Uhm, dat kan met meerdere. Maar ik denk dat je http://wow.allakhazam.com/db/spell.html?wspell=122 bedoelt met al zijn gekoppelde ranks.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Met welke ice attack van een mage kan je een enemy laten bevriezen? Zit nu op lvl 34.
Zoiets bedoelde ik ja, dankjewel!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:07 schreef GI het volgende:
[..]
Uhm, dat kan met meerdere. Maar ik denk dat je http://wow.allakhazam.com/db/spell.html?wspell=122 bedoelt met al zijn gekoppelde ranks.
Frost Nova. En je hebt dacht ik ook talents die ongeveer hetzelfde doen als je ze raakt met een frost spell. Frostbite heet die, in de 2e of 3e rij.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Met welke ice attack van een mage kan je een enemy laten bevriezen? Zit nu op lvl 34.
Die andere gast...quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb dat gevecht gezien idd, vage shit. Alle leaders ineens in org en Sylvanas die met haar boog die draken vrijwel 1 shot. Erg vet om te zien, ook grappig dat op een gegeven moment Thrall en die andere gast in die arena met elkaar gingen vechten.
Nice GZquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:04 schreef CittaR het volgende:
Gister High Priestess Tyrande neergehaald.... gevecht duurde gewoon meer dan 40 minuten. Nog 3 te gaan.
Dunno zou wel tof zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:59 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Zijn er nog quests aan de attacks op SW en Org gebonden?
The Lore, I should read it more.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Das pa: http://www.wowwiki.com/Grom_Hellscream (die heeft ook voor dat enorme armor buiten Thralls chambers gezorgd)
En das zoon: http://www.wowwiki.com/Garrosh_Hellscream
Idd, ik zie het ook gewoon als een spel dat ik toevallig speel zoals elke andere. Terwijl er op mn realm ook wel van die lorefreaks rondlopen die elke gebeurtenis gaan analyseren ten opzichte van de lore enzo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:24 schreef frien het volgende:
Naja, ben heus niet de enige...
Yeah.. die lore in WoW zit/zat echt goed in elkaar..quote:
TBC is meer gebasseerd op de uitbreiding van W3quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yeah.. die lore in WoW zit/zat echt goed in elkaar..
Tot dat TBC kwam gelukkig gaan ze weer terug naar old school feeling![]()
![]()
Vond die space stuff maar niks
Het was leuk voor een keertje imo, maar verder niet super ofzo. Hoop dat WOTLK echt het oude gevoel ook weer terug brengtquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yeah.. die lore in WoW zit/zat echt goed in elkaar..
Tot dat TBC kwam gelukkig gaan ze weer terug naar old school feeling![]()
![]()
Vond die space stuff maar niks
De originele Lich King (Ner'zhul) was een Elder Shaman, ik denk dat je in de war bent met Gul'danquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:42 schreef stbabylon het volgende:
De Lich King was origineel een Orc Warlock die iets te veel kracht heeft gekregen van één of andere grote demondude. Die demondude controleert Arthas nu niet meer. Arthas is nu gewoon een Human Paladin/Orc Warlock in één. Oftewel... een Death Knight. De eerste
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het was leuk voor een keertje imo, maar verder niet super ofzo. Hoop dat WOTLK echt het oude gevoel ook weer terug brengt!
Ik zeg ook niet dat de nieuwe content van tbc slecht is enzo..quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ben je gek, Tempest Keep is de beste raid in het hele spel. De Naaru, de Draenei... Trouwens, de Orcs komen gewoon van een andere planeet, dus die 'space stuff' is een zeer belangrijk onderdeel van het verhaal.
Maar ik ben het eens dat het verhaal van de Scourge (en de Forsaken) zeer interessant is.
Ner'Zhul was een Shaman, geen Warlock.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:42 schreef stbabylon het volgende:
Goed, WoW is voornamelijk gebasseerd op de gebeurtenissen uit Warcraft3.
In W3 was er een zoon van een koning genaamd Arthas. Arthas was een pali en zijn pa zat op de troon in Lorderan (nu: Undercity). Arthas kwam er achter dat er een kwade geest bezig was om de boel corrupt te maken. Vergiftigd graan zorgde ervoor dat er zombies rondliepen (waarom we er 2 weken terug weer intrapten is een wonder). Goed, Arthas begon toen dus undeads te vermoorden. Dat ging zo goed dat hij ook levenden vermoorde voor ze undead werden (CoT Stratholme).
Na een tijdje ging hij op zoek naar de baas van de undead in Northrend. De Lich King. Die levert Arthas via via een zwaard (Frostmourne) die langzaam aan er voor zorgt dat Arthas een bad guy wordt. Hij vermoord zijn pa, en op het laatst vormt hij samen met de Lich King de nieuwe supercombi: Arthas/Lich King.
De Lich King was origineel een Orc Warlock die iets te veel kracht heeft gekregen van één of andere grote demondude. Die demondude controleert Arthas nu niet meer. Arthas is nu gewoon een Human Paladin/Orc Warlock in één. Oftewel... een Death Knight. De eerste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |