Als je http://81.23.251.70/omroepgelderland/wmv/081115 011 De Torenkamer.wmv via Orbit downloadt, zou het moeten lukken.quote:Op maandag 17 november 2008 13:56 schreef Bklein het volgende:
Toffe docu zeg. Enig idee hoe ik hem kan downloaden via de site van RTV Gelderland? Lukt me niet via orbit
Dat worden weer 100e mailtjes in zijn mailbox.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:51 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Johan corrigeert het ook niet eens...
nee, Aart nuanceert het gewoon en heeft groot gelijk. Want hij is niet de eerste die ik hoor/lees die het heeft over het "feit" dat Ajaxsupporters als eerste begon.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:42 schreef BB-boy het volgende:
Aart is een typische calimero.
Ik zit vlak naast het uitvak, dus ik denk dat ik mijn oren beter kan vertrouwen dan al die anti-Ajax lieden die er niet eens bij waren en de schuld in onze schoenen proberen te schuiven.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee, Aart nuanceert het gewoon en heeft groot gelijk. Want hij is niet de eerste die ik hoor/lees die het heeft over het "feit" dat Ajaxsupporters als eerste begon.
Verder heeft Derksen natuurlijk groot gelijk, verkeerd van beide kanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |