Warlocks zijn zeer vet!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben met een warlock begonnen. Zijn wel leuk toch?lvl 9
Zolang je maar niet staat van die half brakke engelse noobs aan je hoofd hebt steeds die een help met hun quest smeken vind ik het primaquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:05 schreef Fir3fly het volgende:
Niet echt. Het gaat vast leuk worden, maar ik zie erg op tegen alle downtime, irritante noobs en alle andere vervelende dingen die met nieuwe content komen. Nou ja, straks op level 80 weer raiden, ik hoop dat dat de moeite waard is.
Of half brak Nederlands?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zolang je maar niet staat van die half brakke engelse noobs aan je hoofd hebt steeds die een help met hun quest smeken vind ik het prima.
Levellen met een SP is niet zo heel erg slecht... ik vond het alleen een beetje saai wordenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:09 schreef HertogJohn het volgende:
Overigens, ik ben bezig met het levelen van een Sp, maar als ik de forums zo lees is dit kut met peren (pvp etc @ endgame). Iemand meer info voor mij?
Tip: stop met het lezen van de wow-europe forums.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:09 schreef HertogJohn het volgende:
[..]
Overigens, ik ben bezig met het levelen van een Sp, maar als ik de forums zo lees is dit kut met peren (pvp etc @ endgame). Iemand meer info voor mij?
Dat is de beste tip ooit! Dat was ook de reden dat ik de eerste keer met WoW ben gestoptquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tip: stop met het lezen van de wow-europe forums.
Preciesquote:
Haha, dat is idd een goed idee jah, pff alleeeen maar winers!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tip: stop met het lezen van de wow-europe forums.
We zijn allemaal een keer begonnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:50 schreef Red_Cat het volgende:
Zojuist lvl 14 gewordenJa ja ik weet het ben een n00b in vergelijking met jullie
jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dat niet Joran van der S.??/
quote:Meer goud, meer krachtige!
Koop spel goud, net *site*
Je krijgt nog heerlijke dingen! Geloof me, je hebt genoeg reden om een lock te levelen!quote:
Ik ben gererolled naar shadowpriest voor WotLK. Ik kan je vertellen dat het een van de moeilijkste classes is. Er is niet echt sprake van een rotatie, meer van een prioriteitsysteem voor je spells. Ook het gearen/gemmen is niet het makkelijkst. We hebben een flinke buff gekregen in 3.0.3, dps is nu vergelijkbaar met en vaak superieur aan andere casters. En inderdaad, Shadowform =quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:54 schreef HertogJohn het volgende:
[..]
Haha, dat is idd een goed idee jah, pff alleeeen maar winers!![]()
Daarom vraag ik het ook even hier, voor wat meer ingame ervaringen.
Maar dat gevoel had ik inderdaad ook al ja, beperkte spell-rotation.
Toch blijf ik verliefd op de Shadowform look
Kijk, das beter nieuws.. Ik had alleen gelezen op een niet-nader-te-noemen-forum dat VE en VT flink generfed zijn? Dat zou dan met de DPS increase beetje moeten gelijktrekken?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben gererolled naar shadowpriest voor WotLK. Ik kan je vertellen dat het een van de moeilijkste classes is. Er is niet echt sprake van een rotatie, meer van een prioriteitsysteem voor je spells. Ook het gearen/gemmen is niet het makkelijkst. We hebben een flinke buff gekregen in 3.0.3, dps is nu vergelijkbaar met en vaak superieur aan andere casters. En inderdaad, Shadowform =.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |