Deze mag niet vergeten wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Was je weer in Taiwan bij Joran om jonge meisjes te kopen?
Echt? Inmiddels ook behoefte aan een nieuwe deurpost?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:48 schreef SocialDisorder het volgende:
bank is net afgeleverd hoorde ik van SB. En ze vertelde ook hoe het gegaan is...
ik heb zin om vanavond molotovcocktails te gaan smijten bij een zeker meubelbedrijf
Zulke bedrijven zijn al 20 keer afgebrand en elke medewerker loopt al moeilijk. Dus ik denk dat ze bang van je wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:48 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb zin om vanavond molotovcocktails te gaan smijten bij een zeker meubelbedrijf
dat dacht ik dus ook, maar ze hebben gewoon de bank op z'n zijkant, in het plastic, midden in de woonkamer gezet onder het mom "zoek het lekker zelf maar uit".quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt? Inmiddels ook behoefte aan een nieuwe deurpost?
Dacht dat het inmiddels allemaal netjes geregeld was?
En wat hadden ze verteld in de winkel? Dat ze de bank uitpakte. Nog even de kamer stofzuigen. Alle rotzooi gemaakt weer mee terug nemen en dan nog even een spelletje rockband meespelen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook, maar ze hebben gewoon de bank op z'n zijkant, in het plastic, midden in de woonkamer gezet onder het mom "zoek het lekker zelf maar uit".
Foto'tje maken en daarmee langs de winkel gaan klagen, krijg je misschien nog wel een dinerbon ofzo... Sommige bedrijven geven nog wel eens van die goedmakertjes weg.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook, maar ze hebben gewoon de bank op z'n zijkant, in het plastic, midden in de woonkamer gezet onder het mom "zoek het lekker zelf maar uit".
Haha ik verwachtte een ''Waar AQuila jonge meisje koopt'' titel maar deze is ook leukquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:23 schreef existenz het volgende:
Hij faalt er ieg in om mij te overtuigen om Worms te spelen ipv Fable 2
Lijkt me dat ze een paar puntjes zijn vergeten.quote:Aflevering
Elke aankoop wordt door onze monteurs afgeleverd, uitgepakt, op de juiste plaats gezet en indien nodig gemonteerd.
Dat verdient duidelijk een welgemikte bitchslap!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:28 schreef SocialDisorder het volgende:
In de Servicevoorwaarden staat duidelijk te lezen:
[..]
Lijkt me dat ze een paar puntjes zijn vergeten.
Je durft gewoon niet hihiquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:23 schreef existenz het volgende:
Hij faalt er ieg in om mij te overtuigen om Worms te spelen ipv Fable 2
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Lijkt me dat ze een paar puntjes zijn vergeten.
Ik denk niet dat die twee dingen met elkaar te maken hebben. Iedereen haat je. Maar games kan natuurlijk altijd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
Rkatier wilde weer geen Mercs 2 co-op doen! Ik denk dat die me haat
Haat iedereen mij echt Difsjaquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die twee dingen met elkaar te maken hebben. Iedereen haat je. Maar games kan natuurlijk altijd.
Als iedereen mij haat hier rest mij niets dan de SC te verlaten... voorgoed!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:44 schreef disjfa het volgende:
Ik heb serieus niet met de poll gekloot
Komt de boodschap eindelijk overquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als iedereen mij haat hier rest mij niets dan de SC te verlaten... voorgoed!
Ik wacht nog even af wat de rest zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |