Leuk he, dat ze zich andere kindjes kunnen herinneren.quote:Op maandag 17 november 2008 20:47 schreef YPPY het volgende:
Paniek net: ze wilde niet maar bed: "Thies belluh! Thies belluh", en maar herrie maken met d'r Ernie telefoon. Dus Thies, als je oproepen hebt gemist, dan was het Anna.
Moenah blijkt bloem te betekenen. Klopt stiekem ook wel een beetje toch!quote:Op maandag 17 november 2008 21:11 schreef Moonah het volgende:
En PM, ik lees nu pas dat je mij 'Bloem' wilde gaan noemen...
Ja hij weet dat er een baby in mama's buik groeit en dat die nog eerst heel groot moet worden voordat die bij ons komt wonen. En tis een beetje behelpen nu omdat ik net als bij hem weer behoorlijk ziek ervan ben. Nu kan ik het wel een beetje onderdrukken maar eind van de middag stort ik helemaal in en dan komt de zorg van hem toch een beetje op zijn papa,quote:Op maandag 17 november 2008 20:46 schreef YPPY het volgende:
Wat is Mika toch een groot jochie.Weet hij al dat je zwanger bent en hoe gaat hij daar dan mee om?
Nee ik bemoei me ook alleen met mijn eigen zoon. Al word ik wel een beetje kriegelig als ik zoiets hoor van een ander kindje. Maar toen die moeder later tegen me zei dat T er niet zo verzorgd uit zag toen dacht ik: Tja tis ook niet raar dat haar zoontje dat dan zegt.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef Webkim het volgende:
Ik vind dat je het goed hebt aangepakt MeNicole.
Ongeacht of -ie er veel van mee krijgt of niet is het toch ook een taak als ouder je kind te sturen in de omgang met anderen? En daar hoort niet alleen 'niet slaan/schoppen/knijpen' bij, maar ook 'niet plagen/pesten'.
Erg zielig voor T. dat de andere kindjes zo tegen -em doen. Alleen ligt jouw taak er niet in dat op te lossen, maar in ervoor te zorgen dat Mikael op een aardige manier met anderen omgaat.
Oh, wat zielig Jelief. Ik heb het één keer gehad, en het doet zeeeeeeer....quote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Jelief het volgende:
Wie heeft er ervaring met kleine meisjes en blaasontsteking?
Emma heeft pijn aan haar plasser en durft niet te plassen, ondanks alle uitleg van ons.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:01 schreef Moonah het volgende:
Chacama, nare geheimen hoef je nooit geheim te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |