quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef leonieke het volgende:
Een keukentopicWat fijn, had ik hier nog niet zien passeren
![]()
Lades, veel lades![]()
Kleur van de keuken is lichtgrijs, met een zwart granieten werkblad (jasberg). Alleen jammer dat de orchidee niet meer leeftik weet niet wat het is, maar orchideeën kan ik echt niet houden
![]()
[ afbeelding ]
Een paar hoge kasten, met koelkast, oven en microgolfoven
[ afbeelding ]
Het eiland: bewust gekozen voor een 'afwas'eiland omdat we schrik hadden dat de dampkap de ruimte te veel zou breken (en toegegeven: een wanddampkap is een pak goedkoper dan een eilanddampkap)
[ afbeelding ]
Het zicht vanuit de keuken:
[ afbeelding ]
En zo ziet de keuken eruit vanuit de living:
[ afbeelding ]
Ah, maar het is een nieuwbouwwoning en die moet sowieso nog uitdrogen tot augustus 2009. We zouden normaalgezien dan pas kunnen beginnen schilderen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:30 schreef Xs2Shanna het volgende:
Schitterende keuken!
De living + keuken wel heel erg kaal/kil..
Holy f*ck!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, maar het is een nieuwbouwwoning en die moet sowieso nog uitdrogen tot augustus 2009. We zouden normaalgezien dan pas kunnen beginnen schilderen.
Er is maar één probleem bijgekomen en dat is de afrekening van de elektricien/loodgieter: zijn totaalfactuur bedraagt het dubbel van zijn offerte, dus nu moeten we nog 'eventjes' 10k euro extra tevoorschijn toveren voor de afrekening. En aangezien er sowieso nog andere dringendere zaken op het lijstje staan, zal het afwerken van de muren nog wat langer moeten wachten, vrees ik. Jammer, maar niets aan te doen.
Er waren een aantal zaken bijgekomen, maar dat waren 'kleinigheden' (zei hij), dus ik had sowieso rekening gehouden met een verschil van ongeveer 4.000 euro (incl btw). Afrekening sprak over 11.000 euro (excl btw). Ik viel achterover. Echt, heb er een paar nachten van wakker gelegen. Ondertussen wel in discussie gegaan met die kerel (is ook de persoon die ervoor gezorgd heeft dat onze bouw maaaaaanden is uitgelopen), maar veel gaan we er niet van af krijgen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Holy f*ck!![]()
Leonieke, hoe komt dat zo? Kan dat zomaar?
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:58 schreef Adelante het volgende:
Voor een Duitser heb je geen Duitse (eiken/beuken) keuken
kloptquote:Op donderdag 16 april 2009 10:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Superhandig, eentje voor de schone vaat en eentje voor de vuile. Nooit meer je servies en glaswerk in kasten ruimen
Dat mis ik inderdaad in de ontworpen keukens van de keukenboeren en - meneren !quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:00 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Waar laten jullie de theedoek en handdoek?
Ik zie maar zelden op foto een oplossing hoe handdoek ophanging en keuken blok te combineren.
Gebruiken jullie een ingebouwde haarfohn?
En waar zijn de oude keukens van ooit? Heeft een van jullie nog een opoe keuken zo met van die met verf dichtgeslibte houten deuren verzakt en met facet glas in de buffet kast?
Mensen waren toen veel kleiner dan nu dus weinig kans dat zo'n oudje een fijn kook atelier is.
Wauw Leonieke wat is het mooi geworden! Jullie huis is dus eindelijk klaar! Heel erg mooi gedaan!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef leonieke het volgende:
Een keukentopicWat fijn, had ik hier nog niet zien passeren
![]()
Lades, veel lades![]()
Kleur van de keuken is lichtgrijs, met een zwart granieten werkblad (jasberg). Alleen jammer dat de orchidee niet meer leeftik weet niet wat het is, maar orchideeën kan ik echt niet houden
![]()
[ afbeelding ]
Een paar hoge kasten, met koelkast, oven en microgolfoven
[ afbeelding ]
Het eiland: bewust gekozen voor een 'afwas'eiland omdat we schrik hadden dat de dampkap de ruimte te veel zou breken (en toegegeven: een wanddampkap is een pak goedkoper dan een eilanddampkap)
[ afbeelding ]
Het zicht vanuit de keuken:
[ afbeelding ]
En zo ziet de keuken eruit vanuit de living:
[ afbeelding ]
Mooie keuken , maar waarom zijn de deurtjes (links op de foto ) niet gelijk ?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:28 schreef ueberduitser het volgende:
ff ontopic:
onze keuken, hier ook nog niet vertoond....
[ afbeelding ]
in de ruwbouw:
[ afbeelding ]
Op die bovenste foto staat echt een kraan hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mooie keuken , maar waarom zijn de deurtjes (links op de foto ) niet gelijk ?
En waar is je kraan , of heb je zo een uitschuifbare van Damixa ?
Die staat er op de eerste foto wel op, de kraan...quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mooie keuken , maar waarom zijn de deurtjes (links op de foto ) niet gelijk ?
En waar is je kraan , of heb je zo een uitschuifbare van Damixa ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |