abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63035728

Het vorige deel: Slank de winter in #302. Met zonder Gooische Vrouwen.

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_63035753
Ik ga met mijn hippe pony en een Tia Maria in bad liggen
pi_63035754
pi_63035806
Een avond met strippers zou niks voor mijn moeder zijn
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63035816
allemaal naar de kapper geweest dus... tof hoor behalve als t klote geworden is door eigenwijze stomme kappers...

Komen er nog meer foto's????

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63035853
Mijn moeder is helemaal niet suf! Precies een kruising tussen Brigitte Bardot en Ursula Andress (ik lijk overigens helemaal niet op mijn moeder ). Vroeger stopte het verkeer op straat als ze langsliep
pi_63035857
TVP. Vanmiddag uren jaararchieven van het Rijksmuseum voor Volkenkunde doorgewerkt en nu ga ik vanavond niks anders meer doen dan op de bank liggen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63035874
Ja al die beweringen: heel leuk. Ik wil foto's......
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:07:33 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63035882
Mijn moeder, (die van nature blond is en blauwe ogen heeft, waardoor men vroeger dacht dat zus en ik geadopteerd waren ) gaat zelfs met mn zus mee naar concerten van ruige metalbands waar het bier je om de oren vliegt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63035912
Mijn moeder gaat altijd om 22:00 naar bed.
pi_63035915
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn moeder, (die van nature blond is en blauwe ogen heeft, waardoor men vroeger dacht dat zus en ik geadopteerd waren ) gaat zelfs met mn zus mee naar concerten van ruige metalbands waar het bier je om de oren vliegt
Ik ben heel benieuwd naar hoe jij er uitziet met zo'n Indiaan als vader en zo'n blonde moeder!
pi_63035941
Ze heeft het heel bol, warrig en pluizig gefohnt, ga het straks wassen, glad maken en dan een betere foto

pi_63035953
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd naar hoe jij er uitziet met zo'n Indiaan als vader en zo'n blonde moeder!
Ja, familiefoto!
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:18:18 #14
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63036070
Voor:

Na .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63036079
Wat leuk Kim! En je bent opeens 17
pi_63036090
Wat leuk die pony PF en heel erg leuk Kim! Ziet er ineens stuk jonger uit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:21:05 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63036118
Goed he? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63036126
Van moeder naar kostschoolmeisje
pi_63036151
Ik heb honger maar ik ga helaas niets lekkers eten En ik wil niemand voor het hoofd stoten door zelf nu ook te gaan koken
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:23:38 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63036169
Kim! Ineens een heel jong hoofd! Al kan het dat het zo al was maar anders leek door foto's

PF: Leuk haar en pretty eyes!

Conleche/ Laureline: ik zal eens kijken of ik iets toonbaars heb! Een familiefoto zal het alleen niet worden Iig niet recent, en ik weet niet of ze met hun hoofd op internet willen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63036172
Dus klaag ik hier

Oh en chico, weet jij een leuk restaurantje waar je ook redelijk wat vegetarisch hebt? Die Mexicaan sowieso
pi_63036178
Kim, jij kijkt veel zoeter dan je post
pi_63036181
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:18 schreef k_i_m het volgende:
Voor:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Na .

[ afbeelding ]
Ieks! Je kind is veranderd in een kat!!!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63036213
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, jij kijkt veel zoeter dan je post
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:25:41 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63036215
Cinnamongirl, ik heb vanavond 'jouw' curry gemaakt. Heerlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')