quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Neehee, daar is jouw geheugen heengegaan, naar Fleur ...
Ik heb dat probleem namelijk ook
Huh-huh...quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:46 schreef chacama het volgende:
Ja, hoor LB. We kunnen nu met een opgeheven hoofd zeggen: nee, hoor mama is het niet vergeten, jij weet het dus dan is het goed.
Het wordt pas erg als je altijd overal iets laat liggen en je niet eens meer schrikt als je in die kleedkamer staat zonder broek. Want er lag toch nog watquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:48 schreef Noli. het volgende:
Ze herinnerde je er toch maar mooi aan dat je wel je (sport?)kleren mee moest nemen!![]()
Ik heb het wel een keer gehad, stond ik in de kleedkamer.. *sh*t!* broek vergeten..Gelukkig woon ik nog geen 5 min lopen van de fysio-fitness.
![]()
Ooooh!!!! Hij is zo leukquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:52 schreef PM-girl het volgende:
Oo, wat een bankje!
Vicky, ik ga voor jouw eerstgenoemde man: Goran Visnjic!![]()
[ afbeelding ]
En BE, ik snap het wel hoor, van Filemon! En van Dennis ook!
Ík ben ook niet ondeugend geweest, hoor. Híj was het!!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:19 schreef bixister het volgende:
die films moet je ook helemaal niet kijken, paradijsvogeltje!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Belana het volgende:
wij hadden het 40 jarig huwelijksfeest van mijn schoonouders vandaag, en ik heb te veel wijn gedronken
Nu al!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Belana het volgende:
wij hadden het 40 jarig huwelijksfeest van mijn schoonouders vandaag, en ik heb te veel wijn gedronken
OMG, toch niet Danny, I hope?quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:07 schreef Lishe het volgende:
Lekker bankje dit. Al val ik meer op kaal en stoer. Tenminste, vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |