Hoop dat Landzaat op de bank gaat plaatsnemen. Zou niet weten wie hij zou moeten vervangen.Fer misschien?quote:Op zondag 9 november 2008 23:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zonder geld houdt alles op natuurlijk.
Gefeliciteerd met de overwinning.![]()
Wat gaat er met Landzaat gebeuren denken jullie? Op de bank, op de plek van een middenvelder of centraal achterin?
Bij clubs als Groningen geven ze al 10 miljoen per zomer uit. Als Feyenoord dat na 3 jaar Bosz nog steeds niet op kan brengen dan is ie gewoon niet geschikt.quote:Op maandag 10 november 2008 00:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat kan Bosz er nou weer aan doen dat er geen geld is.
Groningen heeft veel verdiend met de verkoop van spelers en heeft geen schuld van 20 miljoen.quote:Op maandag 10 november 2008 00:30 schreef Crane het volgende:
[..]
Bij clubs als Groningen geven ze al 10 miljoen per zomer uit. Als Feyenoord dat na 3 jaar Bosz nog steeds niet op kan brengen dan is ie gewoon niet geschikt.
Zie m'n reactie hierboven dus.quote:Op maandag 10 november 2008 00:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Groningen heeft veel verdiend met de verkoop van spelers en heeft geen schuld van 20 miljoen.
Elke club heeft miskopen, ook FC Groningen. Ik kan zo een fors lijstje opnoemen. Je trapt weer open deuren in helaas.quote:Op maandag 10 november 2008 00:32 schreef Crane het volgende:
Bosz is trouwens degene die meer dan 10 miljoen de put in geflikkerd heeft door spelers als Lee en Charisteas te halen. Geld was er wel degelijk, het is alleen in de verkeerde spelers gestoken.
Charisteas is met winst verkocht.quote:Op maandag 10 november 2008 00:32 schreef Crane het volgende:
Bosz is trouwens degene die meer dan 10 miljoen de put in geflikkerd heeft door spelers als Lee en Charisteas te halen. Geld was er wel degelijk, het is alleen in de verkeerde spelers gestoken.
Op Charisteas is winst gemaakt, in het geval van Lee hebben ze de aankoopprijs er volgens mij bijna helemaal uit gehaald.quote:Op maandag 10 november 2008 00:32 schreef Crane het volgende:
Klopt, alleen na 3 jaar TD-schap zou die balans positief moeten zijn. Je koopt voor (ik noem maar wat) 20 miljoen 8 spelers in. Daar zitten 3 miskopen bij, 3 redelijke aankopen en 2 'klappers'. Achteraf hou je als alle spelers weg zijn na een 2 a 3 jaar 30 miljoen over. Bij Bosz ontbreken die klappers keer op keer.quote:Op maandag 10 november 2008 00:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Elke club heeft miskopen, ook FC Groningen. Ik kan zo een fors lijstje opnoemen. Je trapt weer open deuren in helaas.
Ik vroeg je waarom jij dan denkt dat ze hun normale niveau niet halen.quote:Als die spelers hun 'normale' niveau haalden en de hele selectie fit was, dan deed Feyenoord niets onder aan de bovenste clubs in de eredivisie.
Omdat jullie na 2 jaar nog steeds met het "er is geen geeheeeld"-verhaal komen. Dat had er nu wel eens mogen zijn, Bosz heeft tijd genoeg gehad. Je kunt toch niet nog een seizoen met Timmer, Buijs en Greene in de selectie doorgaan?quote:Op maandag 10 november 2008 00:47 schreef Juk het volgende:
Waarom moeten we elke keer dezelfde discussie voeren Crane?
Je komt elke keer weer met dingen die wij óf allang hebben ontkracht óf waar er een meningsverschil is waar we toch niet uitkomen.
Die vergelijking basseerde ik op begin vorig seizoen. Blijkbaar heb ik een aantal spelers overschat.quote:Een discussie voeren is sowieso heel moeilijk aangezien je per week je mening over spelers veranderd met als grootste voorbeeld je vergelijking met de selectie van ajax waarop je nu ineens op terugkomt.
Ja, want 30 miljoen aan schuld poets je zo wel even weg. Bovendien is Bosz natuurlijk verantwoordelijk voor het financiële beleid bij Feyenoord.quote:Op maandag 10 november 2008 00:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Omdat jullie na 2 jaar nog steeds met het "er is geen geeheeeld"-verhaal komen. Dat had er nu wel eens mogen zijn, Bosz heeft tijd genoeg gehad.
Greene stond vorige week nog in de basis en Buijs kan misschien nog speeltijd krijgen dit seizoen; dus nee.quote:
Bosz is eindverantwoordelijk ja.quote:Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, want 30 miljoen aan schuld poets je zo wel even weg. Bovendien is Bosz natuurlijk verantwoordelijk voor het financiële beleid bij Feyenoord.
Wat kan mij Happel schelen? Die heeft al gezegd dat ie het niet zo erg zou vinden als Feyenoord nu nog een aantal jaar moet knokken voor een 5e plek.quote:Je hebt helemaal gelijk. Wacht even, ik bel Happel even. Kan hij je ook even gelijk komen geven.
Ze mochten allebei weg maar konden geen club vinden. Wat moet je dan doen? Hun contract ontbinden kost ook geld, en dan krijg je er bovendien niks voor terug waardoor je geen vervanger kunt halen.quote:Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Greene stond vorige week nog in de basis en Buijs kan misschien nog speeltijd krijgen dit seizoen; dus nee.
2 van de hoeveel miskopen?quote:Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Greene stond vorige week nog in de basis en Buijs kan misschien nog speeltijd krijgen dit seizoen; dus nee.
Bron?quote:Wat kan mij Happel schelen? Die heeft al gezegd dat ie het niet zo erg zou vinden als Feyenoord nu nog een aantal jaar moet knokken voor een 5e plek.
quote:
Bron: Crane.quote:Feyenoord presenteert nieuwe financiële man
Rotterdam - Zojuist werd bekend dat Peter Bosz niet langer alleen technisch directeur is, maar dat hij ook per direct financieel directeur wordt. Hierdoor wordt Bosz ook verantwoordelijk voor het financiële beleid bij Feyenoord.
Waarom ontbreken die klappers? Omdat we ons hebben gericht op het aankopen van ervaring en zekere kwaliteit met Hofland enzovoorts. Daar is al het geld zo wat aan besteedt. Achteraf was dat niet slim, maar ook jij liep toen de polonaise en elke TD zou precies het zelfde hebben gedaan. Het is logisch met de schulden die Feyenoord heeft dat je spelers haalt die je door en door kent en geen onbekend spelertje uit Uruguay.quote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, alleen na 3 jaar TD-schap zou die balans positief moeten zijn. Je koopt voor (ik noem maar wat) 20 miljoen 8 spelers in. Daar zitten 3 miskopen bij, 3 redelijke aankopen en 2 'klappers'. Achteraf hou je als alle spelers weg zijn na een 2 a 3 jaar 30 miljoen over. Bij Bosz ontbreken die klappers keer op keer.
Ik snap werkelijk niet dat iedereen hier zo tevreden is over Bosz. Roep een keer "we moeten geen gekke dingen doen" en je hebt het complete Legioen mee blijkbaar.
Twente wilde Buijs, maar meneer wilde geen salaris inleveren. Gewoon een half jaartje bij de beloftes laten wegrotten, dan kruipt ie in de winterstop op z'n knietjes naar Enschede.quote:Op maandag 10 november 2008 00:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze mochten allebei weg maar konden geen club vinden. Wat moet je dan doen?
Beiden worden ook niet op de goede positie gebruikt.quote:Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, dat is goed met je geld omgaan. Dan kun je die 3 ton net zo goed meteen de Maas in tiefen.quote:Op maandag 10 november 2008 00:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Twente wilde Buijs, maar meneer wilde geen salaris inleveren. Gewoon een half jaartje bij de beloftes laten wegrotten, dan kruipt ie in de winterstop op z'n knietjes naar Enschede.
Weet je wat het probleem met hem is? Hij doet wat jij en ik ook wel kunnen. Het verschil is dat hij op een positie zit waarop ie juist dingen moet doen en zien die wij niet doen en zien. Je mag dus best eisen stellen aan die man. Bovendien heb ik altijd het idee dat hij de boel niet geheel onder controle heeft.quote:Op maandag 10 november 2008 00:54 schreef Merkie het volgende:
Bosz heeft weinig met het financiële beleid te maken. De financiële strategie wordt echt niet door Bosz uitgestippeld hoor. Als je geen geld hebt om aankopen te doen kan je ook weinig miskopen doen, daarom is er niet zo veel kritiek op Bosz.
Ik vind 'er is geen geld' na 3 jaar geen reden meer. Wil je dat over 3 jaar nog steeds blijven zeggen?quote:Op maandag 10 november 2008 00:47 schreef Juk het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik gelijk heb met mijn interpretatie van de financiële situatie maar als jij elke keer dat soort posts negeert en een week later weer Bosz er de schuld van geeft dat er geen geld is weet ik niet waarom je op een forum komt.
Sterker, ik snap ook niet waarom ik daar dan nog op inga![]()
Groningen is in het seizoen 2004/05 als 12e geëindigd. Bovendien had Groningen toen geen schuld van bijna 30 miljoen.quote:Op maandag 10 november 2008 01:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Groningen stond 4 jaar geleden nog in de degradatiezone en die hadden werkelijk geen cent. In 2 jaar hebben Nijland en Jans die hele club omhoog geduwt aan de hand van goed beleid.
Ik meen me toch te herinneren dat die tegen degradatie hebben gevochten. Misschien een seizoen eerder?quote:Op maandag 10 november 2008 01:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Groningen is in het seizoen 2004/05 als 12e geëindigd.
30 miljoen, zo'n bedrag ontvangt Ajax voor 1 speler. Maar goed, als wij spelers als De Guzman gratis de deur uit laten lopen dan duurt het wel 10 jaar voordat je die schuld afgelost hebt ja.quote:Bovendien had Groningen toen geen schuld van bijna 30 miljoen.
Er werd beter gepresteerd en daar gaat het om.quote:Op maandag 10 november 2008 01:06 schreef Sloggi het volgende:
Als je trouwens wil beweren dat het Feyenoord van 3 jaar geleden beter was dan het Feyenoord van nu heb je echt een plaat voor je kop.
quote:Op maandag 10 november 2008 01:08 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat die tegen degradatie hebben gevochten. Misschien een seizoen eerder?
[..]
30 miljoen, zo'n bedrag ontvangt Ajax voor 1 speler. Maar goed, als wij spelers als De Guzman gratis de deur uit laten lopen dan duurt het wel 10 jaar voordat je die schuld afgelost hebt ja.
Vind ik niet. Het seizoen is nog lang.quote:Op maandag 10 november 2008 01:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Er werd beter gepresteerd en daar gaat het om.
Weet jij waar we dit seizoen gaan eindigen dan? Nogmaals: je hebt een glazen bol?quote:Op maandag 10 november 2008 01:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Er werd beter gepresteerd en daar gaat het om.
Als we dit seizoen 3e of 2e worden zal ik m'n woorden over Bosz terugnemen.quote:Op maandag 10 november 2008 01:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het seizoen is nog lang.
Ook hier zeg ik: als Bosz het voor elkaar krijgt om spelers als Biseswar en De Guzman bij te laten tekenen en ze voor een flinke smak geld te verkopen zal ik m'n woorden terugnemen.quote:Op maandag 10 november 2008 01:16 schreef Sloggi het volgende:
[..].
Drenthe bracht aardig wat geld op, maar dat geld ging bijna helemaal op aan de aflossing van de schulden. In die glazen bol van jou kan ik niet kijken, dus je De Guzman-'argument' slaat nergens op.
En als we 5e worden? Dan doen we het beter dan vorig jaar. Als we dan weer een stap kunnen zetten het seizoen daarna 3e? En over twee jaar meedoen om het kampioenschap?quote:Op maandag 10 november 2008 01:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Als we dit seizoen 3e of 2e worden zal ik m'n woorden over Bosz terugnemen.
In diezelfde tijd was Gullit bezig zijn Ark van Gullit naar Rotterdam te laten komen waardoor Feyenoord financiëel in de afgrond terecht kwam. Ik vind niet dat je iemand goed kan beoordelen als hij bijna niks kan doen.quote:Op maandag 10 november 2008 01:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem met hem is? Hij doet wat jij en ik ook wel kunnen. Het verschil is dat hij op een positie zit waarop ie juist dingen moet doen en zien die wij niet doen en zien. Je mag dus best eisen stellen aan die man. Bovendien heb ik altijd het idee dat hij de boel niet geheel onder controle heeft.
Groningen stond 4 jaar geleden nog in de degradatiezone en die hadden werkelijk geen cent. In 2 jaar hebben Nijland en Jans die hele club omhoog geduwt aan de hand van goed beleid. Bosz heeft na 3 jaar Feyenoord op geen enkel front beter gemaakt (op een lagere schuld na). Voor zijn komst werden we nog 3e, nu staan we 12e na vorig jaar 6e te zijn geworden en het jaar daarvoor zelfs 7e.
Wat een onzin. Je moet iemand beoordelen op wat hij heeft gedaan, niet op wat hij mogelijk wel of niet gaat doen de komende jaren.quote:Op maandag 10 november 2008 01:19 schreef Crane het volgende:
[..]
Ook hier zeg ik: als Bosz het voor elkaar krijgt om spelers als Biseswar en De Guzman bij te laten tekenen en ze voor een flinke smak geld te verkopen zal ik m'n woorden terugnemen.
Als je nou eens 1 van die posts gelezen had...quote:Op maandag 10 november 2008 01:04 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind 'er is geen geld' na 3 jaar geen reden meer. Wil je dat over 3 jaar nog steeds blijven zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |