Hebben ze hem eerst laten gaan en trekken ze nu de buidel weer. Geen beleid daar, maar dat wisten we al langer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef tong80 het volgende:
Ajax wil zich versterken met Eljero
Elia.De Amsterdamse club heeft van FC
Twente toestemming gevraagd en gekregen
om met de aanvaller te praten.Er heeft
al een ori๋nterend gesprek plaatsgehad.
Ajax-coach Marco van Basten zei Elia
een "hele goede voetballer" te vinden.
Ook buitenlandse clubs hebben interesse
in de 21-jarige Elia,maar die wil zelf
graag nog in Nederland doorgroeien.
Onduidelijk is hoeveel Ajax voor Elia
wil betalen."Bedragen als 15 miljoen
gaan we zeker niet betalen",refereerde
Van Basten aan de prijs die Groningen
aan Marcus Berg hing.Twente zal Elia,
die een contract tot medio 2010 heeft,
alleen voor de 'hoofprijs' laten gaan.
Hier nog een quote. Van NOS teletekst.
Dan blijft Elia dus gewoon in Enschede.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef tong80 het volgende:
Onduidelijk is hoeveel Ajax voor Elia
wil betalen."Bedragen als 15 miljoen
gaan we zeker niet betalen",refereerde
Van Basten aan de prijs die Groningen
aan Marcus Berg hing.Twente zal Elia,
die een contract tot medio 2010 heeft,
alleen voor de 'hoofprijs' laten gaan.
Hij is twee keer zoveel waard als Suarez?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Dan blijft Elia dus gewoon in Enschede.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef RobbieT het volgende:
Kennedy mag in A'dam blijven.
En waarom naar Ajax? Sportieve verbetering is het momenteel niet.
Hooguit alleen voor het geld, maar dan kan hij waarschijnlijk beter naar het buitenland vertrekken.
Ik denk niet dat Elia een arbitragezaak gaat aanspannen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:04 schreef venomsnake het volgende:
Ik voorspel een enorme soap alla Suarez..
Die Munsterman () gaat een bizar bedrag vragen, Ajax vind dat teveel, Elia en zijn zaakwaarnemer boos, arbitragezaak, werkweigering, Twente supporters pissed, en uiteindelijk gaat ie voor 8 miljoen naar Ajax.
Met 1,5 jaar contract?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Dan blijft Elia dus gewoon in Enschede.
Waar heb je dat vandaan dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
1-zijdige optie voor een extra seizoen.
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=6307quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan dan?
Puur uit nieuwsgierigheid.
Er staats niet over eenzijdig toch? Dat is nogal een verschil..quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=6307
Heeft z'n zaakwaarnemer gemeld in de VI. Zaakwaarnemer schijnt trouwens lid of zelfs voorzitter te zijn van een businessclub bij Ajax.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Er staats niet over eenzijdig toch? Dat is nogal een verschil..
http://www.nieuws.be/nieu(...)enveen_97c327f8.aspxquote:Het contract van Elia loopt nog door tot 2010 met een eenzijdige optie om het contract te verlengen. In het contract van de Tukker staat geen gelimiteerde transfersom.
http://www.goal.com/nl/ne(...)-bekeek-elia-opnieuwquote:Het huidige contract van Elia bij FC Twente loopt tot medio 2010. In de verbintenis, die geen gelimiteerde transfersom bevat, is een eenzijdige optie voor een extra jaar opgenomen.
Laten we er met Kennedy een Fair Trade van makenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef Blawh het volgende:
Stichting Fair Deal is zijn zaakwaarnemersbureau trouwens, weinig louche aan volgens mij.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef RobbieT het volgende:
En waarom naar Ajax? Sportieve verbetering is het momenteel niet.
Die zal wel zeiken om het loon.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laten we er met Kennedy een Fair Trade van maken
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Elia een arbitragezaak gaat aanspannen.
quote:De enige partij die bij een transfer zou kunnen dwarsliggen is Twente. "We hebben goed contact met de club en ik ga ervanuit dat ze meewerken," aldus Vink. "Maar als ze gezien zijn huidige salaris teveel vragen, kunnen we een arbitrage aanvragen. Daar ga ik echter niet van uit en als Elia naar zijn mening ten onrechte wordt vastgehouden dan is dat ook niet goed voor zijn prestaties bij Twente."
Bron
Ik vind Elia zelf ook steeds minder overtuigend overkomen over een langer verblijf in Enschede. Eerst vond hij het verstandig om bij Twente te blijven, toen gaf hij aan alleen aan Twente te denken en de rest aan zijn zaakwaarnemer over te laten, toen zei hij dat hij wel ziet wat er gaat gebeuren in de winterstop en nu geeft hij aan wel graag naar Ajax te willen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:02 schreef tukkeronline het volgende:
Alleen die uitspraak van z´n zaakwaarnemer staat me een beetje tegen. Dit is nogal tegenstrijdig met eerdere uitspraken van hem. Ook de uitspraken van Elia in de Telegraaf neem ik met een pak zout, gezien eerdere opmerkingen.
Moeizame contractonderhandelingen, een laag basisloon, uitspraken dat hij graag naar Ajax wilt.... Een transfer lijkt me niet zo heel onwaarschijnlijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:02 schreef tukkeronline het volgende:
Ajax geeft nu al aan niet te willen betalen, dus is er niks aan de hand.
Gewoon een bewuste carriereplanning als het allemaal goed verloopt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:07 schreef BB-boy het volgende:
Nu hij veel geld moet kosten wil dat ettertje wel...
Had hij zich op dezelfde manier ontwikkeld bij Ajax? Hij was op het moment dat hij naar Twente ging nog niet klaar voor Ajax 1, vandaar dat Ajax hem ook terecht elders wou stallen (ADO). Dat Elia zelf meer zag in een tussenstap bij een subtopper is niet geheel onlogisch.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:15 schreef BB-boy het volgende:
Daar is wel iets mis mee, want het kost Ajax een miljoen of 8.
Meermaals? Hij heeft volgens mij 1 keer na FC Twente - Ajax aangegeven dat hij Ajax nog nooit zo laf heeft zien spelen.quote:Bovendien wekt hij meerdere keren de indruk een hekel te hebben aan de club (rancune a la Ooijer?), dus dan moet je uberhaupt niet komen.
Ajax is niet verplicht om hem te kopen hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:15 schreef BB-boy het volgende:
Daar is wel iets mis mee, want het kost Ajax een miljoen of 8.
Bovendien wekt hij meerdere keren de indruk een hekel te hebben aan de club (rancune a la Ooijer?), dus dan moet je uberhaupt niet komen.
Pech voor jouquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:27 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb een hekel aan Ajax :x Ik heb liever dat hij voor 9 mil naar Arsenal gaat dan voor 10 mil naar Ajax
Dat idee heb ik dus ook..quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Elia aan zijn topzit, zijn top is hoog, alleen is hij niet constanten valt hij in de categorie:
- Diba
- Boukhari
- Cairoฒ
oke dan als dat geboden wordt heb ik liever dat hij zijn contract laat aflopen van 1,5 jaar dan dat ik dat bedrag krijg.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik vind dit ook een overschatte voetballer. Heel goed voor het niveau Twente, maar te weinig om de absolute top te halen. 4 of 5 miljoen is de max wat je moet willen betalen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik vind dit ook een overschatte voetballer. Heel goed voor het niveau Twente, maar te weinig om de absolute top te halen. 4 of 5 miljoen is de max wat je moet willen betalen.
Dit postte iemand op het twente.net forum d'rover.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Had hij zich op dezelfde manier ontwikkeld bij Ajax? Hij was op het moment dat hij naar Twente ging nog niet klaar voor Ajax 1, vandaar dat Ajax hem ook terecht elders wou stallen (ADO). Dat Elia zelf meer zag in een tussenstap bij een subtopper is niet geheel onlogisch.
[..]
Meermaals? Hij heeft volgens mij 1 keer na FC Twente - Ajax aangegeven dat hij Ajax nog nooit zo laf heeft zien spelen.
15 Miljoenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:06 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker met een speciale lasbril op naar de wedstrijden van FC Twente, of was je al blind toen je geboren werd. Onze Joop verkoopt Elia echt niet aan Ajax voor een habbekrats en al helemaal niet in de winterstop. Als men bereid is om een kleine vijftien miljoen te betalen en dat is Ajax niet, maken ze een kans. Maar neem nou maar van mij aan dat deze geweldige linkerspits - die nu al verder is dan Ryan Babel en op de drempel staat van Oranje - aan het eind van het seizoen voor bovengenoemd bedrag naar een Engelse of een Spaanse club gaat. Ajax heeft Sulejmani, dus daar heeft hij niets te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |