Heb je hem gekocht dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:38 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tell it to someone who gives a crap![]()
Over EndWar: Mooi mom te lezenDe demo ging mij ook steeds beter af, qua voicecommands. Mij benieuwen of het met de officiële headset nog beter gaat.
Ik had bij de 55 euro van MM al de gedachte "dit is de laatste keer dat ik full-price in NL iets koop"quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:06 schreef Fallen het volgende:
Mja, ik heb dus gisteren even een rondje gemaakt in de binnenstad van Amsterdam, overal 64,95 (met uizondering van Dixons in de Kalvertoren, 69,95 ). Had niet echt heel veel zin om dan naar het station te gaan en trein/metro naar de Media Markt te pakken. Een tientje is een leuk bedrag, maar uiteindelijk voor mij net niet de moeite waard...
Nou was dit waarschijnlijk wel de laatste keer dat ik een spel full-price in NL gekocht heb. De rest importeer ik wel.
Binnen 5 uren uitgespeeld.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:37 schreef Sharolo het volgende:
Mirrors edge binnen. Vanavond maar is spelen
www.vgp.caquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:22 schreef Sharolo het volgende:
Waar kan je goedkoper PS3 games bestellen dan? Ik dacht dat sony de import van ps3 games had verboden (www.liksang.com is zelfs aangeklaagd door sony)
Yep, vgp.ca heeft hem gisteren binnen gekregenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:11 schreef merino het volgende:
[..]
Heb je hem gekocht dan?
Ik wil mijn Socom + officiele headset ook eens snel binnenkrijgen. Schijnt dat die HQ optie toch wel goed helpt kwa voice commands.
Ik verloor mijn interesse al in het tweede level. Het is zo saai en het verhaal is ook niks aanquote:
Zou de volgende tekken afwachtenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:29 schreef Sharolo het volgende:
[..]
Ik verloor mijn interesse al in het tweede level. Het is zo saai en het verhaal is ook niks aan
Hoe is tekken:Dark ressurection online? Een tekken titel online spelen lijkt me wel interessant
Mooi spel voor in de Budgetbakquote:
Of Virtua Fighter 5quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zou de volgende tekken afwachtenen ondertussen SC4 spelen
Of die iddquote:
Klinkt goed.quote:I just played through several chapters of the SP campaign. Can't say anything since there's an embargo, but I've been quite negative about the game until E3 and I just wanted to share that I absolutely love it. And that it looks incredible, hyperbole aside. Waaaay better than E3/GDC demo level. Chapter 2-3 is gonna kick some serious ass in terms of atmosphere and immersion, it really feels like you're in the middle of a war, I've never seen something like this. Props Guerrilla, you did it !
Klopt allemaalquote:Op woensdag 12 november 2008 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Snoopers van Gamersyde.com over Killzone 2:
[..]
Klinkt goed.
Hear hear!quote:Op woensdag 12 november 2008 00:19 schreef Sharolo het volgende:
SC4 vind ik niks. De beste next-gen fighter is nog steeds DoA4
Meegedaan aan playtest sessies bij Guerillaquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:19 schreef Sharolo het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:33 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Meegedaan aan playtest sessies bij Guerilla.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:19 schreef Sharolo het volgende:
Jaha, dat was een behoorlijke ervaringquote:
Hij zegt next-gen beunhaas.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best fighting game EVER. Echt dit >>>>>>>>> DOA en al die andere meuk.![]()
![]()
Soul Calibur 1
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |