Geld/toen ik mijn tv kocht had ik nog geen PS3 en geen HDTV receiver.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarom heb je dan geen TV gekocht met drie HDMI-ingangen?
In 1,5 uur uitgespeeld. Rightquote:Op donderdag 13 november 2008 13:58 schreef ikookhier het volgende:
[..]
hoe groot was de teleurstelling
Ik had mijn PS3 eerst op mijn syncmaster aangesloten via zo'n hdmi-dvi stukje. Werkte primaquote:Op donderdag 13 november 2008 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
I know....i know....
Royal Sadness enzo
Tv is ook weer wat jaartjes ouder vandaar.
Maar niemand heeft z'n ps3 via dvi aangesloten staan?
Eindredactie? Een photoshopper? Reallllly?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In 1,5 uur uitgespeeld. Right
Eindredactie Games
Lekker verwarrende tag dan. Doe er wat aan schavuit.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Eindredactie? Een photoshopper? Reallllly?
Sinds wanneer staat er eindredactie in z'n tag danquote:Op donderdag 13 november 2008 15:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lekker verwarrende tag dan. Doe er wat aan schavuit.![]()
Aan de andere kant schiet het me nu ook binnen dat ik mr. nog nooit een nieuwspost heb zien plaatsen op de frontpage.
Ik heb er ook maar 1 op mijn Braviaquote:Op donderdag 13 november 2008 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarom heb je dan geen TV gekocht met drie HDMI-ingangen?
Hoezo niet 2 scart poorten?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:34 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 1 op mijn BraviaWat moet ik nou weer met 2 Scart poorten op een LCD?
Gelukkig heb ik op dit moment nog geen 2de HDMI apparaat. Hopelijk heb ik tegen de tijd dat ik het nodig heb een grotere TV met meer ingangen
Ik heb 1 maandje lang mijn ps3 op een lcd aangesloten gehad die alleen DVI ingang had. Ging gewoon prima met kabel van 15 euro hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
Wie heeft er hier z'n ps3 aangesloten via een HDMI -> DVI kabel?
Welke heb je gebruikt en wat vind je van het resultaat?
Whehe ja de enige Scart die ik in gebruik heb is die voor mijn PS2, die overigens nooit meer aan staatquote:Op donderdag 13 november 2008 16:34 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 1 op mijn BraviaWat moet ik nou weer met 2 Scart poorten op een LCD?
Gelukkig heb ik op dit moment nog geen 2de HDMI apparaat. Hopelijk heb ik tegen de tijd dat ik het nodig heb een grotere TV met meer ingangen
Hij ging niet omlaag.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:08 schreef Yuin het volgende:
Verwachten jullie dat de ps3's zo met kerst en sinterklaas nog wat in prijs omlaag gaan? Zit er over te denken om ps3 met little big planet kopen, maar ¤400 is niet weinig geld![]()
waarom heb ik hem dan ook verkocht sukkel
Oops, my bad.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat er eindredactie in z'n tag dan
Bij E-plaza kan je m zonder spel voor 370 op de kop tikken, maar goedkoper zou ik niet weten. En ze hebben gezegd dat er geen prijsverlaging komt, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze niet een leuke actie gaan doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:08 schreef Yuin het volgende:
Verwachten jullie dat de ps3's zo met kerst en sinterklaas nog wat in prijs omlaag gaan? Zit er over te denken om ps3 met little big planet kopen, maar ¤400 is niet weinig geld![]()
waarom heb ik hem dan ook verkocht sukkel
Interessant aanbodquote:Op donderdag 13 november 2008 16:41 schreef merino het volgende:
[..]
Ik heb 1 maandje lang mijn ps3 op een lcd aangesloten gehad die alleen DVI ingang had. Ging gewoon prima met kabel van 15 euro hoor
(desnoods mag je de kabel nog wel van me overkopen want doe er nu toch niets meer mee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |