
Head & Shoulders werkt iig wel als je het gelijk gebruikt.

op je koppie
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 november 2008 @ 11:54:49 #230
13151 crew  Rewimo
pi_63070702
Iemand hier heeft vast het onfeilbare recept voor kruidnootjes

Mag ik het ook?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_63072747
Laatste kans! Mijn papa kwam net met 6 sprookjeszegels aanzetten. Iemand interesse?
  zondag 9 november 2008 @ 13:48:29 #232
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_63072803
Als je ze nog hebt dan heb ik wel interesse Reinhilde.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 9 november 2008 @ 14:08:29 #233
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63073228
Goeiemiddag! ff tussen de visite door.

Was het Bix die een baard zocht? Ik zag net in het Etos krantje dat ze een baard en handschoenen verkopen voor 2,99
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 9 november 2008 @ 14:35:55 #234
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63073795
O man, we zijn gisteren met een hele club vrienden tapas gaan eten en daarna de kroegen afgeweest. We hebben ons ernstig misdragen en nu heb ik hoofpijn
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 9 november 2008 @ 14:41:00 #235
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63073902
oeh, dat klinkt als een gezellige avond PM op je hoofd. (en goed water drinken, dat helpt )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63073904
Klinkt goed PM-girl!

Ik heb ook echt wel heel erg zin weer een keer de kroeg in te duiken! Volgend jaar maar, denk ik.
Nu even stoofpeertjes maken .
  zondag 9 november 2008 @ 14:41:26 #237
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63073916
@PM als je warmte/kou aanvallen gaat krijgen ben je er bijna vanaf.... en verder.... paracetamol en goed eten... en veel, heel veel (nonalcoholisch) drinken....

Klinkt wel als een gezellige avond. Ik heb zelf bij een vuurkorf gestaan en aan de gluhwein mogen proeven. Hadden 'haloween' hier en bij de zaak deelden we naast snoep aan de kinderen ook warm drakenbloed uit aan de ouders.
pi_63073969
Ik heb gisteravond ook bargehangen
Net maar even wezen uitwaaien op de fiets en lekker gelunched met veeeeeel cola light
Vanmiddag gaan we naar mijn moeder om de kinderen weer op te halen van hun logeerpartijtje.
  zondag 9 november 2008 @ 14:43:52 #239
94046 PM-girl
pi_63073979
Dankjulliewel! Zo'n ernstige kater is het niet hoor, twee desperado's en twee biertjes, maar man, deze moeder is niets meer gewend!
Het ergste was wel dat er 16-jarigen in de kroeg ons aan stonden te kijken, kennelijk waren we een bezienswaardigheid met de leeftijden van 25-40 jaar
*
pi_63074121
Ultieme kater-tip van mij:
's avonds als je naar je bed gaat dan een glas water drinken en een paracetamol/ibuprofen innemen. Kan geen kwaad en is niet gevaarlijk verder ofzo ivm alcohol; volgende dag gegarandeert echt helemaal nergens last van

Mwuaha bezienswaardigheid. Tsja ach. Ik weet nog dat ik vroeger echt 1 van de allerallerallerjongste was in een bepaalde kroeg met mijn 17 jaartjes toen. Maar ben er laatst weer geweest en toen voelde ik me bejaard met mn 25 jaar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 november 2008 @ 14:49:44 #241
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63074134
Ja, en als ze je daarna met u aan gaan spreken is het écht tijd voor een borrel
pi_63074313
hahaha, mevrouw! weet u hoe laat het is??
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 november 2008 @ 14:55:06 #243
94046 PM-girl
pi_63074322
quote:
Op zondag 9 november 2008 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, en als ze je daarna met u aan gaan spreken is het écht tijd voor een borrel
Dat zijn we voorgeweest door vroeg (1 uur) te vertrekken! De meesten zijn namelijk al ouders en dus vroeg op vandaag
*
  zondag 9 november 2008 @ 14:57:58 #244
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63074411
Sterkte met alle brakheid, dames!

Mijn haar is met higlights ineens mooi geworden! Echt, wat een wonder!
Het is nu heel donkerbruin met een lichtere, beetje kopergloed erdoorheen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_63074482
haha Sugar, een geluk bij een ongeluk dus

Hoe was de voorstelling?
pi_63074488
Gelukkig Sugar!
Hardloper.
IG @webkim
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 november 2008 @ 15:00:42 #247
13151 crew  Rewimo
pi_63074502
Foto, Sjoeg
pi_63074563
Jambo, je hebt PM!

Fijn Sugar! Pics?
  zondag 9 november 2008 @ 15:02:52 #249
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63074568
Oh, fijn dat het mooi geworden is sjoeg! Pak van je hart denk ik?!
  zondag 9 november 2008 @ 15:05:48 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63074649
Nou, helaas.
Het bedrijf belde daarstraks. Ze waren al met een andere kandidaat in gesprek.
En het moest wel heel gek lopen als ze daar niet uit gingen komen. Dus als ik niks meer van ze hoor heb ik pech.
Ze vroeg wel of ze mijn foto mocht houden omdat ze mijn brief graag in hun bestand wilden houden. Ik had een goed brief en cv, daar lag het zeker niet aan.

Ik was gewoon te laat dus.
Maar wel een beetje dat de vacature dus nog steeds online staat.
Al dat gestress en gehyper en vooral het hopen had dus gewoon niet eens gehoeven.

En daar baal ik toch wel heel erg van...

Ga ze nog wel een mailtje sturen dat ik het op prijs stel dat ze gebeld hebben en dat ik het heel jammer vind en dat ik hoop dat er dan wellicht nog in de toekomst verder contact kan zijn.

Dus op dit moment baal ik even als een stekker...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')