quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Och ..quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens niet zo lief geweest.
Me too, zelfs aan reacties in deze sc kan ik me wel eens ergeren.
Hoe bedoel je wat dat betreftquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och ..
Het blijven kerels.
Ik ben wat dat betreft wel anders denk ik
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:41 schreef remlof het volgende:
Flippo.
Nee, die is me te soft.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:43 schreef remlof het volgende:
Is Albert Speer het thema van dit topic?
wij zullen altijd grofgebekt zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe bedoel je wat dat betreft?
En toch heb je een vriendin, way to goquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben eigenlijk gewoon een lompe zat wat meiden betreft
Dat ik alle vrouwen met respect behandel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe bedoel je wat dat betreft?
Mengelequote:Op vrijdag 7 november 2008 01:45 schreef Emimich het volgende:
Ik ben meer iemand van de experimenten Remlof!
Mengele is 't hequote:Op vrijdag 7 november 2008 01:45 schreef Emimich het volgende:
Wa voor kleur tractor hedde gijquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
En toch heb je een vriendin, way to go. Geef mij eens versiertips
!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mengele is 't he? Heb ik eens een artikel over gelezen, what a sick dude
.
GasTurbineGatequote:
Nehh, ken haar 6 maanden ofzo, waarvan 2 intiem. Nu zul je denken: dat is niets! Maar ik wéét hoe het is om verliefd te zijn, en ik weet nu dus ook hoe het is om echt liefde te voelen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:32 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
arme GasTurbine. Maar hij kent haar 15 jaar ofzo? Veel gepraat?
Dan heb ik oprecht met je te doen. Zelden zo onzeker en kut gevoeld.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ik alle vrouwen met respect behandel.
Dat ik nooit ( gemeent ) zou zeggen: LEKKER WIJF NEUKEN NEUKEN
Ect ect
Ik ben van mening dat vrouwen mooie wezens zijn.
En dat je die met respect moet behandelen in bijna elke situatie.
Het zijn geen voorwerpen.
Ja, al 1 jaar, 4 maanden en 6 dagen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
En toch heb je een vriendin, way to go. Geef mij eens versiertips
!
Sick dudequote:Op vrijdag 7 november 2008 01:45 schreef Emimich het volgende:
Succes ermeequote:Op vrijdag 7 november 2008 01:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
GasTurbineGate
[..]
Nehh, ken haar 6 maanden ofzo, waarvan 2 intiem. Nu zul je denken: dat is niets! Maar ik wéét hoe het is om verliefd te zijn, en ik weet nu dus ook hoe het is om echt liefde te voelen!![]()
Ze kan altijd 24/7 bij me terecht met probs en dat weet zealleen doet ze dat niet
Punt is, dat we zó close met elkaar waren, maar dat ze van het ene op het andere moment omswitchte naar een vijandige modus. Ze loopt expres met stumperds te smsen etc. etc. Maar als ik lach, probeert ze de andere kant op te kijken. Dat lukt meestal niet zonder een kleine glimlach, maar toch..
[..]
Dan heb ik oprecht met je te doen. Zelden zo onzeker en kut gevoeld.
Genoeg sentimenteel gedoe, m'n bed roept me.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
GasTurbineGate
[..]
Nehh, ken haar 6 maanden ofzo, waarvan 2 intiem. Nu zul je denken: dat is niets! Maar ik wéét hoe het is om verliefd te zijn, en ik weet nu dus ook hoe het is om echt liefde te voelen!![]()
Ze kan altijd 24/7 bij me terecht met probs en dat weet zealleen doet ze dat niet
Punt is, dat we zó close met elkaar waren, maar dat ze van het ene op het andere moment omswitchte naar een vijandige modus. Ze loopt expres met stumperds te smsen etc. etc. Maar als ik lach, probeert ze de andere kant op te kijken. Dat lukt meestal niet zonder een kleine glimlach, maar toch..
[..]
Dan heb ik oprecht met je te doen. Zelden zo onzeker en kut gevoeld.
Genoeg sentimenteel gedoe, m'n bed roept me.
Niet helemaal met je eens. Je hebt vrouwen, meisjes en iets daartussenin waar sommigen in blijven hangen en het doen voor een pak melk of frikandelbroodjes in de pauze.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ect ect
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ect ect
banga's , tanga's en vrouwen tochquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens. Je hebt vrouwen, meisjes en iets daartussenin waar sommigen in blijven hangen en het doen voor een pak melk of frikandelbroodjes in de pauze.
Meestal werkt dat toch niet verbazingwekkend genoegquote:
Ik voel mij gelieft !quote:
Het is een begin.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:48 schreef gers het volgende:
ik ietsje minderzeg altijd dat vrouwke of dat wijf
Zou toch moeten werken in de achterhoekquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meestal werkt dat toch niet verbazingwekkend genoeg.
Hoe play jij de chicks dan?
Klopt maar ik had het dan ook over meisjes en vrouwen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens. Je hebt vrouwen, meisjes en iets daartussenin waar sommigen in blijven hangen en het doen voor een pak melk of frikandelbroodjes in de pauze.
Dank je !quote:
gewoon gewendquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik voel mij gelieft !
[..]
Het is een begin.
Maar hey, niet iedereen heeft dezelfde waarden en normen.
Ik volg eigenlijk hele oude waarden en normen
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:52 schreef Emimich het volgende:
Ik heb mijn lapo en topic binnen. Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen. Welterusten, broeders.
trusten baas.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:52 schreef Emimich het volgende:
Ik heb mijn lapo en topic binnen. Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen. Welterusten, broeders.
Heh ..quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:52 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon gewendmaar das meer als ik het over iemand heb niet als ik met een vrouw praat
Kijk !quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik play nooit meisjesIk heb er ook een hekel aan om ineens achter ze te gaan staan en te schuren enzulks
Vind het veel toffer en leuker om gewoon met een meisje te praten enzo
Ben je ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik voel mij gelieft !
[..]
Het is een begin.
Maar hey, niet iedereen heeft dezelfde waarden en normen.
Ik volg eigenlijk hele oude waarden en normen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:52 schreef Cyberzone het volgende:
Dit gaat te snel voor mij om het bij te houden. ( ben ook aan het werk, he
)
Op zich heb ik nog best respect voor meisjes, alleen kom ik vaak lomp overquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh ..
Tja ieder zo zijn ding
Ik ben gewoon ouderwets
[..]
Kijk !
Zoals het hoort
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je ook.
Oh en gers ik zit altijd in de friendzone![]()
![]()
.
herkenbaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je ook.
![]()
.
IK VOEL MET JE MEEquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je ook.
![]()
.
Wat liefquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik play nooit meisjesIk heb er ook een hekel aan om ineens achter ze te gaan staan en te schuren enzulks
Hahahahahhaquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op zich heb ik nog best respect voor meisjes, alleen kom ik vaak lomp over
ja, serieus. Flikker op met dat ''geil'' dansen en nummer geven en wegquote:
Wel stoer dat ik de snelste steiger benquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:55 schreef Emimich het volgende:
Kastediscriminatie. Onthoud dat woord. Dat gaat hem helemaal worden de komende dagen in KLB.
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:54 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
IK VOEL MET JE MEE![]()
BOO TO FRIEND ZONE
Je bent een viking, die zijn niet subtiel. Die springen door een raam heen als er een open deur naast staat.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahahahahha
Mjah ik ben vrij onsubtiel zoals je mischien al uit mijn andere standpunten over verschillende dingen hebt kunnen halen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, serieus. Flikker op met dat ''geil'' dansen en nummer geven en wegLekker aan een tafeltje zitten, of aan de bar en gewoon kletsen.
Wat, om het toch even te nuanceren, nogsteeds geen vrijbref is om met je gore tengels ongewild aan een meisje te zitten. Daar kan ik soms zo boos om worden 13.gif.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klopt maar ik had het dan ook over meisjes en vrouwen.
Niet over die genetische fouten er tussen in.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is nog veel beroerder.
Ik dank echt Odin op mijn blote knieen dat ik Mirre heb.
Dat heb ik serieus een keer gehadquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je bent een viking, die zijn niet subtiel. Die springen door een raam heen als er een open deur naast staat.
Dat ben ik compleet met je eens.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat, om het toch even te nuanceren, nogsteeds geen vrijbref is om met je gore tengels ongewild aan een meisje te zitten. Daar kan ik soms zo boos om worden 13.gif.
Nu echt ter bedde..
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:58 schreef Fascination het volgende:
[..].
Op ieder potje past een dekseltje.
Ik zei potje![]()
.
Vertel Vertel !quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb trouwens wel een keer iemand kankerhard op z'n bek geslagen omdat die iets zei over m'n vriendin
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:58 schreef Fascination het volgende:
[..].
Op ieder potje past een dekseltje.
Ik zei potje![]()
.
Najah, m'n vriendin is niet erg slank ( ook niet dik ) maargoed. en toen zei diegene daar wat over. En toen deed ik m'n fietssleutel tussen m'n vingers en sloeg hem kankerhard op z'n bekquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vertel Vertel !![]()
Dat heb ik al wel vaker dan 1 keer gedaan
Bootcampquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Inderdaad !
![]()
Ik vind dat alle kerels die zo onrespectvol met vrouwen omgaan naar een heropvoedings kamp moeten
quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Najah, m'n vriendin is niet erg slank ( ook niet dik ) maargoed. en toen zei diegene daar wat over. En toen deed ik m'n fietssleutel tussen m'n vingers en sloeg hem kankerhard op z'n bek
[..]
Najah, m'n vriendin is niet erg slank ( ook niet dik ) maargoed. en toen zei diegene daar wat over. En toen deed ik m'n fietssleutel tussen m'n vingers en sloeg hem kankerhard op z'n bek
gewoon terugslaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bootcamp!
Waar ik trouwens nog steeds wel eens kwaad over ben is dat een jongen ooit (13 was ik ofzo) me een keer in de klas heeft geslagen terwijl ik alleen een grapje aan 't uithalen was. Niemand zei of deed ook wat he. Dat is zo vernederend
.
Lijkt maar zoquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Jij bent best een leuk persoon
[..]
Klopt, wel ik had je wel geholpenquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bootcamp!
Waar ik trouwens nog steeds wel eens kwaad over ben is dat een jongen ooit (13 was ik ofzo) me een keer in de klas heeft geslagen terwijl ik alleen een grapje aan 't uithalen was. Niemand zei of deed ook wat he. Dat is zo vernederend
.
Haha respectquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja praten kan in een normale situatie altijd al.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Je bedoelt je foto in de OP ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:02 schreef Cyberzone het volgende:
Sorry, hallo iedereenIk sta nog steeds niet in de lijst van SC
![]()
!quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt maar zo.
Het is al 2.00 uur.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Respect.
Ik heb al wel meer van dat soort situaties gehad
Maar dan meer van :
Hey jij bent een leuke meid neuken ?
Mirre: Bok op ik heb een vriend
Nou en ! boeiend * loopt op Mirre af *
* BAM *
Gast krijgt klap met een barkruk ( vuist maar het gaat om het idee )![]()
![]()
[..]
Klopt, wel ik had je wel geholpen
Waar ik tevens een kankerhekel aan heb is :
Als mensen op straat om hulp roepen, dat NIEMAND wat doet.
Stelletje paupers.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:04 schreef NoelGallagher het volgende:
ik hoop dat we ook zoiets meemaken op de meet, dat er geknokt wordt
Helemaal niet logisch.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:04 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
dat laatste is vrij logisch zijn boeken over vol geschreven
Van die ramptoeristen, kom we gaan kijken hoe iemand in elkaar gerost wordtquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Respect.
Ik heb al wel meer van dat soort situaties gehad
Maar dan meer van :
Hey jij bent een leuke meid neuken ?
Mirre: Bok op ik heb een vriend
Nou en ! boeiend * loopt op Mirre af *
* BAM *
Gast krijgt klap met een barkruk ( vuist maar het gaat om het idee )![]()
![]()
[..]
Klopt, wel ik had je wel geholpen
Waar ik tevens een kankerhekel aan heb is :
Als mensen op straat om hulp roepen, dat NIEMAND wat doet.
Stelletje paupers.
en dat is het probleemquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Helemaal niet logisch.
Tegenwoordig is iedereen gewoon kanker egoistisch en doodsbang dat ze een klapje krijgen
Wel dat kan je eigenlijk zelf ook welquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel dat kan je eigenlijk zelf ook wel
Maar vooruit ik fix het even voor je
doe ik alleen als het buitenlanders zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van die ramptoeristen, kom we gaan kijken hoe iemand in elkaar gerost wordt.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van die ramptoeristen, kom we gaan kijken hoe iemand in elkaar gerost wordt.
Ik schijt op al die mensen.quote:
Over Btquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:04 schreef NoelGallagher het volgende:
ik hoop dat we ook zoiets meemaken op de meet, dat er geknokt wordt
maar de meeste staan gewoon verstijfdquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Ik schijt op al die mensen.
Ik spring rustig ergens tussen.
En zal altijd mensen te hulp komen als ze echt om hulp roepen.
Sterker nog ik ben in staat om mensen die er bij staan te kijken zelf een klap te verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |