Vanaf welke minuut?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:43 schreef Veerboot het volgende:
Haha, mooi stukje met de vrouw van Smeets
idd... was wel een korte vandaag zeg..quote:Op woensdag 12 november 2008 15:36 schreef TLC het volgende:
Weten we nu gelijk wie de buren van Johan zijn
Inderdaad, vele spelers passeren de revue in zijn rubriek maar Sno, daar zou ik graag zijn mening eens over horen. Denk dat hij het een klasbak vindt en het voorbeeld van het uitmuntende aankoopbeleid van Ajax. Zijn verslaggever was er in Peking geloof ik bij, die zal wel louter lovende woorden over de beste man hebben gesproken.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:52 schreef Fetai het volgende:
Het nieuwe item gaat over Evander Sno. Ik heb het nog niet beluisterd, ben wel benieuwd wat zijn mening is over de beste man.
Ik snap het grapje niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou Johan kunnen tekenen
Hij is heel subtiel, maar het komt er op neer dat de hoekvlag zich misdragen heeft in Peking. Andries Jonker was er nog bij.quote:
Vliegt ie dan elke keer over vanuit LA?quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:59 schreef HPayne het volgende:
Ruud Gullit komt binnenkort ook bij Eredivisie live zn commentaar geven.
Zal Johan blij mee zijn
Alleen als er sale is in de pc hooftquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Vliegt ie dan elke keer over vanuit LA?
LA? Waarom zou ie daar zitten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Vliegt ie dan elke keer over vanuit LA?
Hij zat toch bij L.A. Galaxy? of is ie daar alweer opgestapt?quote:
quote:On August 11, 2008, following a 3-2 loss to the San Jose Earthquakes, Ruud Gullit resigned as coach from the Los Angeles Galaxy citing personal reasons
U leeft onder een steen ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij zat toch bij L.A. Galaxy? of is ie daar alweer opgestapt?
Het klinkt vast als een slechte smoes maar toen was ik op vakantie. Als ik 1 ding niet doe op vakantie is het de voetbalberichten volgen op internet. Daar verspil ik buiten de vakantie al teveel tijd aanquote:
Ik had gevraagd of hij met zn mijntoposs.nl aandeel voor de openingsmuziek nu gaat kiezen voor Jannes of toch Frans Bauer. Geen antwoord.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:55 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik had m een vraag gestuurd over Sno, maar geen antwoord tot dusver
De DVD-recorder loopt alquote:
Zekerquote:
Ik was te laat, maar gelukkig hebben we de beelden nogquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Die andere foto met Cruijff was mooi, johan met dikke pens en zwart haar.
Wordt elk uur herhaald hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:44 schreef borisz het volgende:
Hopelijk komt het op de Gelderse uitzendinggemist.
Ja, maar ik ben geen Gelderlander en heb nu geen digitale tv dus dan moest ik het doen met UG of een stream die er toch isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |