achja.. Pim (streeftijd 1:38 als lichte pik) was ziek, maar startte toch. Zat uiteindelijk 8 seconden onder zijn beoogde tijd. Dat heeft ze genekt..quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:06 schreef Bellah het volgende:
Ja... Boos/verdrietig ende bitterheid alom. Zelfs al mijn Orcanen gingen meekijken en aanmoedigen omdat vriendje erin zit
Fokking zonde.
Ik denk niet dat het door 1 persoon komt, je start tenslotte met z'n achten. Geloof dat er 3 of 4 net iets te vroeg instorten, 1e km ietsje te hard. Instorten doe je maar als je klaar bent.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
achja.. Pim (streeftijd 1:38 als lichte pik) was ziek, maar startte toch. Zat uiteindelijk 8 seconden onder zijn beoogde tijd. Dat heeft ze genekt..
Ik zat ook in die heat. Als het goed is hebben jullie je best gedaan om ons in te halen...quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:31 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat dus...
Wij zijn 3e geworden met een tijd van 6:38.8.. Ik denk dat ik zelf 6:40 getrapt heb.
Okeanos schijnt ook in onze heat gestart te zijn, maar daar hoor ik D_A dan weer niet over
Liever niet op zondag, liever niet op zondag..quote:Op zondag 14 december 2008 09:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, na een nachtje keihard feesten met Skoll, Okeanos en wat PE & Laga meuk knettergaar trainen zo.
Pas op, straks stuur ik Roel op je afquote:Op zondag 14 december 2008 11:23 schreef Bellah het volgende:
[..]
Liever niet op zondag, liever niet op zondag..
klopt.quote:Op zondag 14 december 2008 20:20 schreef Kluupkluup het volgende:
Ah verrot.. Dat was voor de Ej4 van Euros? Want jullie konden toch geen acht bij elkaar krijgen?
Hehe onder je streef!quote:Op zondag 14 december 2008 18:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zie nu op dat excelletje dat op de NKIR-site staat dat ik precies 1:40.0 getrapt heb
Lichte sjaarsachtquote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef De_Brok het volgende:
Wat ligt er bij Euros dit jaar op het water? Vooral dames ben ik benieuwd naar
Waarom B4 en geen glad?quote:Op maandag 15 december 2008 01:44 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Lichte sjaarsacht
Dames tweedejaars b4+
Dames b4+ met 1 tweedejaars, een oud comporoeier, jeugdroeister en 1 echte sjaars.
EJZ 4+
De dames gaan overigens de langebaan nog wel in de acht starten en ze denken dat ze de varsity ook nog in de b8+ starten.
Maar sowieso geen eerstejaarsklassement dus.
Ik denk dat hij beginnelingen vier met bedoeldquote:
Inderdaad. Er is nu in feite een 1e en een 2ejaars 4+ die alle 8 nog beginneling zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 16:09 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beginnelingen vier met bedoeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |