abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63069898
In Thailand is voorbereiding van mensenhandel (waar dit toch onder valt als ik de voorstukjes mag geloven) strafbaar volgens mij, dus als het een goede aflevering is komt hij daar wel vast te zitten lijkt me....

Ben benieuwd in ieder geval
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_63070068
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:41 schreef Gia het volgende:
Als je ziet hoe hij woont, dan kun je daar uit opmaken dat hij hier al wel even mee bezig is.
Van PRdV begreep ik juist dat Joran het deed voorkomen alsof hij hiermee wilde beginnen... Waarom ook een nieuwe afnemer zoeken als je er al een hebt?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_63070084
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:53 schreef Superheld het volgende:
In Thailand is voorbereiding van mensenhandel (waar dit toch onder valt als ik de voorstukjes mag geloven) strafbaar volgens mij, dus als het een goede aflevering is komt hij daar wel vast te zitten lijkt me....
Lullen over mensenhandel is geen voorbereiding, dus uit die voorstukjes kan je dat niet halen.
pi_63070106
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lullen over mensenhandel is geen voorbereiding, dus uit die voorstukjes kan je dat niet halen.
Mensen zoeken en er voor over laten komen en uitzoeken hoe alles in zijn werk gaat met vergunningen enzo zouden er misschien wel onder geschaard kunnen worden.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 11:16:25 #155
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63070153
Joran komt er gewoon mee weg. Er is geen overdracht van geld en vrouw geweest.
  zondag 9 november 2008 @ 11:25:26 #156
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_63070252
Sommigen doen voorkomen alsof hij het hier in een Hollandse gevangenis zo geweldig gaat hebben. Denk dat er genoeg mannen zijn die best hun cel met hem willen delen om die Joran hun mening over hem in zijn strot (of een andere plek naar keuze) te douwen.
pi_63070280
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:12 schreef Superheld het volgende:

Mensen zoeken en er voor over laten komen en uitzoeken hoe alles in zijn werk gaat met vergunningen enzo zouden er misschien wel onder geschaard kunnen worden.
Ik denk het niet, maar ik ken de regelgeving aldaar niet exact. Ik zou denken dat je dan toch echt specifieke vrouwen op de korrel moet hebben genomen.
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 11:29:15 #158
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63070288
Vraag me af of Joran nog wel in Thailand is.
pi_63070479
Hopelijk komt die in een leuk thais hotelletje terecht voor een jaar of 20
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_63070542
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:34 schreef SunChaser het volgende:
Natuurlijk is het ook een egoprojectje. Maar idd, er zijn toch ook Thaise undercoverpolitievrouwen? Of had hem een echte hoer laten regelen, EN afleveren. Dat meisje had je een betere toekomst kunnen geven dmv scholing enzo, of geld en Joran had echt een misdaad begaan. Nu blijft t bij woorden. De aflevering van de vrouwen, daar gaat t om
Behalve dan dat het team van De Vries dan ook echt diezelfde misdaad had begaan. Niet zo handig dus.
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 13:30:03 #161
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_63072475
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:16 schreef SunChaser het volgende:
Stel nou dát Peter dit wel had geregeld...was het dan wel rechtsgeldig geweest om hem op te pakken? Want dan zou er sprake zijn van opzet en volgens mij is dat in Nederland niet geldig genoeg om hem daarvoor op te pakken.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  zondag 9 november 2008 @ 13:39:46 #162
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_63072644
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:30 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Stel nou dát Peter dit wel had geregeld...was het dan wel rechtsgeldig geweest om hem op te pakken? Want dan zou er sprake zijn van opzet en volgens mij is dat in Nederland niet geldig genoeg om hem daarvoor op te pakken.
In NL niet, maar wie weet is dat in Thailand wel anders.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 13:44:29 #163
95179 TheGrandWazoo
pi_63072732
Ja, maar als ze zo'n hoer zouden overvliegen naar Nederland...dan geldt de Nederlandse wetgeving, toch?
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_63072790
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:16 schreef SunChaser het volgende:
De Zwarte Cobra is voor veel minder bewijs, 20 jaar vast gezet, dus dit kan je niet te snel zeggen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63072793
Zit die gast nog steeds niet achter slot en grendel ?
Falende justitie weer, gelukkig hebben we Peter R de Vries, hopelijk laat justitie hem na deze uitzending niet lopen.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 13:51:24 #166
95179 TheGrandWazoo
pi_63072853
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Timmehhh het volgende:
Zit die gast nog steeds niet achter slot en grendel ?
Falende justitie weer, gelukkig hebben we Peter R de Vries, hopelijk laat justitie hem na deze uitzending niet lopen.
Als Petertje er geen mega show van wilde maken en deze zaak aan justitie had overgedragen, dan was de zaak misschien wel wat sneller gaan lopen.
(Superworm)
  zondag 9 november 2008 @ 13:59:20 #167
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_63073034
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Van PRdV begreep ik juist dat Joran het deed voorkomen alsof hij hiermee wilde beginnen... Waarom ook een nieuwe afnemer zoeken als je er al een hebt?
quote:
PETER ONTMASKERT JORAN ALS VROUWENHANDELAAR

Eerste uitzending zondag 9 november, 21.30 op SBS6

Joran van der Sloot wordt in de uitzending van aanstaande zondag 9 november ontmaskerd als vrouwenhandelaar. Uit een onthullende reportage blijkt dat de verdachte in de zaak Natalee Holloway vergevorderde plannen heeft om Thaise vrouwen in Nederlandse seksclubs te laten werken. Joran woont in Bangkok sinds de uitzending van 3 februari waarin hij zijn betrokkenheid bij de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway opbiechtte.

Joran van der Sloot

- CONTACT MET JORAN VIA POKERVRIEND -

Een paar maanden voor die spraakmakende uitzending komt Joran op een pokersite in contact met een Nederlandse gokker. Via chatgesprekken komt hij erachter dat Joran aspiraties heeft als vrouwenhandelaar. De pokervriend vindt die plannen te ver gaan en benadert de redactie van ons programma.

Gedurende anderhalve maand kunnen wij de chatsessies met Joran meelezen. Onze tipgever doet zich voor als een exploitant van een seksclub die geïnteresseerd is in goedkope prostituees uit Thailand. Joran zegt dat hij die wel voor hem kan regelen. Hij vraagt voor de meisjes 10 duizend euro per stuk. In het Nederlandse bordeel hoeven ze maar 300 dollar per maand te verdienen. Joran houdt de toekomstige prostituees voor dat ze in Nederland modellenwerk zullen doen.

- PLANNEN IN VERGEVORDERD STADIUM -
Samen met een medewerker van ons programma en een verborgen cameraploeg reist onze infiltrant af naar de Thaise hoofdstad Bangkok. Daar blijkt dat Jorans plannen om vrouwen voor de Nederlandse seksindustrie te ronselen in een vergevorderd stadium zijn.

Zondag 9 november om 21.30 uur op SBS6: Joran II

Bron

hmmm, hij heeft het hier erover dat de plannen al in een vergevorderd stadium waren (waren omdat ik aan mag nemen dat allemaal geen doorgang meer vindt).

Ik ga alvast klaar zitten voor de zekerheid, want wil geen seconde meer missen.
pi_63077849
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 9 november 2008 @ 16:54:00 #169
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_63078137
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Met alle respect: waarom vertelt hij dat tegen jou en niet tegen justitie?
omdat hij geen bewijs heeft.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_63078574
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe weet degene dat hij ondergedoken zit? Nu acht ik Joran dom genoeg om het tegen jan en allemaal te vertellen. Zie ik wel vaker met mensen......*indert geheim* niet verder vertellen hoor

Maar kan die vriend met gericht bewijs komen die laat zien dat joran ondergedoken is nu? Zou wel leuk zijn wanneer hij het dan hier post, of in een PM aan mij .
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 9 november 2008 @ 17:20:45 #171
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_63078867
joran is niet ondergedoken, die infeltrant.
teminste, dat hoorde ik gister tijdens het bier drinken, dus het kan misschien wat overdreven zijn.
pi_63079238
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:54 schreef kanovinnie het volgende:

Hoe "weet" hij het dan? En wat "weet" hij dan?
  zondag 9 november 2008 @ 18:16:42 #173
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_63080161
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hoe "weet" hij het dan? En wat "weet" hij dan?
Hij kent joran al lang, daarop baseert hij het.
pi_63080510
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:29 schreef SunChaser het volgende:
Vraag me af of Joran nog wel in Thailand is.
Als hij echt in die business bezig was, denk ik dat hij zijn "studentenwoning" op Thailand, waar zijn ouders natuurlijk helemaal niet van op de hoogte waren, inmiddels wel heeft verlaten.
pi_63080789
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:16 schreef kanovinnie het volgende:

Hij kent joran al lang, daarop baseert hij het.
O, dus hij weet niets, maar vindt Joran een vreemde snuiter en denkt daarom dat hij NH heeft vermoord.

Die mening is dus net zo waardevol als ieder ander zijn mening.
pi_63080808
Peter de Vries, goedkoop kijkcijfers scoren

Hoe laat begint het?
pi_63080845
Die komt echt niet vast te zitten hoor.
pi_63080890
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dan moet de Zwarte Cobra helemaal vrij gaan komen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63080904
Ik ga zeker wel even kijken
pi_63080939
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hmm ja daar hadden ze ook niet echt bewijzen toch?
Maar toch denk ik dat Joran er gewoon mee weg komt.
pi_63080948
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
"
-- Blijkt achteraf dat Joran voor de Thaise overheid werkt om buitenlandse mannen in de val te laten lopen --
Make my day!
pi_63081058
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:50 schreef JohnDope het volgende:

Wat heb jij toch met Rommy? Ben jij familie ofzo dat jij zijn lot zo aantrekt?

BTW: mij komt de laatste veroordeling ook niet terecht voor, maar het staat wel los van deze zaak.
pi_63081124
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat heb jij toch met Rommy? Ben jij familie ofzo dat jij zijn lot zo aantrekt?
We kunnen niet met 2 maten gaan meten in dit land, want dan is het eind zoek.
pi_63081143
En toch zit er luchtje aan de zaak...
De Nederlandse wet zit nu eenmaal zo in elkaar dat je pas schuldig bent als je veroordeeld bent door een rechter. En voor de zaak Natalee is Joran niet veroordeeld, en dus moeten we ervan uitgaan dat hij onschuldig is. Het tegendeel is niet bewezen.

Nu gaat Peter R een uitzending op tv brengen waarin een onschuldige Nederlander wellicht voor de Thaise wet veroordeeld kan worden...
Ik vind dat niet zo fris eigenlijk. We weten allemaal dat het Thaise rechtsysteem niet zo 'zuiver' werkt als de onze en dat er waarschijnlijk wel meer onschuldige mensen vastzitten op verdenking van het e.e.a.

Ik vind het een naar idee dat men vanuit Nederland Nerderlandse burgers aan gaat geven in het buitenland...
Make my day!
pi_63081170
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:02 schreef agter het volgende:
En toch zit er luchtje aan de zaak...
De Nederlandse wet zit nu eenmaal zo in elkaar dat je pas schuldig bent als je veroordeeld bent door een rechter. En voor de zaak Natalee is Joran niet veroordeeld, en dus moeten we ervan uitgaan dat hij onschuldig is. Het tegendeel is niet bewezen.
Aldus agter.... Straight outta Disneyland.

pi_63081187
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Aldus agter.... Straight from Disneyland.

Gelukkig hebben we hier geen volktribunalen...
Make my day!
pi_63081198
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:04 schreef agter het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we hier geen volktribunalen...
Hebben we ook niet nodig.
pi_63081269

Zouden ze beide een zelfde cursus crimineel gestudeerd..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_63081570
Alles voor de kijkcijfers. De Vries denkt weer lekker te kunnen scoren met deze wereldschokkende onthulling...
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_63081612
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:01 schreef JohnDope het volgende:

We kunnen niet met 2 maten gaan meten in dit land, want dan is het eind zoek.
Wat heeft die zaak van Rommy met Nederland te maken? Misschien dat jij het niet weet, maar uitgeleverd door Spanje en veroordeeld in de VS.
pi_63081688
Altijd dat gezeur, hij is er over getipt en ze schatten het in en het is/lijkt serieus genoeg om er een uitzending over te maken.

En aangezien de politie er (nog) niks mee kan, gaan ze naar de Vries. Wat nou als er over een jaar of 2 uit was gekomen dat hij dat deed/doet en er blijkt dan dat de Vries het wist? Dan zou Nederland weer te klein geweest zijn dat hij er geen uitzending over zou hebben gemaakt .
pi_63082019
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:22 schreef sizzler het volgende:
Alles voor de kijkcijfers. De Vries denkt weer lekker te kunnen scoren met deze wereldschokkende onthulling...
Televisiemakers doen alles voor de kijkcijfers en iedereen die op televisie komt is "mediageil", verschil is alleen dat de Vries ook echt wat doet voor de mensheid.
pi_63082027
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat heeft die zaak van Rommy met Nederland te maken? Misschien dat jij het niet weet, maar uitgeleverd door Spanje en veroordeeld in de VS.
Nederland had die uitlevering aan Amerika kunnen tegen houden.
pi_63082609
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Televisiemakers doen alles voor de kijkcijfers en iedereen die op televisie komt is "mediageil", verschil is alleen dat de Vries ook echt wat doet voor de mensheid.
Verschil is alleen dat De Vries zijn laatste hoogtepunt verder wil uitmelken. Of uit frustratie handelt omdat zijn programma de vorige keer te weinig opleverde voor een veroordeling. Hoe dan ook: Joran is een loser en Peter R. zou zich bezig moeten houden met écht maatschappelijk relevante issues.
pi_63082684
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

Verschil is alleen dat De Vries zijn laatste hoogtepunt verder wil uitmelken. Of uit frustratie handelt omdat zijn programma de vorige keer te weinig opleverde voor een veroordeling. Hoe dan ook: Joran is een loser en Peter R. zou zich bezig moeten houden met écht maatschappelijk relevante issues.
Het is niet alleen zijn frustratie, maar ook dat van de kijker, want Joran heeft ons allemaal keihard belazerd. En dit is ook een maatschappelijk relevante issue.
pi_63083341
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

want Joran heeft ons allemaal keihard belazerd.

Arme jij.
pi_63083431
Ik zie alweer uit naar de Pauw & Witteman.
pi_63083636
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is niet alleen zijn frustratie, maar ook dat van de kijker, want Joran heeft ons allemaal keihard belazerd. En dit is ook een maatschappelijk relevante issue.
Ik voel me meer belazerd door de Vries eerlijk gezegd. Met veel poeha je programma aankondigen en vervolgens zijn we nu nog geen steek verder. Enkel Peter zelf. En dat zal nu niet anders zijn.

En kom nou niet met dat Joran het zelf allemaal zelf vertelde, al dan niet onder invloed van wiet (herinnering: volgens jou zo sterk als heroïne en dus ontoerekeningsvatbaar), want bij misdrijven komen er vaak tientallen mensen zichzelf aangeven en is er een heel team mee bezig juist hun onschuld te bewijzen. Jullie zitten vol met aannames, hebben nergens bewijzen voor en volgen iemand op zijn woord en charisma. Of dat nou waar is of niet, en of dat nou juist is of niet. Joran moet hangen. Dat die jongen ziek is staat buiten kijf, maar hoe wij buitenstaanders er mee om gaan is ook bijna te ziek voor woorden..
pi_63084244
Gaat hij nou vanavond aantonen dat Joran een probleem in zijn hoofd heeft? Is dat zijn missie? Want het spijt me voor hem, maar ik had zelf ook al bedacht dat Joran niet helemaal spoort. Goed van me he

Of wil hij echt iets oplossen in de zaak Hollloway?
pi_63084645
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef SCH het volgende:
Gaat hij nou vanavond aantonen dat Joran een probleem in zijn hoofd heeft? Is dat zijn missie? Want het spijt me voor hem, maar ik had zelf ook al bedacht dat Joran niet helemaal spoort. Goed van me he

Of wil hij echt iets oplossen in de zaak Hollloway?
Die zaak is hij allang vergeten, joh. Die heeft hem immers al een emmy opgeleverd. Het is nu Joran-zwart-maken-tijd. Schuldig, onschuldig, dat maakt niemand meer wat uit. Want Joran moet dood, en SBS wil kijkcijfers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')