Ja dat deed Mikael ook altijd. Of dat ik het weer uit zijn buik moest halenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:56 schreef PM-girl het volgende:
Wordt jullie peuter ook zo boos als hij/zij een stuk brood* in tweeën scheurt en dan roept: 'mama maken' en ik dat niet kan![]()
* elk scheurbaar voedsel
Nou misschien niet met brood maar Tomas denkt wel dat ik een 'miracle worker' ben geloof ik. Speelgoed stuk? Mama maakt het wel. Iets afgebroken? Mama lijmt het wel. Lukt natuurlijk lang niet altijd maar dan roept hij gewoon 'oh, dan vragen we het wel een opa, die kan dat wel'quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:56 schreef PM-girl het volgende:
Wordt jullie peuter ook zo boos als hij/zij een stuk brood* in tweeën scheurt en dan roept: 'mama maken' en ik dat niet kan![]()
* elk scheurbaar voedsel
Opa's zijn ook wondermakers wat dat betreft!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:00 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou misschien niet met brood maar Tomas denkt wel dat ik een 'miracle worker' ben geloof ik. Speelgoed stuk? Mama maakt het wel. Iets afgebroken? Mama lijmt het wel. Lukt natuurlijk lang niet altijd maar dan roept hij gewoon 'oh, dan vragen we het wel een opa, die kan dat wel'
Ja, ik hoop het ook. Hij heeft nog niet gekrabd gelukkig.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Gelukkig heeft ie het ergste gehad, PM. Hopelijk houdt hij een mooi glad huidje
Met een watje gedept in afgekoeld gekookt water de oogjes schoonmaken is een van de tips!quote:Ik ga even teruglezen over ontstoken oogjes. Brent heeft er opeens ook 2. Zielepootje dat ie is... We klungelen wel een beetje na die infectie, heel irri.
Ja, dat doe ikquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook. Hij heeft nog niet gekrabd gelukkig.
[..]
Met een watje gedept in afgekoeld gekookt water de oogjes schoonmaken is een van de tips!
Sneu voor het mannetje zeg.
Tja, na de eerste kotsronde had ik F. even op kroegentocht gestuurd. Maud sliep en ik dacht nog dat zij de enige was... dus afstand doen van de moedertaken ging even een beetje moeilijk. Maar, toen F. terug was heb ik hem 3x een por mogen geven om Maud gerust te stellen door de nacht heen. Gisteren was dan ook een zeer lome dag bij ons. Maud heeft geslapen van half 12 tot half 5 's middags en Fleur heef Mega Mindy gekeken terwijl papa en mama op de bank lagen te soezen... Helaas heeft ze gisterenavond ook weer gespuugd. Niet zoveel, maar zoveel had ze ook niet om te spugen. Echt heel weinig gedronken en gegeten... en d'r hele hals zit weer onder de exceem ook van de gal wrs. Maar, ze blijft wel vrolijk, dus zo beroerd zal ze zich niet voelen, denk ik dan maar.quote:Op zondag 30 november 2008 12:58 schreef PM-girl het volgende:
Chacama! Wat erg, twee kotsende kindjesDat lijkt me echt niets, ik denk dat ik dan toch even afstand zou doen van mijn moedertaken
Bij Sara was het dit keer maar 2 dagen! Maar ze heeft het in het verleden ook wel eens 2 weken gehad. Dan kregen we idd zo'n zalfje van de HA, dat hielp hier meestal vrij vlot...quote:Op woensdag 3 december 2008 20:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Moonah, de HA zei dat schoonmaken niet eens bewezen is te helpen dus ik doe het 3x per dag en als het echt nodig is. Met watjes kreeg ik de dikke prut niet weg. Brent friemelt zelf ook nogal eens in zijn oogjes en dat helpt ook niet echt. Hopelijk is het morgen weer ietsje beter. Oja, die gel indoen is ook een hel. Ik ga echt op hem zitten met zijn handjes onder me vastgeklemd en dan nog is het moeilijk.
Fuente, hoe lang duurde dat bij Sara? Het schijnt een bacterie te zijn die echt gedood moet worden in het oog. Ik wist dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |