JAMMER!quote:Op zondag 9 november 2008 00:18 schreef snoopy het volgende:
mwah, dat heb ik 3 dagen gedaan maar daar heb ik toch heul geen tijd voor allemaal
Janou.quote:Op zondag 9 november 2008 00:20 schreef huuphuup het volgende:
wasda, twitteren?
Ik heb een boekje besteld bij bol.com en ik wil hem zo graag hebben maar er zijn allemaal verzendproblemenen nu lees ik net allemaal berichtjes van meisjes die hem gister besteld hebben en vanmorgen ontvangen
muh!
Huup! Muchos bedankt, want hij is ZO leuk. Ik lees Keri's blog al een tijd, maar wist niet dat je haar boekjes gewoon bij Bol kon krijgen. Als je Wreck This Journal in Google gooit krijg je een forum met voorbeeldpagina's en ook YouTube levert leuke dingen op. Filmpjes van opdrachten als 'klim op iets hoogs en gooi je journal naar beneden' of 'bind -em ergens aan en gooi er dartpijltjes op'.quote:Op zondag 9 november 2008 00:20 schreef huuphuup het volgende:
wasda, twitteren?
Ik heb een boekje besteld bij bol.com en ik wil hem zo graag hebben maar er zijn allemaal verzendproblemenen nu lees ik net allemaal berichtjes van meisjes die hem gister besteld hebben en vanmorgen ontvangen
muh!
Hihi leuk hèquote:Op zondag 9 november 2008 08:58 schreef Webkim het volgende:
[..]
Huup! Muchos bedankt, want hij is ZO leuk. Ik lees Keri's blog al een tijd, maar wist niet dat je haar boekjes gewoon bij Bol kon krijgen. Als je Wreck This Journal in Google gooit krijg je een forum met voorbeeldpagina's en ook YouTube levert leuke dingen op. Filmpjes van opdrachten als 'klim op iets hoogs en gooi je journal naar beneden' of 'bind -em ergens aan en gooi er dartpijltjes op'.
Ik kan nu ook niet meer wachten tot -ie er is.En ik ben van plan om ook maar video- of fotoverslagjes te maken van wat -ie gaat doorstaan. Zo leuk! Dank!
Head & Shoulders werkt iig wel als je het gelijk gebruikt.quote:Op zondag 9 november 2008 09:37 schreef m@x het volgende:
Ik verf mijn haar altijd zelf en heb gelukkig nog nooit dit soort mislukkingen gehad. Ik heb gehoord dat je haar wassen met afwasmiddel ook nog wel eens wil helpen maar ik weet niet of dat een kletspraatje is of dat het echt werkt. Denk dat je dan beter de oplossing van moussy kan proberen.
Wij waren er ook al vroeg uit en ik heb werkelijk geen idee wat we vandaag moeten gaan doen. Heb al het hele weekend barstende koppijn en dat is ook niet echt bevorderlijk voor mijn humeur
Dat zijn we voorgeweest door vroeg (1 uur) te vertrekken! De meesten zijn namelijk al ouders en dus vroeg op vandaagquote:Op zondag 9 november 2008 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, en als ze je daarna met u aan gaan spreken is het écht tijd voor een borrel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |