hahahaquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zie runx al alles in zijn waterpijp stoppen
Doe maarquote:
tja jou probleem is ook dat je niet veel lustquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lijkt me fakking smerig..gewoon omdat er melk bij in zit
Wiet is geen fruit, dat weet je he?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:05 schreef Runx het volgende:
[..]
hahaha![]()
ik rook 2 fruit smaaktabak per dag dat is toch gezond ? op tv zeggen ze 2 stuks fruit per dag
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is bijna weekend, en je gaat lekker op vakantie!veeel beter en dan ook nog zoessie vandaag of morgen weer thuis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zat je naast de nieuwe topic maken knop te drukken ofzo ?quote:
Ik vind het anders ook niet echt geweldig klinken hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Runx het volgende:
[..]
tja jou probleem is ook dat je niet veel lust
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, dat je elke dag stronken door het leven gaat
nee dat ben ik al sinds mn school tijden niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toen wel hahahatoen kon je nog zuipen en blowen in de coffeeshop
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
nee nee , ik heb appel smaaktabak , druif smaaktabak , ectquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wiet is geen fruit, dat weet je he?
nou je moet het anders wel plukkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wiet is geen fruit, dat weet je he?
Dat klinkt idd weer helemaal toppie!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
veeel beter en dan ook nog zoessie vandaag of morgen weer thuis!
je kan ook een waterpijp van een sinaasappel makenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:05 schreef Runx het volgende:
[..]
hahaha![]()
ik rook 2 fruit smaaktabak per dag dat is toch gezond ? op tv zeggen ze 2 stuks fruit per dag
ja maar daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind het anders ook niet echt geweldig klinken hoor
of van een appelquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan ook een waterpijp van een sinaasappel maken
Vond het altijd wel relaxt, je moet alleen niet te veel zuipen of te veel rokenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat ben ik al sinds mn school tijden niet meer.
toen wel hahahatoen kon je nog zuipen en blowen in de coffeeshop
Lijkt me lachen, allemaal wietplanken in de supermarkt... even wegen.. en TADA!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je moet het anders wel plukken
Ja ik moest even goed kijken hoe die regel nou zatquote:
bij mij gaat drank en wiet niet samenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vond het altijd wel relaxt, je moet alleen niet te veel zuipen of te veel roken
Ik smoke al jaren niet meer, dus een goed stronken gevoel zit er niet meer in hahahah
Mijn moeder zij anders dat hij er wel pap van lustequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar daar gaat het niet omdie jongen lust niet zo veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |