Ja dat deed Mikael ook altijd. Of dat ik het weer uit zijn buik moest halenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:56 schreef PM-girl het volgende:
Wordt jullie peuter ook zo boos als hij/zij een stuk brood* in tweeën scheurt en dan roept: 'mama maken' en ik dat niet kan![]()
* elk scheurbaar voedsel
Nou misschien niet met brood maar Tomas denkt wel dat ik een 'miracle worker' ben geloof ik. Speelgoed stuk? Mama maakt het wel. Iets afgebroken? Mama lijmt het wel. Lukt natuurlijk lang niet altijd maar dan roept hij gewoon 'oh, dan vragen we het wel een opa, die kan dat wel'quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:56 schreef PM-girl het volgende:
Wordt jullie peuter ook zo boos als hij/zij een stuk brood* in tweeën scheurt en dan roept: 'mama maken' en ik dat niet kan![]()
* elk scheurbaar voedsel
Opa's zijn ook wondermakers wat dat betreft!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:00 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou misschien niet met brood maar Tomas denkt wel dat ik een 'miracle worker' ben geloof ik. Speelgoed stuk? Mama maakt het wel. Iets afgebroken? Mama lijmt het wel. Lukt natuurlijk lang niet altijd maar dan roept hij gewoon 'oh, dan vragen we het wel een opa, die kan dat wel'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |