1m95quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Chloe- het volgende:
Ik aanbid Bert Visscher met elke cel in mijn lijf. Briljant die vent..
Vincent is leukquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die blinde? Die is toch zeker 1m90?
in omvang ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:08 schreef SunChaser het volgende:
Karin Bloemen is vrij groot toch wel
[ afbeelding ]
zo iets. Want grappig is ze allerminst. Net als de meeste vrouwelijke cabaretiers.quote:
quote:
Dan ben ik niet gevarieerd, mijn god wat was die vent saai.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:08 schreef Litpho het volgende:
Wim Kan.
Geen cabaretier is daarna nog in staat geweest om bij zo'n gevarieerd publiek in de smaak te vallen.
Met het terugkoppen doelde ik op de opmerking over haar omvang... SunChaser doelde daar volgens mij ook vrij duidelijk op namelijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:14 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
zo iets. Want grappig is ze allerminst. Net als de meeste vrouwelijke cabaretiers.
Ik heb hem in negatieve zin genoemquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:48 schreef Hukkie het volgende:
Ik vind Theo Maassen wel erg goed, en Bert Visscher voor een adrenaline rush.
Joup is nog niet genoemd? Of zijn er meer die niet van hem gecharmeerd zijn?
Wilde hem net noemen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:51 schreef RSie het volgende:
kan er maar 1 zijn.
Harrie Jekkers!
niet van die platte "lach of ik schiet" humor maar gewoon intelligente shows met doordachte grappen.
dat niet-rokersfeestje zet ik vaak aan in de auto als ik weer een stelletje fundamentalistische antirokers op de achterbank hebquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:58 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wilde hem net noemen.Hij verteld altijd mooie verhalen. Het Niet-Rokersfeestje en dat verhaal dat hij het leger in moest vind ik echt geweldig! En hij maakt nog mooie liedjes ook.
Harrie Jekkers is inderdaad erg goed.. Alleen hij heeft niet zo veel shows gemaakt....quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:51 schreef RSie het volgende:
kan er maar 1 zijn.
Harrie Jekkers!
niet van die platte "lach of ik schiet" humor maar gewoon intelligente shows met doordachte grappen.
inderdaad maar een programma'tje of 4 als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Harrie Jekkers is inderdaad erg goed.. Alleen hij heeft niet zo veel shows gemaakt....
Hans Teeuwen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:33 schreef Wouser het volgende:
Kom even niet op de naam maar het was een carbetier die eigenlijk nooit iemand beledigde in zijn shows (ook niet fictieve figuren) en toch het publiek aan het lachen kreeg...
Toon is geen zak aan, man. Hoe oud ben je wel niet dat je hem goed vindt?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:59 schreef santax het volgende:
Simpel, Toon Hermans.
Die man hoefde geen woord te zeggen en je lag dubbel van het lachen.
Overigens zou die zichzelf eerder een clown noemen.
Maar Toon was toch wel echt de grootste.
Zucht, Toon is tijdloos. Heb je hem ooit gekeken?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:04 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Toon is geen zak aan, man. Hoe oud ben je wel niet dat je hem goed vindt?Of lul je maar een beetje mee met de meute?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:04 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Toon is geen zak aan, man. Hoe oud ben je wel niet dat je hem goed vindt?Of lul je maar een beetje mee met de meute?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
Herman Finkers? Of nog erger: Bert Visscher? Dat kun je toch bijna niet menen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |