abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63009899

Het vorige deel: Slank de winter in #301. Met koeientongen en kippentenen. En blowjobs.

Voor wie is "Slank de herfst door", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP vind je hier
pi_63009949
Mooie taalfout. Ik ging vroeger altijd met zonder jas naar buiten.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63009992
naar het zwembad!
pi_63010032
Mooie telfout ook. *stom*. Modje? drie-nul-twee moet het wezen...
pi_63010175
Bij Aldi en Lidl moet je de ochtend dat de aanbieding begint voor de deur gaan staan. Ga als een van de eersten naar binnen, en dan hebben ze wel altijd alle spullen uit de folder . Gelukkig, ik moest echt gewichtjes hebben en daar waren ze goedkoop, maar snel uitverkocht.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63010261
Ik vis bij Kruidvat ook altijd naast het net. Laatst weer met die hotelbonnen...
Vorige week sloeg ik wel mijn slag bij Aldi: zaterdagochtend was ik er en er lag nog een Texeler dekbed van 220x240
pi_63010439
TVP.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 6 november 2008 @ 20:29:12 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63010687
Heb vanavond 6.5 km hard gelopen, gaat goed, ik doe het zonder Evy de laatste maanden, al ben ik sinds 3 week pas echt weer regelmatig gaan lopen. Wel te zien in het gewicht 1.5 kg lichter sinds ik daarmee ben begonnen.

Moblo, ik las dat je 15 km gaat rennen, wow ik hoop dat het lukt, dat is een prestatie!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 6 november 2008 @ 20:31:40 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63010760
Een magnetron bij de Aldi was mijn laatste aanwinst.. Voldoet prima, vooral de kipgrilstand
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 6 november 2008 @ 20:32:00 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63010773
Hi.
Niet meer actief op Fok!
pi_63010861
TVP
Hier zonder hometrainer én zonder Gooische Vrouwen, maar met studieboek en relaxte muziek.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63011294

Ik ben echt een sukkel... Ik had mijn badmuts niet in mijn tas gestopt (en zonder mag je niet zwemmen). Maar daar kom je natuurlijk pas achter als je je badpak al aanhebt
  donderdag 6 november 2008 @ 21:11:22 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63012061
badmuts?

no kidding?
Al zou ik verzuipen dan zou ik nog niet zwemmen met een badmuts
pi_63012176
Hmja, da's België, badmutsen.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:16:46 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63012267
Treasure Planet kijken, bai!

(als in: tvp )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 6 november 2008 @ 21:20:26 #16
331 Merel
Be here now.
pi_63012426
Ik moet nog zeggen dat Vamp zielig is!!

Help mij eens, ik ben een beetje sollicitatiegebeuren aan het voorbereiden, maar ik kan geen slechte eigenschappen over mezelf verzinnen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63012606
Ik zeg altijd dat ik de neiging heb om teveel hooi op m'n vork te nemen
pi_63012609
Merel: je laat je zelfbeeld bepalen door de mening van anderen?

Oja, ik heb ook nog helemaal niks tegen Vamp gezegd! Uit het topic, uit het hart?
Heel veel sterkte vamp, ik hoop dat je snel weer op de (het) been bent.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 6 november 2008 @ 21:27:03 #19
331 Merel
Be here now.
pi_63012703
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zeg altijd dat ik de neiging heb om teveel hooi op m'n vork te nemen
Ja ik kan ook wel verzinnen dat ik perfectionistisch ben enzo, van die afgezaagde kijk-mijn-slechte-eigenschappen-stiekem-eigenlijk-heel-positief-zijn-dingen, maar ik wil niet van die overduidelijke

Ik kom niet verder dan dat ik een binnenvetter ben en niet van conflicten hou. Wat niet zo handig is om te zeggen bij een leidinggevende functie natuurlijk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63012727
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:20 schreef Merel het volgende:

Help mij eens, ik ben een beetje sollicitatiegebeuren aan het voorbereiden, maar ik kan geen slechte eigenschappen over mezelf verzinnen
Bij mij is die altijd hetzelfde als mijn beste eigenschap. En dat is nog echt waar ook . Perfectionisme.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63012738
Als ik So you can think you can dance kijk, denk ik ook altijd dat ik zelf kan dansen.

Lijstje:

O: gekookt eitje
T: meloen
T: wodka
D: salade met kropsla, rode ui, roquefort, uitgebakken spekjes en tomaatjes
kip uit de oven met aardappel, rode ui, knoflooktenen, zoete paprika en gestoofde prei.
zelgemaakt tiramisuachtig toetje.
pi_63012788
Ik ben altijd ongeduldig als slecht eigenschap. Dat is ook waar.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:29:33 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63012818
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Bij mij is die altijd hetzelfde als mijn beste eigenschap. En dat is nog echt waar ook . Perfectionisme.
Idem dito hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_63012855
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:20 schreef Merel het volgende:

Ja, net als dat voorbeeld van Cinnamongirl, dan moet je toch altijd heel dom positieve dingen gaan opnoemen alsof je denkt dat dat slechte eigenschappen zijn. "Ik vind geen rust voordat m'n werk af is, ik verlies mezelf er helemaal in, oei!" of: "Ik kan slecht verantwoordelijkheid aan anderen overdragen!" "Ik ben soms té perfectionistisch!"
Wat me wel leuk lijkt is als iemand eens antwoordt: "O, ik ben echt aartslui."
pi_63012864
Mijn slechte eigenschap is dat ik een workaholic ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')