Doodsoorzaak nog niet bekend? Of was hij al langer ziek?quote:GTST-acteur Wik Jongsma overleden
Uitgegeven: 7 november 2008 12:10
Laatst gewijzigd: 7 november 2008 12:16
AMSTERDAM - Goede Tijden Slechte Tijden-acteur Wik Jongsma is overleden. Hij werd bekend door zijn rol als Govert Harmsen in de populaire soap op RTL4.
ANP
Jongsma speelde bijna veertien jaar in GTST. In 2005 nam hij afscheid van het programma.
Foto uit die tijd:quote:Nadat bij hem prostaatkanker werd geconstateerd moest hij stoppen met die rol. Helaas sloeg het noodloot opnieuw toe en constateerden de artsen ernstige uitzaaingen in zijn bovenste rugwervels.
Meen je dat? Ik dacht dat hij veel ouder was.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Volgens mij is hij 64 geworden trouwens.
Mij heb je er iig een plezier mee gedaan. Leuk tijdsbeeld!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:52 schreef female81 het volgende:
(In de hoop dat ik iemand hier een plezier mee doe...)
Ter herinnering aan betere tijden, een link naar een grote scan die ik enig tijd geleden op m'n blog plaatste (een dubbelinterview met hem en Georgina Verbaan):
http://memories.wwzapper.com/1998-pics/gtst.jpg
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Van NU.nl:
[..]
Doodsoorzaak nog niet bekend? Of was hij al langer ziek?
quote:Op vrijdag 10 januari 2003 21:02 schreef Flashh het volgende:
Opnieuw een vertrek bij Goede Tijden, Slechte Tijden. Dit keer geen jonge soapie, maar oudgediende Wik Jongsma, die de rol van mopperkont meneer Harmsen vertolkt. Wik Jongsma wordt al een paar jaar behandeld voor kanker. Nu ondergaat hij een aantal zware behandelingen en kan daardoor even niet acteren. Op eigen verzoek is Wik tijdelijk uit de serie. Het is per direct ingegaan, maar op tv zal dat pas over drie weken te zien zijn.
- RTL boulevard
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:00 schreef Emerson het volgende:
Jammer dat hij dood is vond hem goed spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |