Vast welquote:
Mooi nummerquote:
Blijft zo´n vrolijk liedje, alleen zit t meteen in je hoofd voor de rest vd dag. Maar weer even iets anders luisteren nu.quote:
Omdat het nog niet geboekt is, maar Londen blijft de beste optie tot nu toequote:
ik niet meer, ik lees net dit.quote:
Speciaal voor jou op TV!quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gelukkig net weer terug in NL met de kerst![]()
(uit de states, vandaar
)
MG wat een tuigquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
ik niet meer, ik lees net dit.![]()
En nu heb ik gewelddadige maar aangename visioenen van twee "mannen" die door een menigte volledig kapot getrapt worden.
En gaat Jumpie je dan ondervragen in het bijzijn van je oma over je escapades met diefoksterquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gelukkig net weer terug in NL met de kerst![]()
(uit de states, vandaar
)
Luppen moet je zulke.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
ik niet meer, ik lees net dit.
En nu heb ik gewelddadige maar aangename visioenen van twee "mannen" die door een menigte volledig kapot getrapt worden.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat er niemand ingegrepen heeft. De Venestraat Greet daar loopt toch altijd veel volk. Gewoon door een etalageruit heen pleuren en hopen op het guillotine effect.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik klik principieel niet op geenstijlquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:46 schreef Dementor het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)r_voor_suriname.html
Even kijken vanaf de 6e minuut.
"Rutger is de situatie opgelost?"
"Ja joh het is allemaal goed gegaan."
![]()
http://www.geenstijl.tv/2008/11/groetjes_uit_suriname.html
Rare geluiden maken in de jungle.![]()
Dat is het vermelden niet waard.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik klik principieel niet op geenstijl
ik ook niet. het zou natuurlijk ook kunnen dat mams zelf hur bankrekening heeft 'geplunderd' en uit angst thuis klappen te krijgen -van een kerel die voldoet aan haar daderbeschrijving- ff een verhaal verzonquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat er niemand ingegrepen heeft.
Nee, dat jij principieel op je blote voeten loopt is lekker belangrijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |