zijquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Sommige mensen die sporten een keer per week voor hun hobby.. daar moet je contributie voor betalen en alles. Dat kost je ook wel meer als 300 euro denk ik. Ik snap het wel dat hij zoiets koopt.. al is en blijft het natuurlijk een dure investering
Precies, heb hier voor krapaan 1000-1200 euro aan gitaarzooi staan...quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan het volgende met een schaar bereiken? :
[ afbeelding ]
Erg knap als dan je papier niet scheurt of bubbelt..
Daarnaast heb je apparaten op dit gebied zoals bijvoorbeeld de CuttleBug [ afbeelding ] Die dus aparte cartridges nodig heeft (a ¤ 60 euro per cartridge) en dat apparaat zelf kost ook ongeveer ¤ 200,-
Het voordeel van de Silhouette is dat je m.b.v. de computer alle mogelijk vormen en soorten kunt uitprinten. Waaronder alle lettertypes. En dat bereik je dus niet met de schaar. En het is achterlijk veel geld maar alles in de handwerk wereld is achterlijk duur..
[..]
Zie hierboven de uitleg. Plus is het mijn hobby. Hobby's kosten geld. Net als bijvoorbeeld schoenen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt.
Hahaha precies. Mijn moeder en ik zijn verder heel zuunig met spullen voor de hobby. Maar we voelden ons altijd schuldig dat we krullen en letters aan mijn tante moesten vragen, die heeft een cuttlebug. Maar zij kan dus ook maar een aantal dingetjes uitsnijden terwijl wij nu al het denkbare kunnen uitsnijden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies, heb hier voor krapaan 1000-1200 euro aan gitaarzooi staan...
Hobbies
Hee hee, rustig maar hoor, ik had geen idee wat het deed, dus ik vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan het volgende met een schaar bereiken? :
[ afbeelding ]
Erg knap als dan je papier niet scheurt of bubbelt..
Daarnaast heb je apparaten op dit gebied zoals bijvoorbeeld de CuttleBug [ afbeelding ] Die dus aparte cartridges nodig heeft (a ¤ 60 euro per cartridge) en dat apparaat zelf kost ook ongeveer ¤ 200,-
Het voordeel van de Silhouette is dat je m.b.v. de computer alle mogelijk vormen en soorten kunt uitprinten. Waaronder alle lettertypes. En dat bereik je dus niet met de schaar. En het is achterlijk veel geld maar alles in de handwerk wereld is achterlijk duur..
[..]
Zie hierboven de uitleg. Plus is het mijn hobby. Hobby's kosten geld. Net als bijvoorbeeld schoenen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt.
Snap ik! Ik bedoelde er niks mee ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee hee, rustig maar hoor, ik had geen idee wat het deed, dus ik vroeg het me gewoon af
Maar oke, leuk. Iedereen zijn eigen hobby zullen we maar zeggen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:51 schreef Reflectionne het volgende:
Haha Hosti, al een tijdje niet.. vond 't een tijdje minder leuk wordenMaar, ik wil nog wel eens kijken hoor binnenkort!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |