quote:En suktje met die duiven als die bij de tandarts zit.
Op zondag 20 april 2003 03:17 schreef Merina het volgende:
Ik vond deel II beterLeuke stukjes vond ik van die airbag.
(mute the chainsaw)
Het verkeersongeluk in het begin.
En uiteraard dat stukje met die glazen plaat.
Ik heb nog nooit bij een horrorfilm moeten lachen. Ik kan me ook niet herinneren dat ik bij deel 1 heb moeten lachen. Maar een droge opmerking "gaan we die en die nog zoeken?" als je helemaal onder het bloed zit van het laatste slachtoffer, ja, dat was gewoon hilarisch.
snel & hard!
bizaaaaaaaarre film...
De beginscene vond ik fantastisch, hij kwam voor mij totaal onverwacht.
En de sterfscenes, bloederig, helemaal in beeld gebracht en volstrekt belachelijk, ik heb dubbel gelegen!
FD2 is gewoon pretentieloos amusement met een knipoog. Niets meer, niets minder. Niet iedere film hoeft vergeleken te worden met citizen Kane, of wel?

Technical Details
Ik verwacht dat men hier die specs wel overneemt
quote:Sluit me helemaal aan bij Mr Blond...super relaxte film
Op woensdag 30 april 2003 17:52 schreef MrBlond het volgende:
Ik vond het een heerlijke film!De beginscene vond ik fantastisch, hij kwam voor mij totaal onverwacht.
En de sterfscenes, bloederig, helemaal in beeld gebracht en volstrekt belachelijk, ik heb dubbel gelegen!
quote:Las net in de Spits een stukje over alle sequels die al geweest zijn dit jaar en daar stond Final Destination 2 én 3 bij.
Op donderdag 7 augustus 2003 10:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
... ik hoop alleen niet dat de geruchten over een final destination III waar zijn... laat het maar bij 1 sequal.
spoiler:
Het ongeluk op de snelweg gebeurde in het visioen toch pas toen ze al een heel eind hadden gereden op de snelweg, terwijl die in het 'echt' maar 100 meter ofzo van de toerit al gebeurde.
En dat jochie die enorm werd geplet onder die glasplaat zag je later worden afgevoerd op brancard? Had dat niet gewoon in een emmer gemoeten?
quote:Lekker dan! Zet jij even een spoiler neer..
Op donderdag 7 augustus 2003 00:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Hijs net afgelopen en hij viel reuze mee. De film was in ieder geval beter dan zijn voorganger en de wijze waarop de mensjens doodgingen was behoorlijk kewl gedaan. t Einde vondtik meer lachwekkend dan goed toen ***.
quote:Dat mag ook wel voor de 27,99 die de FRS er voor gaat vragen!
Op zondag 20 juli 2003 09:11 schreef MikeyMo het volgende:Ik verwacht dat men hier die specs wel overneemt
Iig komt die in Nederland op 5/11 uit ![]()

quote:spoiler:
Op donderdag 7 augustus 2003 10:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:spoiler:
over auto-ongeluk
spoiler:
alleen is het wel jammer dat de gedownloade versie voor de helft in het zwart/wit is
Dat de mensen het, ook vroeger al, leuker vonden als er maar meer bloed vloeide ![]()
Edit: En daarna een uitgebreide making off van o.a. de boomstamme, "truck from hell" en een paar andere ongelukken! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 16-09-2003 23:39]
quote:Deze viel me ook al op ja, daar klopt helemaal niks van...
Op donderdag 7 augustus 2003 10:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
spoiler:
Een paar zaakjes die niet klopten in de film volgens mij:Het ongeluk op de snelweg gebeurde in het visioen toch pas toen ze al een heel eind hadden gereden op de snelweg, terwijl die in het 'echt' maar 100 meter ofzo van de toerit al gebeurde.
En daarbij reageerd iemand nog erger dan ik de eerste keer
spoiler:
- de vertraging met de trap hebben ze express zo gedaan dat iedereen in de bios dacht "ah nu is het over" en op het moment dat ze weer naar het scherm zouden kijken dat het ongeluk dan alsnog plaatsvond.
- Het gebouw waar de tandarts zit heet "Ellis Medical Complex". De regisseur van de film heeft David Ellis.
- Het ongeluk met de glasplaat hebben ze twee keer gedaan. De eerste keer bleven stompjes van zijn benen staan en was er te weinig bloed.
De twee keer zat er meer bloed in de pop en hadden ze explosieven in z'n knieen gedaan zodat die voorover viel.
Overigens een erg leuk groepje dat zit te vertellen! Word veel gelachen!
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 24-09-2003 20:10]
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:37 schreef CecilBDemented het volgende:
ja heb je het dvdhoesje gezien van deel 2 dan zie je even leuk die jongen onder die glasplaat liggen
op de achterkant. full detail.
dat vind ik dus niet kunnen. niet iedereen hoeft dat te zien denk aan jonge kinderen
toch hoop ik stiekem dat er in deel III een bateljon kleine kinderen uit die achtbaan miktquote:Op woensdag 21 december 2005 00:54 schreef Timo20 het volgende:niet zo zeuren. tis toch ook geen film voor jonge kinderen
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
toch hoop ik stiekem dat er in deel III een bateljon kleine kinderen uit die achtbaan mikt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |