Misschien al een keer in kans geven i.p.v. Babel die toch niet echt in vorm is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:13 schreef RayMania het volgende:
Geweldige speler. Zijn acties, zijn snelheid, echt een heerlijke buitenspeler.
Als Robben niet speelt, weten we wie de stand-in moet zijn.
Nu Robben er zes weken uit ligt, zou ik Elia inderdaad een kans geven. Binnenkort namelijk weer een oefeninterland.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien al een keer in kans geven i.p.v. Babel die toch niet echt in vorm is.
Dat wist ik nog niet eens... maar hoe voorspelbaar.quote:
Die van Elia zat er ook wel erg strak inquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:21 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijke speler zeg, wat was ie goed tegen City, je zag het verschil tussen hem en Robinho bijna niet.
Alleen die goal van Robinho Dat deed Elia nog niet
min. 42 miljoenquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:31 schreef Spaulding het volgende:
Na dit seizoen weg naar Arsenal denk ik. Wenger had al interesse in hem. Speelt dit jaar echt ijzersterk.
Natuurlijkquote:
of zie je geen relatie met me nickquote:
16 miljoenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:21 schreef Rikketik het volgende:
Hoeveel zou Twente eigenlijk voor hem kunnen vragen nu? Miljoentje of vijf?
Ah zoquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
of zie je geen relatie met me nick![]()
En die is pas 19 jaar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:17 schreef Chadi het volgende:
Hij is goed maar het is geen Sulejmani
Elia lijkt een stuk minder blessuregevoelig inderdaad...quote:
Ja, Nordin Amrabat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:13 schreef RayMania het volgende:
Als Robben niet speelt, weten we wie de stand-in moet zijn.
En voetballend een stuk minder.. ook een stuk minder gevaarlijk in bal bezit.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:31 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Elia lijkt een stuk minder blessuregevoelig inderdaad...
In Volendam bedoel jequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:12 schreef Damzkieee het volgende:
Heerlijke speler
Als Jan Smit nu effe 10 van zijn 68 miljoen vermogen besteedt, dan speelt hij volgend seizoen in Almelo![]()
Eredivisie Live...quote:Op zondag 9 november 2008 17:49 schreef Moody het volgende:
Knap al die meningen na het zien van samenvattingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |