Alle dingen die je zou verwachten in een seksshop.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, cool. Wat was er allemaal?
Ik ben in de weekenden ook niet/nauwelijks in Utrecht.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:11 schreef remlof het volgende:
Ow Buupsie, ik ben morgen niet in Utrecht
Ik denk ik zeg het even
Een nepdrol.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Alle dingen die je zou verwachten in een seksshop.
Bwehe, Buupsie zo 3 uur wachten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:11 schreef remlof het volgende:
Ow Buupsie, ik ben morgen niet in Utrecht
Ik denk ik zeg het even
* remlof checkt foboquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben in de weekenden ook niet/nauwelijks in Utrecht.
Maar heb je míj nou al eens gezien?Of weet je niet hoe ik eruit zie?
Dude. M'n vorige account. Tig foto's. Publiekstrekkers. Jij. Relatieve oldbie. KEN JE KLASSIEKERS!quote:
Gellarboy?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude. M'n vorige account. Tig foto's. Publiekstrekkers. Jij. Oldie. KEN JE KLASSIEKERS!
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Alle dingen die je zou verwachten in een seksshop.
Penispompen en kunstvagina's.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, inderdaadweet ik veel, boekjes, dvd's, pakjes, latex, dildo's, vibrators, penispompen, kunstvagina's, zweepjes, handboeien, glijmiddel.. Enzovoorts.
Ook al gecheckt, maar als je er zo uitziet:quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude. M'n vorige account. Tig foto's. Publiekstrekkers. Jij. Relatieve oldbie. KEN JE KLASSIEKERS!
Hihiquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Penispompen en kunstvagina's.
Blijft hilarisch.
Check die tantoegeile sma'tjes dan en probeer je naar aanleiding daarvan een beeld van mij te vormen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook al gecheckt, maar als je er zo uitziet:
[ afbeelding ]
heb ik je nooit gezien op Utreg CS
Heb jij hetzelfde gedaan bij mijn fobo?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Check die tantoegeile sma'tjes dan en probeer je naar aanleiding daarvan een beeld van mij te vormen.
Dat zijn tieten. Kan altijd nog een lelijke rotkop op zitten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij hetzelfde gedaan bij mijn fobo?
Nee, fraubitch is mine, mine, minequote:Op vrijdag 7 november 2008 23:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zijn tieten. Kan altijd nog een lelijke rotkop op zitten.
Al ben ik wel jaloers op fraubitch.
Ruilen tegen de ter FOK!-ziele gegane Seauphie?
Ook zo leuk met vrienden als je langs een seksshop loopt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihiik moest best wel lachen toen ik het zag
!
Wel met een strakgespannen broek.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook zo leuk met vrienden als je langs een seksshop loopt.
Gegiegel van die gasten: "Hihihoehhahehuaha, dildo, hahaeins"
En dan vraag je "Kom we gaan binnen even kijken" maar dan moeten ze opeen naar de FRS ofzo.[ afbeelding ]
Denk ook niet dat ze met een strak gezicht daar een pakkie condooms kunnen afrekenen.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze zei gisteren nog dat ze van mij was anders
Ze is gestopt met FOK! en wilde dan ook niet meer met haar foto's op FOK! staan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wat heb ik hier nou aan:
[ afbeelding ]
Niksquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.....quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope ik ken #126813 niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze is gestopt met FOK! en wilde dan ook niet meer met haar foto's op FOK! staan.
Maar je kent Seauphie toch wel?Mooiste meisje van FOK! wellicht.
Whehe ja. Ik maakte zelfs kwaliteitsgrappen aan de kassaquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook zo leuk met vrienden als je langs een seksshop loopt.
Gegiegel van die gasten: "Hihihoehhahehuaha, dildo, hahaeins"
En dan vraag je "Kom we gaan binnen even kijken" maar dan moeten ze opeen naar de FRS ofzo.[ afbeelding ]
Denk ook niet dat ze met een strak gezicht daar een pakkie condooms kunnen afrekenen.
Whehe.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja. Ik maakte zelfs kwaliteitsgrappen aan de kassahij zo: Oke, dit wordt m?
Ik, ja we konden niet kiezen!
Oke het was geen kwaliteitsgrap maar hij moest wel lachen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja. Ik maakte zelfs kwaliteitsgrappen aan de kassahij zo: Oke, dit wordt m?
Ik, ja we konden niet kiezen!
Oke het was geen kwaliteitsgrap maar hij moest wel lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |