De verbandtrommel kan bijna weer de kast in. Makaay gaat er echt nog wel een stuk of 20 inschieten. Greene heeft 2 mensen voor zich, Tiendalli en Lucius, en zal dus niet meer spelen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:20 schreef Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ] +
[ afbeelding ] +
[ afbeelding ] +
[ afbeelding ]
Met argumenten. Dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan tegen die klootviool.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:46 schreef Happel het volgende:
- Niet nodig, reageer met argumenten -
Dat kun je toch niet blijven zeggen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:15 schreef dill het volgende:
Zonde van Donderdag. Als Makaay gewoon die bal erin schiet na rust is er niks aan de hand. Het zit ook gewoon echt niet mee.
Als die hem morgen weer zo krijgt mist die weer..quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:15 schreef dill het volgende:
Zonde van Donderdag. Als Makaay gewoon die bal erin schiet na rust is er niks aan de hand. Het zit ook gewoon echt niet mee.
Op naar morgen maar weer
Het zit toch ook niet mee? Dan kan je dat toch zeggen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet blijven zeggen?
Ik bedoel meer dat het niet nodig is om Crane hier en in andere topics geregeld belachelijk te maken. Prima dat je het niet eens bent met hem (daar is een forum voor), maar hem de tyfus wensen, hem een dom zielig ventje noemen, tegen hem zeggen dat hij het verstandelijk vermogen van een 12-jarige heeft, enzovoort, enzovoort is niet nodig. Voortaan dus achterwege laten, dan blijft het een stuk gezelliger hierquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Met argumenten. Dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan tegen die klootviool.
Moest je daar je notes even voor controleren.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het niet nodig is om Crane hier en in andere topics geregeld belachelijk te maken. Prima dat je het niet eens bent met hem (daar is een forum voor), maar hem de tyfus wensen, hem een dom zielig ventje noemen, tegen hem zeggen dat hij het verstandelijk vermogen van een 12-jarige heeft, enzovoort, enzovoort is niet nodig. Voortaan dus achterwege laten, dan blijft het een stuk gezelliger hier.
Ja, handig hèquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Moest je daar je notes even voor controleren.
Ah, kom op. Sinds zijn terugkeer post Crane gewoon goed mee. Beetje jammer om iemand om zijn mening persoonlijk aan te vallen.quote:Zal niet gaan lukken om het achterwege te laten. Daar zal hij voor moeten veranderen en dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Volgens mij is niet iedereen daar rouwig om.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:50 schreef Fetai het volgende:
Godver... Greene voor 6 weken uitgeschakeld
Zes jaar was inderdaad beter geweest.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij is niet iedereen daar rouwig om.
dit meen je toch nie????quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:50 schreef Fetai het volgende:
Godver... Greene voor 6 weken uitgeschakeld
Maar het is wel de waarheid..............quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het niet nodig is om Crane hier en in andere topics geregeld belachelijk te maken. Prima dat je het niet eens bent met hem (daar is een forum voor), maar hem de tyfus wensen, hem een dom zielig ventje noemen, tegen hem zeggen dat hij het verstandelijk vermogen van een 12-jarige heeft, enzovoort, enzovoort is niet nodig. Voortaan dus achterwege laten, dan blijft het een stuk gezelliger hier.
Hou jij je smoel lekker joh, kneus.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar het is wel de waarheid..............
Het bericht over het verstandelijk vermogen van een 12-jarige was trouwens tegen Jorien.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar het is wel de waarheid..............
Doet pijn hè, de waarheid...quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Hou jij je smoel lekker joh, kneus.
En dan vooral zélf ook zo posten. Doe je goed.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Hou jij je smoel lekker joh, kneus.
Dan nog niet nodigquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Het bericht over het verstandelijk vermogen van een 12-jarige was trouwens tegen Jorien.
Ook de waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |