Pech voor jouquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:27 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb een hekel aan Ajax :x Ik heb liever dat hij voor 9 mil naar Arsenal gaat dan voor 10 mil naar Ajax
Dat idee heb ik dus ook..quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Elia aan zijn topzit, zijn top is hoog, alleen is hij niet constanten valt hij in de categorie:
- Diba
- Boukhari
- Cairo˛
oke dan als dat geboden wordt heb ik liever dat hij zijn contract laat aflopen van 1,5 jaar dan dat ik dat bedrag krijg.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik vind dit ook een overschatte voetballer. Heel goed voor het niveau Twente, maar te weinig om de absolute top te halen. 4 of 5 miljoen is de max wat je moet willen betalen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik vind dit ook een overschatte voetballer. Heel goed voor het niveau Twente, maar te weinig om de absolute top te halen. 4 of 5 miljoen is de max wat je moet willen betalen.
Dit postte iemand op het twente.net forum d'rover.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Had hij zich op dezelfde manier ontwikkeld bij Ajax? Hij was op het moment dat hij naar Twente ging nog niet klaar voor Ajax 1, vandaar dat Ajax hem ook terecht elders wou stallen (ADO). Dat Elia zelf meer zag in een tussenstap bij een subtopper is niet geheel onlogisch.
[..]
Meermaals? Hij heeft volgens mij 1 keer na FC Twente - Ajax aangegeven dat hij Ajax nog nooit zo laf heeft zien spelen.
15 Miljoenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:06 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker met een speciale lasbril op naar de wedstrijden van FC Twente, of was je al blind toen je geboren werd. Onze Joop verkoopt Elia echt niet aan Ajax voor een habbekrats en al helemaal niet in de winterstop. Als men bereid is om een kleine vijftien miljoen te betalen en dat is Ajax niet, maken ze een kans. Maar neem nou maar van mij aan dat deze geweldige linkerspits - die nu al verder is dan Ryan Babel en op de drempel staat van Oranje - aan het eind van het seizoen voor bovengenoemd bedrag naar een Engelse of een Spaanse club gaat. Ajax heeft Sulejmani, dus daar heeft hij niets te zoeken.
Nou, zeg dat niet te hard.. Hoeveel heeft Real ook alweer voor die Drenthe op tafel gesmeten?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
15 MiljoenDat betalen Real,Liverpool enz nog niet voor Elia. Laat staan Ajax.
13quote:Op woensdag 17 december 2008 17:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, zeg dat niet te hard.. Hoeveel heeft Real ook alweer voor die Drenthe op tafel gesmeten?
Dat bedoel ik.. Als die lui in Madrid per se een speler willen hebben, dan is geld het probleem niet.quote:
quote:Twente ontzegt Elia gesprek met Ajax
ENSCHEDE - Eljero Elia krijgt geen toestemming om nogmaals te spreken met Ajax. De buitenspeler heeft zijn zinnen op een overstap maar Amsterdam gezet, maar FC Twente ziet hem liever niet gaan.
Coach Steve McClaren van de Enschedese nummer drie in de eredivisie verklaarde dat voorafgaand aan het duel met het Franse Paris Saint Germain. De Engelsman wil in de periode rond de jaarwisseling, als de transfermarkt open is, wel spelers aan zijn selectie toevoegen, maar er geen kwijt.
Ajax-trainer Marco van Basten sprak eerder al oriënterend met de aanvaller die indruk maakte in de eerste seizoenshelft. McClaren verklaarde woensdagavond hier niet van op de hoogte te zijn. Twente-voorzitter Joop Munsterman verklaarde eerder in AD Sportwereld dat
Overigens komt Elia waarschijnlijk niet in actie tegen PSG. De oud-jeugdspeler van Ajax en ADO Den Haag wordt samen met Kenneth Perez gespaard.
AD
En werd er open gedaan?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:25 schreef Blawh het volgende:
Espanyol schijnt vanmiddag ook weer aangeklopt te hebben volgens RTV Oost.
Dit gaat (net zoals Wielaert in de zomer) gewoon stuk lopen op de prijs.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:27 schreef Radegast het volgende:
Ik hoop dat Ajax hem niet koopt. En als het wel willen dan in de zomer en niet nu.
quote:ELIA NAAR AJAX
AMSTERDAM - Ajax heeft een deel van de miljoenen euro's, die de club van Real Madrid incasseerde voor Klaas-Jan Huntelaar, gebruikt om Eljero Elia vast te leggen. De 21-jarige aanvaller komt per 1 januari over van FC Twente naar de Amsterdamse club. Elia excelleert momenteel bij de Tukkers en ook al in de belangstelling van diverse buitenlandse clubs.
Eerder meldde Telesport al dat Ajax-trainer Marco van Basten al een informatief gesprek met Elia voerde.
Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |