Straks mis je die nicht nog in zn roze badjasquote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef RacerDKB het volgende:
Verdomme, die stream zit te kutten, hij moet steeds bufferen, ook al download ik niets.
Als het zo doorgaat moet ik de tv weer aanzetten.
Hoe kan dit live zijn?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef RacerDKB het volgende:
Verdomme, die stream zit te kutten, hij moet steeds bufferen, ook al download ik niets.
Als het zo doorgaat moet ik de tv weer aanzetten.
Die beelden met die homo zijn niet live, de show zelf wel?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:49 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hoe kan dit live zijn?
er word doorgespoelt enzo?
http://ema.mtv.nl/landing/1/HD/#videoquote:
He, ik ben 16!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:49 schreef Aventura het volgende:
Omg, zijn jullie allemaal 16 ofzo?
Grace Jones was in de tachtiger jaren bekend al zangeres en model. En werd vooral bekend door de James Bondfilm 'View to a Kill'.
Ik ken Grace welquote:Op donderdag 6 november 2008 21:49 schreef Aventura het volgende:
Grace Jones was in de tachtiger jaren bekend al zangeres en model. En werd vooral bekend door de James Bondfilm 'View to a Kill'.
Ik herkende die foto op de vorige pagina wel.. maar net tijdens de awards nietquote:Op donderdag 6 november 2008 21:49 schreef Aventura het volgende:
Misschien komt ie wel gewoon als surprise of er komt een hele Rick show voor hem alleen, waarom zou hij hem anders niet ophalenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, maar misschien komt ie niet eens
De eerste optie zou heel goed kunnen en daar hoop ik ook opquote:Op donderdag 6 november 2008 21:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien komt ie wel gewoon als surprise of er komt een hele Rick show voor hem alleen, waarom zou hij hem anders niet ophalen
Die ken ik dan weer niet. Is dat die Kanye West ofzo? Ik haal al die gladjakkers door elkaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:54 schreef RacerDKB het volgende:
Ligt het aan mij of is die gast dik geworden!
Volgens mij is die microfoon te laag, en om er toch bij te komen maakt ie zich klein en dik ;Dquote:Op donderdag 6 november 2008 21:54 schreef RacerDKB het volgende:
viel mij ook al op jaquote:Op donderdag 6 november 2008 21:54 schreef RacerDKB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |